Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCN - OB 12/04/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Kampen mod FCN viste meget tydeligt de gode og dårlige sider ved Azer. Han laver jo to klasseafleveringer som fører til begge vores mål. Samtidig så er han altså til tider en livsfarlig mand defensivt at have på den centrale midtbane, hvor han alt for ofte taber dueller på meget farlige positioner. Hvis man ser kampen igen med fokus på specielt Azer og Halgrimur vil man opdage hvor vigtig især Halgrimur er for os her. Han løber konstant og dirigere både med Azer men også med resten af holdet. Uden Halgrimur havde FCN's offensiv virkelig haft gode arbejdsbetingelser. Samtidig var det tydeligt at vi fremstår som en meget mere samlet enhed med Desler på højrekanten fremfor Emil (men det er en helt anden historie ;-). Håkon S. har fået meget kritik og han lavede også nogle grimme fejl i slutningen af kampen hvor vi defensivt knækkede kollektivt over. Men når man tænker på det bl.a. var Joshua John han stod overfor, så synes jeg faktisk vores nordmand gjorde det ret godt i fællesskab med Desler. Det er jo en ultra disciplineret indsats der bliver leveret lige bortset fra slutminutterne hvor hele holdet falder lidt fra hinanden.
    Aldeles enig . Som jeg skrev et andet sted havde jeg Azer som mom indtil slutminutterne hvor han var livsfarlig , bla på den som førte til målet men også kort tid efter . Azer kan nogle fine ting når han får tid og plads som vi så ved begge mål , men han har desværre ikke kvalitet nok når modstanderne sidder tæt . I Farum var han godt hjulpet defensivt af Hallgrim og også af Spellmann , samt at meget af FCN's spil går over kanterne , offensivt havde han Spellmann som var meget arbejdsom hvilket samlet set gjorde at Azer var godt beskyttet både for og bag .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Du har mange fine pointer. Da jeg så kampen, snakkede mig og dem jeg så kampen med også om, hvor usynlig Halgrimmur egentlig havde været, men det var jo egentlig ganske positivt, for han løber jo bare og dækker de rigtige områder, og så er han muligvis også årsagen til Azer får plads til at lave de to kampafgørende afleveringer i kampen. Halgrimmur duer ikke på midtbanen med Spelmann alene, men har vi Azer derinde også, så har vi en boldfordeler, og så kan vi udnytte HJ's forcer som decideret skraldemand foran forsvaret.
      Jeg er også enig i at HS egentlig ikke spiller så dårligt endda. Alle har problemer med John og der var også et par gange, hvor de får for nemt ved at sende ham afsted 1 mod 1, og der har de færreste en chance mod Johns hurtighed, og så kommer man hurtigt til at se lidt uheldig ud. Generelt fandt vi bare en meget bedre balance på holdet. Der var ingen fatale fejlplaceringer defensivt, som gav FCN store chancer som man så imod både FCV og Esbjerg. Vi var et kollektiv og det er der point i imod de fleste hold, selvom vi ikke er det bedst spillende mandskab

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Aldeles enig . Som jeg skrev et andet sted havde jeg Azer som mom indtil slutminutterne hvor han var livsfarlig , bla på den som førte til målet men også kort tid efter . Azer kan nogle fine ting når han får tid og plads som vi så ved begge mål , men han har desværre ikke kvalitet nok når modstanderne sidder tæt . I Farum var han godt hjulpet defensivt af Hallgrim og også af Spellmann , samt at meget af FCN's spil går over kanterne , offensivt havde han Spellmann som var meget arbejdsom hvilket samlet set gjorde at Azer var godt beskyttet både for og bag .
        Synes netop 1-0 målet viste at Azer kan selvom han netop ikke har tid og plads... Ja det er da rigtig nok at hvis vi bare tager afleveringen i sig selv, så var han ikke presset, men Azer gør jo selv arbejdet for at komme i den situation hvor han får den plads, ved at han sætter to FcN spillere...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Synes netop 1-0 målet viste at Azer kan selvom han netop ikke har tid og plads... Ja det er da rigtig nok at hvis vi bare tager afleveringen i sig selv, så var han ikke presset, men Azer gør jo selv arbejdet for at komme i den situation hvor han får den plads, ved at han sætter to FcN spillere...
          Azer skaber selv pladsen bla via en fiks kanal op til 1-0 målet og den aktion er noget af det bedste set fra hans fødder . Helt enig .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment

          Working...
          X