Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sportfyn mener Emil starter ude

http://www.fyens.dk/sport/OB-Zohore-...rtikel/2693058

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      syntes det er mere interessant at zohore er klar igen.

Emil har jo længe skullet haft en tur på bænken....bænker Ove ham nu bliver historien at det er pga hans udtalelser og efterfølgende ballade - på trods af hans (maglende) præstationer i sig selv burde være nok til at forklare en bænkplads.

- at han er udtaget har jeg svært ved at se skulle være så spektakulært.....så meget har vi trods alt ikke at gøre med

Comment

Emil må næsten have noget at bevise. Han har spillet på fribillet lige siden hans gode efterår i kølvandet på det "dumpede" lægetjek.

Håber da han kan gøre kritikerne til skamme. Omend jeg tvivler...

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Er i den grad solgt for et point herfra.

Håber vi parkerer bussen totalt. Det er chancen.

Presser vi op på det angreb de har, så er vi dødsens, det kan det være vi er alligevel, men parkerer bussen og sigt efter Dalgaard når der cleares.

I min verden er den vigtigste kamp i denne runde den mellem Randers og FCV. Det skal bare blive en Randerssejr.

Faktisk også fint hobro vandt i går, så er der kun to point til Esbjerg, ved godt de lige har slået os, men de har "potentialet" til at ramme en skidt stime.
          Helt enig mht vigtigheden af kampen Randers-FCV. Tør slet ikke tænke tanken at FCV henter 3 points der, så kan det hurtigt blive rigtig grimt :-0....Omvendt så må en Randerssejr trods alt give FCV en mindre mavepuster efter deres livline i Odense i tirsdags. Føler mig dog slet ikke tryg, sådan som superligaen har udviklet sig i år.....KOM SÅ RANDERS!.

Har pt også meget svært ved at se os få noget som helst med hjem fra Farum. Håber Ove kan trylle en eller anden taktisk formular ud af ærmet. Det må være "back to basics" med total fokus på defensiven og håbe på vi kan æde os ind i kampen som i hjemmekampen mod FCK. Falk, Greve og Desler må trods alt kunne skabe lidt kontraravage hos dem og så må Dalgaard og Zohore kunne true i boksen. Denne gang må vi forhåbentlig kunne starte med 11 mand med ild i øjnene, da jeg går ud fra Emil L. starter på bænken.
          Spørgsmålet er bare hvor meget FCN' offensiv formår at køre os rundt på røv og albuer. Det bliver svært.

Comment

De er desværre godt på vej med at hente ind på OB

Comment

FCV laver sgu nok en redning som Randers for nogle år siden.

Comment

Så føre FCV 1-0 i Randers, puha ������������

Comment

Toppel
                  HS LN DH MK
                  MS HJ
                  MD RF MG
                  TD

4-2-3-1

MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

1 Point for FCV. Så skulle vi også hente 1 Point til mindst.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Så længe de kun får 1p kan jeg leve med det. Det må de også gerne gøre de næste 9 kampe. Så skal vi bare vinde 1 og spille 1 uafgjort

Comment

Så længe de kun får 1p kan jeg leve med det. Det må de også gerne gøre de næste 9 kampe. Så skal vi bare vinde 1 og spille 1 uafgjort
                        Så lad os gerne vinde i morgen. Det uagfjort kan vi hente sådan senere.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

ikke godt....det sidste vi har brug for er de selv begynder at tro på det.

Lad os få en sejr og knuse deres sidste håb :)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            ikke godt....det sidste vi har brug for er de selv begynder at tro på det.

Lad os få en sejr og knuse deres sidste håb :)
                            A B S O L U T enig. Jeg har dog ikke den mindste indvending imod din forslag.
                            - Norbert Elgert -

Comment

Så lad os gerne vinde i morgen. Det uagfjort kan vi hente sådan senere.
                              jeg er holdt op med at tro på det desværre
                              Jeg er nået til at bare det at spille uafgjort er en sejr

Comment

jeg er holdt op med at tro på det desværre
                                Jeg er nået til at bare det at spille uafgjort er en sejr
                                Godt, ses som det er det - efter kampen sidste tirsdag - allerede en "uafgjort" hvis holdet kun viser, at de stadig er i stand at spille fodbold.
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X