Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SDJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    http://mobil.bold.dk/nyt/zohore-igen-ude-for-ob
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      100% fordi at han er ved at gå panik over U21 EM...
      Med Greve småskadet også ser vi lidt tynde ud på toppen.
      Så må Lado igang
      Jeg så også meget hellere Lado kom igang og blev brugbar for os . Zohore , tjaa det er sgu ligegyldigt .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jeg så også meget hellere Lado kom igang og blev brugbar for os . Zohore , tjaa det er sgu ligegyldigt .
        jeg frygter også lidt at Zohore er her for at spille sig i form og derefter lave kontrakt et andet sted, men han har nogen kompetencer vi sagtens kan bruge når han er klar. Det har Lado også, men han ejer ikke "harens bedste våben"
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg frygter også lidt at Zohore er her for at spille sig i form og derefter lave kontrakt et andet sted, men han har nogen kompetencer vi sagtens kan bruge når han er klar. Det har Lado også, men han ejer ikke "harens bedste våben"
          det er jo den risiko vi løber når vi laver så korte aftaler. Men er han med til at redde vores røv så lever jeg også med det - vi har været tvunget ud i at tænke ekstremt kortsigtet pga vores situation.
          - Men så da gerne en 3 årig kontrakt til zohore....tror det kunne blive godt

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det er jo den risiko vi løber når vi laver så korte aftaler. Men er han med til at redde vores røv så lever jeg også med det - vi har været tvunget ud i at tænke ekstremt kortsigtet pga vores situation.
            - Men så da gerne en 3 årig kontrakt til zohore....tror det kunne blive godt
            Jeg ved ikke helt med Zohore. Han er godt nok meget skadet! hele hans sidste sæson i IFK var han også skadet.. Kan han holde sig skadesfri kan han blive god, men synes godt nok han er skrøbelig

            Comment


              #21
              Det er mærkeligt at han er så meget skadet. Han er jo et monster fysisk.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Det er mærkeligt at han er så meget skadet. Han er jo et monster fysisk.
                der er næppe en sammenhæng der eller måske er det netop derfor....nej det tror jeg alliwl ikke 😳
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                  Jeg ved ikke helt med Zohore. Han er godt nok meget skadet! hele hans sidste sæson i IFK var han også skadet.. Kan han holde sig skadesfri kan han blive god, men synes godt nok han er skrøbelig
                  Præcis mine tanker. Han er nok heller ikke billig at have liggende på fysio-briksen.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment

                  Working...
                  X