Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Så kunne man lige så godt have tilbudt Toppel en anstændig kontrakt og lade Falkesgaard og han kæmpe om pladsen .
    Hvem siger at det ikke stadig er en mulighed?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Falkesgaard har jeg egentlig fidus til. Han gjorde det fint i den periode, hvor han fik kampe i BIF. Det er en sulten spiller med OK evner; det kunne fungere. Der er sandsynligvis begrænsede midler at skyde med; og vi har store behov på andre pladser. En billig journeyman som back-up kunne være en ok løsning.
      det klart vi ikke har uanede midler, og ligeså klart at vi mangler en del på andre pladser - især hullerne efter spelmann og høegh skal jo fyldes med noget kvalitet.

      - Men jeg fatter ikke at man spare på målmandsposten (for sådan vil jeg sgu lidt opfatte det) så vigtig en plads - få nu styr på den.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Falkesgaard har jeg egentlig fidus til. Han gjorde det fint i den periode, hvor han fik kampe i BIF. Det er en sulten spiller med OK evner; det kunne fungere. Der er sandsynligvis begrænsede midler at skyde med; og vi har store behov på andre pladser. En billig journeyman som back-up kunne være en ok løsning.
        Helt enig.
        Jeg ser ham som en bedre målmand end Toppel, og ville som udgangspunkt have det fint med ham som 1. målmand.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          det klart vi ikke har uanede midler, og ligeså klart at vi mangler en del på andre pladser - især hullerne efter spelmann og høegh skal jo fyldes med noget kvalitet.

          - Men jeg fatter ikke at man spare på målmandsposten (for sådan vil jeg sgu lidt opfatte det) så vigtig en plads - få nu styr på den.
          Enig. Men kan nu godt forstå at man ikke ville give 4 mill for Rønnow...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Enig. Men kan nu godt forstå at man ikke ville give 4 mill for Rønnow...
            jeg ved det ikke....kender sgutte prisniveauet.....men hvis nogle af de priser der har været fremme omkring kryger og mikkelsen og kirkeskov.....så virker 4 mill for en u21 reserve og kommende 1 keeper ikk umiddelbart som værende for dyrt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              jeg ved det ikke....kender sgutte prisniveauet.....men hvis nogle af de priser der har været fremme omkring kryger og mikkelsen og kirkeskov.....så virker 4 mill for en u21 reserve og kommende 1 keeper ikk umiddelbart som værende for dyrt
              Faktisk pænt dyrt for en målmand. Men tanke på at Haugaard ryger til Stoke i PL for 6 mill

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvem siger at det ikke stadig er en mulighed?
                den tanke har også strejfet mig, meeeen det vil nok være en voldsomt stor kamel at sluge for MT. Det var vel ham som ikke ville forlænge på de betingelser som klubben tilbød.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  den tanke har også strejfet mig, meeeen det vil nok være en voldsomt stor kamel at sluge for MT. Det var vel ham som ikke ville forlænge på de betingelser som klubben tilbød.
                  kunne jo være at betingelserne ændrede sig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    den tanke har også strejfet mig, meeeen det vil nok være en voldsomt stor kamel at sluge for MT. Det var vel ham som ikke ville forlænge på de betingelser som klubben tilbød.

                    Det vil vel være en større kamel for JH at sluge hvis man skal tilbyde en forbedret kontrakt til Toppel .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det vil vel være en større kamel for JH at sluge hvis man skal tilbyde en forbedret kontrakt til Toppel .
                      svært at vurdere om den er større, men klart nok at det går begge veje.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Det vil vel være en større kamel for JH at sluge hvis man skal tilbyde en forbedret kontrakt til Toppel .
                        Hvem ved. Måske JH er en "sluger"

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvem ved. Måske JH er en "sluger"
                          😂 det vil jeg slet ikke tænke på 😣
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Måske ikke et disideret rygte meeeen...Spelmann skrev på sin Instagram profil tidligere i dag, at han en dag kommer tilbage til OB :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                              Måske ikke et disideret rygte meeeen...Spelmann skrev på sin Instagram profil tidligere i dag, at han en dag kommer tilbage til OB :-)
                              Han skal være hjertelig velkommen, hvis vi kan bruge ham til den tid. :-)

                              Comment


                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...tz-en-mulighed

                                1. Ronnie Schwartz skal måske lejes ud - det måtte gerne blive til os.

                                2. Randers leder (også) efter angribere. De har 5-6 angribere i kikkerten. Der bliver hård kamp om angriberne i superligaen i år.
                                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X