Føler mig faktisk ret overbevist om at Emil starter ude imorgen. Synes Oves kommentarer på ham havde ændret sig markant efter sidste kamp. Indtil den har Ove snakket meget om at VI skulle hjælpe ham ud af krisen og at Vi skule vise ham tillid osv. Men efter kampen mod FCV snakkede han meget om at man skal gribe chancen selv som spiller når man får tillid og give igen på tilliden. Som jeg tolker det var det et klart svar om at han ikke har tilbagebetalt den tillid Ove har vist ham og at det får konsekvenser nu.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCN-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægFøler mig faktisk ret overbevist om at Emil starter ude imorgen. Synes Oves kommentarer på ham havde ændret sig markant efter sidste kamp. Indtil den har Ove snakket meget om at VI skulle hjælpe ham ud af krisen og at Vi skule vise ham tillid osv. Men efter kampen mod FCV snakkede han meget om at man skal gribe chancen selv som spiller når man får tillid og give igen på tilliden. Som jeg tolker det var det et klart svar om at han ikke har tilbagebetalt den tillid Ove har vist ham og at det får konsekvenser nu.
..............MT
Skogseid DH LN Ari
Desler Azer HJ RF
.........Spellman
.............TDLast edited by manner; 12-04-2015, 07:08.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdu har fuldstændig ret i den betragtning, oven i kommer så Emils uheldige udmelding i sidste weekend, som jeg også tænker Ove ikke er typen lader passere blot med en løftet pegefinger. Med det i tankerne tror jeg på følgende opstilling
..............MT
Skogseid DH LN Ari
Desler Azer HJ RF
.........Spellman
.............TD
Det er meget sandsynligt at FCN's offensiv ender med at være en for stor mundfuld for os i dag, men det vigtigste for mig er at se et HELT OB hold der kæmper 100% for hinanden i hele kampen. Deres offensiv er pt fremragende så det er fight, vilje, fysik, dødbolde og skarpe omstillinger vi skal slå dem på. Deres defensiv må vi kunne true i glimt, men nej jeg regner ikke med vi vinder skudstatistikken eller får mest boldbesiddelse osv, så det er andre dyder vi skal satse butikken på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægEnig mht den opstilling, har dog et lille håb om at vi har både Zohore og Dalgaard med fra start for at kunne true deres defensiv lidt mere især i luften og så med Spelmann på midtbanen i stedet for Azer. Hvis Zohore så viser sig ikke at kunne holde så længe kan vi smide Greve eller Azer ind.
Det er meget sandsynligt at FCN's offensiv ender med at være en for stor mundfuld for os i dag, men det vigtigste for mig er at se et HELT OB hold der kæmper 100% for hinanden i hele kampen. Deres offensiv er pt fremragende så det er fight, vilje, fysik, dødbolde og skarpe omstillinger vi skal slå dem på. Deres defensiv må vi kunne true i glimt, men nej jeg regner ikke med vi vinder skudstatistikken eller får mest boldbesiddelse osv, så det er andre dyder vi skal satse butikken på.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægVi får stryg. Den der lorteplastikbane, sammenholdt med vores nuværende form varsler ikke godt.
Ses vi i Farum?Bolden er rund
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdu har fuldstændig ret i den betragtning, oven i kommer så Emils uheldige udmelding i sidste weekend, som jeg også tænker Ove ikke er typen lader passere blot med en løftet pegefinger. Med det i tankerne tror jeg på følgende opstilling
..............MT
Skogseid DH LN Ari
Desler Azer HJ RF
.........Spellman
.............TDLast edited by anglicantian; 12-04-2015, 12:11.
Comment
Comment