Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd FCN - OB 12/04/2015
Collapse
X
-
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
-
Du har mange fine pointer. Da jeg så kampen, snakkede mig og dem jeg så kampen med også om, hvor usynlig Halgrimmur egentlig havde været, men det var jo egentlig ganske positivt, for han løber jo bare og dækker de rigtige områder, og så er han muligvis også årsagen til Azer får plads til at lave de to kampafgørende afleveringer i kampen. Halgrimmur duer ikke på midtbanen med Spelmann alene, men har vi Azer derinde også, så har vi en boldfordeler, og så kan vi udnytte HJ's forcer som decideret skraldemand foran forsvaret.
Jeg er også enig i at HS egentlig ikke spiller så dårligt endda. Alle har problemer med John og der var også et par gange, hvor de får for nemt ved at sende ham afsted 1 mod 1, og der har de færreste en chance mod Johns hurtighed, og så kommer man hurtigt til at se lidt uheldig ud. Generelt fandt vi bare en meget bedre balance på holdet. Der var ingen fatale fejlplaceringer defensivt, som gav FCN store chancer som man så imod både FCV og Esbjerg. Vi var et kollektiv og det er der point i imod de fleste hold, selvom vi ikke er det bedst spillende mandskab
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægAldeles enig . Som jeg skrev et andet sted havde jeg Azer som mom indtil slutminutterne hvor han var livsfarlig , bla på den som førte til målet men også kort tid efter . Azer kan nogle fine ting når han får tid og plads som vi så ved begge mål , men han har desværre ikke kvalitet nok når modstanderne sidder tæt . I Farum var han godt hjulpet defensivt af Hallgrim og også af Spellmann , samt at meget af FCN's spil går over kanterne , offensivt havde han Spellmann som var meget arbejdsom hvilket samlet set gjorde at Azer var godt beskyttet både for og bag .Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSynes netop 1-0 målet viste at Azer kan selvom han netop ikke har tid og plads... Ja det er da rigtig nok at hvis vi bare tager afleveringen i sig selv, så var han ikke presset, men Azer gør jo selv arbejdet for at komme i den situation hvor han får den plads, ved at han sætter to FcN spillere...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment