Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCN-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Emil har jo længe skullet haft en tur på bænken....bænker Ove ham nu bliver historien at det er pga hans udtalelser og efterfølgende ballade - på trods af hans (maglende) præstationer i sig selv burde være nok til at forklare en bænkplads.
- at han er udtaget har jeg svært ved at se skulle være så spektakulært.....så meget har vi trods alt ikke at gøre med
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEr i den grad solgt for et point herfra.
Håber vi parkerer bussen totalt. Det er chancen.
Presser vi op på det angreb de har, så er vi dødsens, det kan det være vi er alligevel, men parkerer bussen og sigt efter Dalgaard når der cleares.
I min verden er den vigtigste kamp i denne runde den mellem Randers og FCV. Det skal bare blive en Randerssejr.
Faktisk også fint hobro vandt i går, så er der kun to point til Esbjerg, ved godt de lige har slået os, men de har "potentialet" til at ramme en skidt stime.
Har pt også meget svært ved at se os få noget som helst med hjem fra Farum. Håber Ove kan trylle en eller anden taktisk formular ud af ærmet. Det må være "back to basics" med total fokus på defensiven og håbe på vi kan æde os ind i kampen som i hjemmekampen mod FCK. Falk, Greve og Desler må trods alt kunne skabe lidt kontraravage hos dem og så må Dalgaard og Zohore kunne true i boksen. Denne gang må vi forhåbentlig kunne starte med 11 mand med ild i øjnene, da jeg går ud fra Emil L. starter på bænken.
Spørgsmålet er bare hvor meget FCN' offensiv formår at køre os rundt på røv og albuer. Det bliver svært.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå længe de kun får 1p kan jeg leve med det. Det må de også gerne gøre de næste 9 kampe. Så skal vi bare vinde 1 og spille 1 uafgjort"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægikke godt....det sidste vi har brug for er de selv begynder at tro på det.
Lad os få en sejr og knuse deres sidste håb :)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægjeg er holdt op med at tro på det desværre
Jeg er nået til at bare det at spille uafgjort er en sejr"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment