Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
    Nej så vidt jeg kan forstå er han vidst klar på at give det hele en chance til i striwerne.
    Og hvis han rammer sit top niveau er han jo en kæmpe forstærkning

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Og hvis han rammer sit top niveau er han jo en kæmpe forstærkning
      Jeg havde lidt dømt ham ude, fordi jeg var, og stadig er bange for, at han har mistet lysten til OB. Men hvis/når vi sælger Falk, så kommer vi til at mangle noget kreativitet, og en Emil Larsen i topform vil pynte gevaldigt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Jeg havde lidt dømt ham ude, fordi jeg var, og stadig er bange for, at han har mistet lysten til OB. Men hvis/når vi sælger Falk, så kommer vi til at mangle noget kreativitet, og en Emil Larsen i topform vil pynte gevaldigt.
        Spændende at se hvilket rygte der kommer til at passe

        Comment


          Glad for, at Rønnow ikke kom. Jeg håber, at vi henter JH. Han er altså en klassekeeper hér og nu. Lige hvad vi mangler.

          Comment


            EL har udtjent sin værnepligt her. Han var så langt væk fysisk og mentalt i foråret, at det er svært at se ham ramme sit gamle niveau før sent i efteråret, især når man tager i betragtning, at han tilsyneladende også døjer med lidt skader her i opstarten. Han er under alle omstændigheder væk om et år. Den eneste gode grund til, at jeg kan se ham blive hos os i næste sæson, er, at han kunne have svært at finde en tilsvarende løn andetsteds på nuværende tidspunkt.

            Selvfølgelig ville en EL i topform være en forstærkning, det kan der ikke herske to meninger om, men anser det ikke som sandsynligt. Håber, at han skal videre så der frigives lønkroner i budgettet og en plads i truppen - gerne til en der vil det 100%

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
              Glad for, at Rønnow ikke kom. Jeg håber, at vi henter JH. Han er altså en klassekeeper hér og nu. Lige hvad vi mangler.
              JH er vel det realistiske bud som det ser ud nu. David Ousted render jo også rundt "over there" og har udløb 31/12-15...han er 30 år, han var stærk da tog derover, om soccer i guds eget land gør noget godt/skidt ved en målmand ved jeg ikke noget om. Det er nok ikke særligt sandsynligt han vender hjemad endnu. Værdien på transfermarkt er ca. det samme som JH

              edit: han er lige blevet kåret til månedens bedste spiller (ikke bare målmand) i ligaen, så han er nok pænt skarp endnu
              Last edited by manner; 03-07-2015, 07:36.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Festesen skriver med OB ifølge stiften.

                Comment


                  http://www.fyens.dk/sport/Ny-OB-angr...rtikel/2743195

                  Og her har vi vinduets topsigning til angrebet.... Flot klarer af sportsamatøren......

                  Comment


                    Fantastisk signing. Endnu en leder med tekniske egenskaber og mål i støvlerne. Umiddelbart et perfekt supplement til de øvrige angribere i truppen

                    Comment


                      Passer vel overens med, at en så ham i gågaden den anden dag. Ved ikke meget om hans niveau, men vel umiddelbart bedre end dem, vi har i forvejen...

                      Men hvem er så 'vores' AaB'er? Falsk rygte, eller får vi endnu en angriber eller højre back?
                      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Festersen er en OK angriber som gjorde det fint i Slagelse, men en hylde op kan det vel næppe kaldes!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          http://www.fyens.dk/sport/Ny-OB-angr...rtikel/2743195

                          Og her har vi vinduets topsigning til angrebet.... Flot klarer af sportsamatøren......
                          Sweeeet.....Festersen er lige hvad vi har behov for til offensiven. AKJ kan vi altid skrive med transferfrit fra 1/1-16.

                          Comment


                            Undskyld negativiteten, men jeg har godt nok svært ved at få armene op over en 28-årig angriber, der har spillet én god halvsæson i Superligaen, og ellers har været dybt middelmådig gennem hele karrieren. Nok en gang et tegn på, hvem vi er og vil være fremover. Et hold hvis mål bare er at overleve.

                            Comment


                              Tja han har nok flere mål i støvlerne i forhold til vores andre angribere

                              Comment


                                Ser Festersen som en fin signing hvis det skulle blive til noget.

                                Fra
                                http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-har-e...ialog-med-falk
                                "Uanset om Falk bliver eller ej, skal OB have flere spillere ind i truppen.

                                - Vi skal stadig have mere ind. Der er lang tid til vinduet lukker, og der kan jo også stadig være spillere, der forlader os, så vi skal have flere spillere ind, siger Hansen."

                                Comment

                                Working...
                                X