Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCN - OB 12/04/2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

lille minus at spelmann ikke fik spillet til emil - det var en klar scoring vi missede der....omvendt kan jeg godt forstå han gerne ville have et hattrick. Men for helvede hvis fcn lige havde vendt spillet og gået ned og lavet endnu en udligning......puuuuuuuuuuuuuuha

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      sådan noget pis......virkelig skidt af skulason.....3 min endnu det kan gå helt galt
      ....for Farum
      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

lille minus at spelmann ikke fik spillet til emil - det var en klar scoring vi missede der....omvendt kan jeg godt forstå han gerne ville have et hattrick. Men for helvede hvis fcn lige havde vendt spillet og gået ned og lavet endnu en udligning......puuuuuuuuuuuuuuha
        Tænkte præcis det samme. Ville også gerne have set Emils reaktion ved et mål. Om han ville tysse endnu en gang eller lignende:)

Comment

Haha hvor er det vildt.... Men hvor er det også typisk Ari, 4 fejl på 15 sekunder:
          1. Ari boozer højt oppe på FCNs banehalvdel i 88min og bliver nemt overspillet af Bech.
          2. Ari når Bech, men snitter ham kun i stedet for at trække et gult.
          3. Ari dækker vælger at dobbeltopdække Høeghs mand og ser alt for sent Bech
          4. Ari tror han dækker forstolpen, men der er rigeligt plads til at Bech kan spille den inden om ham.

Den sidste er helt klart den værste, forstår hvis Toppel var/er tosset på ham.

Comment

sådan noget pis......virkelig skidt af skulason.....3 min endnu det kan gå helt galt
            Som jeg ser det, var det ikke kun Skulason. Vi var trætte. Falk havde ikke kræfter til tilbageløbet og Azer var fanget langt fremme, og løber ikke tilbage, da har får givet et indkast. .
            This is what you have been trained for, makes us proud!

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
              Haha hvor er det vildt.... Men hvor er det også typisk Ari, 4 fejl på 15 sekunder:
              1. Ari boozer højt oppe på FCNs banehalvdel i 88min og bliver nemt overspillet af Bech.
              2. Ari når Bech, men snitter ham kun i stedet for at trække et gult.
              3. Ari dækker vælger at dobbeltopdække Høeghs mand og ser alt for sent Bech
              4. Ari tror han dækker forstolpen, men der er rigeligt plads til at Bech kan spille den inden om ham.

Den sidste er helt klart den værste, forstår hvis Toppel var/er tosset på ham.
              Man burde pille anførerbindet af ham og give det til Lasse Nielsen

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                Lasse har bedt om det fra dag 1. Han er oplagt og var det i FCV.
                Bolden er rund

Comment

Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
                  Helt enig! Tror det svækker Ari mere end det gavner..

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                    Spelmann er også en bejler
                    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

Comment

Ari laver en "Simon Poulsen", hvor han gør sig så lille som muligt...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                        Som jeg ser det, var det ikke kun Skulason. Vi var trætte. Falk havde ikke kræfter til tilbageløbet og Azer var fanget langt fremme, og løber ikke tilbage, da har får givet et indkast. .
                        trætte ja - men syntes også esben hansen sagde det meget præcist lige før; vi står bedre taktisk og det er en mere disciplineret indsats uden emil på banen.
                        Ikke at jeg mener det var emils skyld i dag - men det virker til vi bliver og offentsive lige pludseligt - så knækker holdet over på midten og vi bliver lettere overløbet. En af forklaringerne vil selvf også være træthed.

Comment

Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                          Spelmann er også en bejler
                          Det har du også helt ret i ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
                            mon dog Ove går ind og ændre på det nu....Ari er anføre frem til sommer, og så må Kent vælge sig en ny. Men ja enig - LN er bestemt et mere oplagt valg

Comment

Også enormt skidt af Azer som smider bolden umotiveret væk .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

3 point på en gang, det er fandme mange

Helt reddet er vi ikke, men der er enorm forskel på 6 og 9 point, samtidig med FCV lige får den der følelse af at komme tæt på og så bare få sådan en på skrinet.

Comment

Working...
                                X