Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCN - OB 12/04/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    kamptråd FCN - OB 12/04/2015

    Emil er ikke med fra start - Bum!

    sakset fra FB;

    Toppel-Skogseid, Høegh, Nielsen, Skulason-Desler, Busuladzic, Jonasson, Falk-Spelmann-Dalgaard.

    mon ikke det er en 4-4-1-1/4-5-1

    #2
    sælger den sgu mere end gerne for 1 point og god indsats - tror desværre vi får høvl

    Comment


      #3
      Aarrghhh ... Hader hader hader ikke at kunne være på stadion :-( ...

      Posetivt at der ser ud til ikke at blive den slet ikke fungerende 3 backkæde ..
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Aarrghhh ... Hader hader hader ikke at kunne være på stadion :-( ...

        Posetivt at der ser ud til ikke at blive den slet ikke fungerende 3 backkæde ..
        Bortset fra, at fireback-kæden fejlede så grumt mod Esbjerg...

        Comment


          #5
          Det er godt at se HS igen tilbage som hb, jeg håber, at han vil vise der at han er bedre end i de sidste kampe på vb. Og det er godt at se at Emil er ude. Det er et klart signal til holdet: kun 11 mænd på banen, som kæmper og fighter for hinanden kan hente noget.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Tænker næsten, hvad er der at tabe i sådan en kamp her... Håber ikke vi sælger den ved at parkere bussen i 90 min, det holder ikke alligevel, vi SKAL score hvis vi vil have noget med hjem, så det kan vi lige så godt gå efter fra 1. minut... FcN kan også godt have det lidt ekstra svært med at komme bagud, så vi må gå efter et forholdsvis hurtigt mål, og så finde alt hvad vi har af fysik og fight frem, og håbe det kan give point i sidste ende...

            Synes det er lidt la la med FcN, enten er de der eller så er de der ikke... Med os har de nu mødt de 6 nederste hold i træk, og det har som ikke været specielt overbevisende, dog på hjemmebane, og det er måske den vi skal frygte mest... men så igen, der kan de også pludselig tabe 3-0...

            Ps. Glemte lige, tror/håber, vi hiver 2-2 hjem... Dalgaard det ene mål, det andet har jeg ingen idé om, håber Azer hamrer en kasse ind...
            Last edited by Kaspernon; 12-04-2015, 12:58.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Fornuftig defensivt indstillet opstilling. Jeg håber dog vi stadig formår at komme lidt fremad banen, da jeg bestemt ikke er imponeret af fcn's defensiv.

              Comment


                #8
                Lad os håbe at de gode baneforhold vil bekomme Falk vel. Tænker det står og falder med han og Desslers præstation, samt at forsvaret står godt.

                Comment


                  #9
                  Synes faktisk at vores bænk ser stærkere ud end FCN's.
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #10
                    Kan der nogen give en information hvordan går kampen? Det er lidt hård at sidde her i min have (o.k. vejret er godt og jeg vil starte at grille snart) kun med statistkker af ergebnisselive.com.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Det er godt nok en død tråd.

                      Comment


                        #12
                        20 min. spillet og vi står faktisk fint defensivt. Haft nogle små tilløb til chancer.
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #13
                          Stor mulighed til Dalgaard. Flot serveret af Azer.
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #14
                            Skogseid spiller ikke fantastisk, men klart bedre i højre side.
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #15
                              OB har haft 3 gode chancer. Den ene gennemspillet i højresiden med Desler, Dalgaard og Spellman. Den anden på en dødbold, hvor Lasse Nielsen headede tæt forbi mål. Dalgaard og Spellman gør det godt i front.

                              FCN med en god chance til Uffe Bech.

                              vi er stadig fint med i kampen, men der er jo lang vej igen.
                              This is what you have been trained for, makes us proud!

                              Comment

                              Working...
                              X