Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er sgu for dyrt. Muligt det er Horsens pris. Men vil nogen betale dette?
Haugaard lige solgt til England for 5-6 millioner, så en pris på 2-2,5 mill lyder mere realistisk..
hvad gav BIF egentlig for ham hradeski eller hvad han nu hedder i sin tid?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEr der egentligt nogen der vil stå ved Troels Kløve rygtet, eller er det noget vi går og bilder hinanden ind?
Manden er snart 25 og er en relativt ordinær spiller på et midterhold i 1. division. Så ved jeg godt, at det er Horsens, og at JH har lavet nogle obskure køb tidligere, men det virker sgu noget søgt i min verden. Han så ganske vidst spændende ud for et par år siden, men det er vidst også blevet ved det, og der kan vel ikke være nogle der i ramme alvor tror, at der findes folk i OB der anser ham som værende en direkte erstatning for Falk/Emil.
Jeg vil gerne høre/se lidt mere kød, før at vi gør en grødspiller fra Horsens til sommerens store transfersaga.
Kløve har i øvrigt meldt ud at fremtiden nok er på plads inden VB kampen, som er på Lørdag...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægAltså jeg vil da gerne tage den på min kappe, men smed den nu i Transfertråden, og der er det set ud fra at den trods alt virker MEGET åbenlys... men jeg tror ikke der florerer noget rygte...
Kløve har i øvrigt meldt ud at fremtiden nok er på plads inden VB kampen, som er på Lørdag...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægAltså jeg vil da gerne tage den på min kappe, men smed den nu i Transfertråden, og der er det set ud fra at den trods alt virker MEGET åbenlys... men jeg tror ikke der florerer noget rygte...
Kløve har i øvrigt meldt ud at fremtiden nok er på plads inden VB kampen, som er på Lørdag...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er meget muligt, at den er det i OB øjne, men hvorfor synes du, at den er MEGET åbenlys?
Den er til højrebenet...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Hvis vi skulle hente spillere i 1.div burde det så ikke være profiler hvis vi skal forstærkes??
Der er ikke mange der løber rundt i 1.div der har gjort opmærksom på sig selv syntes..
måske Aabech og ham Deble. Og det er begge fra oprykkere. Og de vil nok ikke sælge..
Deble lyder meget interessant. Aabech er lige meget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis vi skulle hente spillere i 1.div burde det så ikke være profiler hvis vi skal forstærkes??
Der er ikke mange der løber rundt i 1.div der har gjort opmærksom på sig selv syntes..
måske Aabech og ham Deble. Og det er begge fra oprykkere. Og de vil nok ikke sælge..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis vi skulle hente spillere i 1.div burde det så ikke være profiler hvis vi skal forstærkes??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlægAAB var interesseret sidste år, og med al respekt, AAB har været noget skarpere på transfermarkedet end OB. De har været rigtig gode til at finde talenter i 1.division, og udenlandske talenter som Spalvis.
Comment
Comment