Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Føler mig faktisk ret overbevist om at Emil starter ude imorgen. Synes Oves kommentarer på ham havde ændret sig markant efter sidste kamp. Indtil den har Ove snakket meget om at VI skulle hjælpe ham ud af krisen og at Vi skule vise ham tillid osv. Men efter kampen mod FCV snakkede han meget om at man skal gribe chancen selv som spiller når man får tillid og give igen på tilliden. Som jeg tolker det var det et klart svar om at han ikke har tilbagebetalt den tillid Ove har vist ham og at det får konsekvenser nu.
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
      Føler mig faktisk ret overbevist om at Emil starter ude imorgen. Synes Oves kommentarer på ham havde ændret sig markant efter sidste kamp. Indtil den har Ove snakket meget om at VI skulle hjælpe ham ud af krisen og at Vi skule vise ham tillid osv. Men efter kampen mod FCV snakkede han meget om at man skal gribe chancen selv som spiller når man får tillid og give igen på tilliden. Som jeg tolker det var det et klart svar om at han ikke har tilbagebetalt den tillid Ove har vist ham og at det får konsekvenser nu.
      du har fuldstændig ret i den betragtning, oven i kommer så Emils uheldige udmelding i sidste weekend, som jeg også tænker Ove ikke er typen lader passere blot med en løftet pegefinger. Med det i tankerne tror jeg på følgende opstilling

      ..............MT
      Skogseid DH LN Ari
      Desler Azer HJ RF
      .........Spellman
      .............TD
      Last edited by manner; 12-04-2015, 07:08.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        det passer som fod i hose til vores Uskarpe forsvar....jeg håber det bedste på OBs vejne
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Vi får stryg. Den der lorteplastikbane, sammenholdt med vores nuværende form varsler ikke godt.

          Ses vi i Farum?
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #35
            Kunne det tænkes 4-4-2 - og så at det er Ari der tager venstrekanten, og at det er derfor Kirkeskov er tilbage i truppen??

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              du har fuldstændig ret i den betragtning, oven i kommer så Emils uheldige udmelding i sidste weekend, som jeg også tænker Ove ikke er typen lader passere blot med en løftet pegefinger. Med det i tankerne tror jeg på følgende opstilling

              ..............MT
              Skogseid DH LN Ari
              Desler Azer HJ RF
              .........Spellman
              .............TD
              Enig mht den opstilling, har dog et lille håb om at vi har både Zohore og Dalgaard med fra start for at kunne true deres defensiv lidt mere især i luften og så med Spelmann på midtbanen i stedet for Azer. Hvis Zohore så viser sig ikke at kunne holde så længe kan vi smide Greve eller Azer ind.
              Det er meget sandsynligt at FCN's offensiv ender med at være en for stor mundfuld for os i dag, men det vigtigste for mig er at se et HELT OB hold der kæmper 100% for hinanden i hele kampen. Deres offensiv er pt fremragende så det er fight, vilje, fysik, dødbolde og skarpe omstillinger vi skal slå dem på. Deres defensiv må vi kunne true i glimt, men nej jeg regner ikke med vi vinder skudstatistikken eller får mest boldbesiddelse osv, så det er andre dyder vi skal satse butikken på.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Enig mht den opstilling, har dog et lille håb om at vi har både Zohore og Dalgaard med fra start for at kunne true deres defensiv lidt mere især i luften og så med Spelmann på midtbanen i stedet for Azer. Hvis Zohore så viser sig ikke at kunne holde så længe kan vi smide Greve eller Azer ind.
                Det er meget sandsynligt at FCN's offensiv ender med at være en for stor mundfuld for os i dag, men det vigtigste for mig er at se et HELT OB hold der kæmper 100% for hinanden i hele kampen. Deres offensiv er pt fremragende så det er fight, vilje, fysik, dødbolde og skarpe omstillinger vi skal slå dem på. Deres defensiv må vi kunne true i glimt, men nej jeg regner ikke med vi vinder skudstatistikken eller får mest boldbesiddelse osv, så det er andre dyder vi skal satse butikken på.
                Zohore skal nok komme ind, men jeg tror ikke på en startplads til ham. Når/hvis han kommer på banen er det sikkert HJ "der må lade livet" så Spellman tager midtbanen, hvis vi undgår skader i kampens løb
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Vi får stryg. Den der lorteplastikbane, sammenholdt med vores nuværende form varsler ikke godt.

                  Ses vi i Farum?
                  Ja. Og ja.

                  Comment


                    #39
                    Så kom der startopstlling ‪#‎obdk‬ Opstilling: ‪#‎OBFCN‬ Toppel-Skogseid, Høegh, Nielsen, Skulason-Desler, Busuladzic, Jonasson, Falk-Spelmann-Dalgaard.

                    Endelig uden Emil!!

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Vi får stryg. Den der lorteplastikbane, sammenholdt med vores nuværende form varsler ikke godt.

                      Ses vi i Farum?
                      FCN er ikke bedre end selv med den absurde banefordel kan vi tage et point - eller 3 hvis vi uden Emil bliver bedre til at ramme TD.
                      Bolden er rund

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        du har fuldstændig ret i den betragtning, oven i kommer så Emils uheldige udmelding i sidste weekend, som jeg også tænker Ove ikke er typen lader passere blot med en løftet pegefinger. Med det i tankerne tror jeg på følgende opstilling

                        ..............MT
                        Skogseid DH LN Ari
                        Desler Azer HJ RF
                        .........Spellman
                        .............TD
                        Godt kaldt
                        Last edited by anglicantian; 12-04-2015, 12:11.

                        Comment

                        Working...
                        X