Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHar der været antydninger eller forlydender om, at vi har det? Jeg kan ikke lige komme på et konkret rygte, sådan lige fra toppen.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet virker også underligt, når nu vi trods alt har været ude og forhøre os omkring den position...
Ellers så er det fordi JH kender svaret...
Men et stort tillykke til JH med et stort transfer overskud på vinduet og en svækket defensiv tilfølge
Men en ting vi ikke pt kan brokke os over er de handler der ER lavet. De ser generelt rigtig gode ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUnderligt ja....
Men et stort tillykke til JH med et stort transfer overskud på vinduet og en svækket defensiv tilfølge
Men en ting vi ikke pt kan brokke os over er de handler der ER lavet. De ser generelt rigtig gode ud
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHar der været antydninger eller forlydender om, at vi har det? Jeg kan ikke lige komme på et konkret rygte, sådan lige fra toppen."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Har lige luret lidt med på det webcam, der i smug er opsat i Jesper Hansens stue.
Jesper ligger i natbukser på sofaen og bapper på en pibe, konen vimser rundt og servicerer ham med lidt awtenkaf' og kag'.
Jesper er selvtilfreds - han har jo hentet en målmand, der normalt ikke kan kommes i nærheden af - ligesom med Lado.
Han har talt med Kent om forsvarssituationen. "Vi har jo Diarra, der er super med bolden - desuden har vi jo Kryger". Det skal nok gå og de er tilfredse. Der er jo ikke så mange kampe i efteråret.
Ekstremt dårlig joke til side...
Jeg fatter ganske enkelt ikke, hvis der er hentes en forsvarsspiller af en vis "kaliber". Det er der hårdt brug for! Mest af alt!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHar der været antydninger eller forlydender om, at vi har det? Jeg kan ikke lige komme på et konkret rygte, sådan lige fra toppen.
- han var så alt for dyr......gav man så bare op??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægTja, det kan jo tolkes på flere måder... Jeg HÅBER det betyder at JH kender prisen, og finder den for høj, og derfor ikke har lagt en officiel forespørgsel ind, mere end det betyder at JH ikke aner at Sanneh findes, eller at JH ikke mener der er nogen grund til at forstærke midterforsvaret...
Mvh
MaxHHBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment