Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd - OB-FCV, 7. april 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Vi er blevet kørt rundt af fuckinge Slagelse både taktisk, spillemæssigt, mentalt og på fight.
    Sad but true.
    Nu fik vi igen lige sat at hold i mega krise igang. Vi er simpelthen ikke bedre.

    Da jeg så startopstillingerne til denne kamp havde jeg faktisk en grim fornemmelse da FCV jo når det kommer til stykket har et rigtig fornuftigt hold som jeg absolut ikke mener har noget at skamme sig over sammenlignet med vores hold. og deres indskiftere (Due, Bosga, Dennis Sørensen) er jo klart også stærkere og mere rutineret end det som vi kan skyde med (Greve, Lado, Skulason).

    Comment


      Det er ikke det at vi taber. Det er måden vi gør det på. Urimelig ringe indsats. Vi taler om en kamp hvor vi definitivt kan spille os ud af nedrykningsspillet og så får vi nul advarsler.....NUL! Hvis ikke man kan spille sig til det, så må man fandme slås for det.

      Azer spiller igen langt under det niveau der forventes af en superligaspiller, Halgrimur laver masser af fejl, Lasse Nielsen ligeså - stærkt impliceret ved andet mål og giver mange løse bolde væk, Emil var en fornærmelse mod de stakkels mennesker som var taget på stadion, Rasmus Falk dribler og dribler og dribler og Skogseids indsats i dag er vel nok den dårligste af en forsvarsspiller i mange år.
      Som jeg ser det er der kun 4 spillere som kan se sig selv i spejlet i aften; Spellman kæmper som sædvanligt forbilledligt, Thomas Dalgaard scorer og er farlig et par gange, Dessler spiller ikke sin bedste kamp men er trods alt med i meget og kæmper godt, Mads Toppel gør hvad han skal og redder os et par gange.
      Ove P dumper med et brag - alene det at sætte Emil på banen igen er nok til dumpekarakter herfra.

      Comment


        Fattede heller ikke hvorfor OP tog Høegh ud i stedet for Jonasson. Fattede heller ikke hvorfor Greve skulle have spillet sig af.
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Hvis ikke Emil Larsen sidder på bænken næste gang så har jeg set min sidste OB kamp indtil han er væk.

          Comment


            Jeg fatter ikke hvorfor vi efter en halveg, hvor vi spiller jammerligt, men fører 1-0, at vi ikke tilpasser os kampens udvikling. Vi forære den ene chance efter den anden væk i 1. Halveg, pga. vores forsvar ikke står kompakt nok. Herefter går vi ud til 2. Halveg som om intet er sket. Indkasserer vi to kasser på et kvarter på naivt forsvarsspil og reagere først derefter. Det var dømt til at gå galt og det var vi flere der snakkede om i pausen. Selvfølgelig har Ove fortalt spillerne det var noget skidt, men i en kamp af den her karakter forventer jeg ikke noget pis. Ind med et 4-mands forsvar så vi ikke tillod så mange indlæg og så se hvordan Vestsjælland reagere på det. Når vi ikke reagere, giver vi dem muligheden at fortsætte de gode takter de viste og det gav bagslag. Lige nu er jeg selvfølgelig ramt af bitterhed over resultatet, men i min verden var det både en spillemæssig og taktisk katastrofal kamp. Det er anden kamp i træk vi viser spil der berettiger til nedrykning!!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
              Det er ikke det at vi taber. Det er måden vi gør det på. Urimelig ringe indsats. Vi taler om en kamp hvor vi definitivt kan spille os ud af nedrykningsspillet og så får vi nul advarsler.....NUL! Hvis ikke man kan spille sig til det, så må man fandme slås for det.

              Azer spiller igen langt under det niveau der forventes af en superligaspiller, Halgrimur laver masser af fejl, Lasse Nielsen ligeså - stærkt impliceret ved andet mål og giver mange løse bolde væk, Emil var en fornærmelse mod de stakkels mennesker som var taget på stadion, Rasmus Falk dribler og dribler og dribler og Skogseids indsats i dag er vel nok den dårligste af en forsvarsspiller i mange år.
              Som jeg ser det er der kun 4 spillere som kan se sig selv i spejlet i aften; Spellman kæmper som sædvanligt forbilledligt, Thomas Dalgaard scorer og er farlig et par gange, Dessler spiller ikke sin bedste kamp men er trods alt med i meget og kæmper godt, Mads Toppel gør hvad han skal og redder os et par gange.
              Ove P dumper med et brag - alene det at sætte Emil på banen igen er nok til dumpekarakter herfra.
              Azer spiller lige nøjagtigt på det niveau han besidder .

              Skogskied spillede lige så ringe sidst han blev prøvet i venstre side .

              Og ja Emil skulle end ikke have været i truppen til denne kamp .

              Håber det nu er slut med det 3 mandsforsvar , som mest af alt minder om at bygge korthus foran en ventilator som står på max speed .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                Hvis ikke Emil Larsen sidder på bænken næste gang så har jeg set min sidste OB kamp indtil han er væk.

                Men jeg vil ser ham ikke på banken, men på tribunen ellers i en extra-training.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Ove erkender at situationen er alvorlig

                  http://www.bold.dk/nyt/ove-p-efter-d...en-er-alvorlig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Jeg fatter ikke hvorfor vi efter en halveg, hvor vi spiller jammerligt, men fører 1-0, at vi ikke tilpasser os kampens udvikling. Vi forære den ene chance efter den anden væk i 1. Halveg, pga. vores forsvar ikke står kompakt nok. Herefter går vi ud til 2. Halveg som om intet er sket. Indkasserer vi to kasser på et kvarter på naivt forsvarsspil og reagere først derefter. Det var dømt til at gå galt og det var vi flere der snakkede om i pausen. Selvfølgelig har Ove fortalt spillerne det var noget skidt, men i en kamp af den her karakter forventer jeg ikke noget pis. Ind med et 4-mands forsvar så vi ikke tillod så mange indlæg og så se hvordan Vestsjælland reagere på det. Når vi ikke reagere, giver vi dem muligheden at fortsætte de gode takter de viste og det gav bagslag. Lige nu er jeg selvfølgelig ramt af bitterhed over resultatet, men i min verden var det både en spillemæssig og taktisk katastrofal kamp. Det er anden kamp i træk vi viser spil der berettiger til nedrykning!!
                    Den første halvtid var stadig nok temmelig ordentlig. Hvis Falk bare ikke være elskeret i bolden for meget og havde mere øje for spillerne kunne vi går med 2:0 i pausen (på trods af Nr.7!). Men hvordan kan et fodboldhold bliver en flok planløse kyllinger på en LSD trip på i kun 5 minutter?
                    Det forstår jeg ikke. Håber Ove har en forklaring og kan ændrer det.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ove erkender at situationen er alvorlig

                      http://www.bold.dk/nyt/ove-p-efter-d...en-er-alvorlig

                      Da er han nok ikke den eneste ...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Alt i alt en pinlig aften .

                        Startende med en pinlig opstilling med 3 backkæden , Skogskied i venstre side , og Emil Larsen i start 11'eren .

                        Pinligt fremmøde på lægterne til så vigtig en kamp , pinlig stemning selvom vi kom i front efter 4 min . Pinlig buhen af en enkelt spiller .

                        Pinligt spil , pinlig attitude da vi kom foran og især da vi kom bagud .

                        Sluttende ned pinlig udtalelse af en spiller .

                        En enormt pinlig dag for OB
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Sur og trist Falk

                          http://www.bold.dk/nyt/sur-falk-vi-virkede-energiloese

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Azer spiller lige nøjagtigt på det niveau han besidder .

                            Skogskied spillede lige så ringe sidst han blev prøvet i venstre side .

                            Og ja Emil skulle end ikke have været i truppen til denne kamp .

                            Håber det nu er slut med det 3 mandsforsvar , som mest af alt minder om at bygge korthus foran en ventilator som står på max speed .

                            Comment

                            Working...
                            X