lille minus at spelmann ikke fik spillet til emil - det var en klar scoring vi missede der....omvendt kan jeg godt forstå han gerne ville have et hattrick. Men for helvede hvis fcn lige havde vendt spillet og gået ned og lavet endnu en udligning......puuuuuuuuuuuuuuha
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd FCN - OB 12/04/2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsådan noget pis......virkelig skidt af skulason.....3 min endnu det kan gå helt galt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæglille minus at spelmann ikke fik spillet til emil - det var en klar scoring vi missede der....omvendt kan jeg godt forstå han gerne ville have et hattrick. Men for helvede hvis fcn lige havde vendt spillet og gået ned og lavet endnu en udligning......puuuuuuuuuuuuuuha
Comment
-
Haha hvor er det vildt.... Men hvor er det også typisk Ari, 4 fejl på 15 sekunder:
1. Ari boozer højt oppe på FCNs banehalvdel i 88min og bliver nemt overspillet af Bech.
2. Ari når Bech, men snitter ham kun i stedet for at trække et gult.
3. Ari dækker vælger at dobbeltopdække Høeghs mand og ser alt for sent Bech
4. Ari tror han dækker forstolpen, men der er rigeligt plads til at Bech kan spille den inden om ham.
Den sidste er helt klart den værste, forstår hvis Toppel var/er tosset på ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsådan noget pis......virkelig skidt af skulason.....3 min endnu det kan gå helt galtThis is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægHaha hvor er det vildt.... Men hvor er det også typisk Ari, 4 fejl på 15 sekunder:
1. Ari boozer højt oppe på FCNs banehalvdel i 88min og bliver nemt overspillet af Bech.
2. Ari når Bech, men snitter ham kun i stedet for at trække et gult.
3. Ari dækker vælger at dobbeltopdække Høeghs mand og ser alt for sent Bech
4. Ari tror han dækker forstolpen, men der er rigeligt plads til at Bech kan spille den inden om ham.
Den sidste er helt klart den værste, forstår hvis Toppel var/er tosset på ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlægSom jeg ser det, var det ikke kun Skulason. Vi var trætte. Falk havde ikke kræfter til tilbageløbet og Azer var fanget langt fremme, og løber ikke tilbage, da har får givet et indkast. .
Ikke at jeg mener det var emils skyld i dag - men det virker til vi bliver og offentsive lige pludseligt - så knækker holdet over på midten og vi bliver lettere overløbet. En af forklaringerne vil selvf også være træthed.
Comment
Comment