Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd - OB-FCV, 7. april 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spillerne indstilling efter føringsmål er talentløst, Ove skal kritiseres for at blive ved med at fastholde Emil på holdet og 3 mands forsvaret. Det sejler rundt.
    Halgrimur og Skogseid er ikke nogen gevinst

    Comment


      Bare uafgjort havde nærmest været nok...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Der er for mange for dårlige spillere i truppen.
        Bolden er rund

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Vores "Ove er Gud" varede vist ikke så længe.... (har ikke set kampen - gad ikke)
          skal du være glad for.....nej det undre godt nok også mig - for det er igen indstillingen og viljen der mangler - vi falder sammen efter vi kom foran, og indstiling og fight plejer da ellers at være noget Oves holdt står for.

          det for ringe

          Comment


            pInligt......
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              fandme ringe det her....nedrykningsspøgelset går igen

              Comment


                Dybt dybt skuffende...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Vi er blevet kørt rundt af fuckinge Slagelse både taktisk, spillemæssigt, mentalt og på fight.
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Måske har OP mistet gnisten de sidste 3 kampe har været elendige. Vi er et bundhold og vi spiller som et bundhold.
                    hold kæft hvor er det ringe. Hvad fanden laver de til træning. De virker tunge og ligeglade.

                    Comment


                      Nu har vi tabt til både 1. divisions nummer sidst og suppens ditto. Jeg kan finde 5 fejl (spillere) der vil få svært ved at klare sig i rækken nedenunder!

                      Comment


                        Gider ikke mere............en flok talentløse amtører........skamplet!.............håbløst at tro på noget positivt.......siden 2010 har denne klub sejlet på alle planer.........ledelse, spillere osv....................træls............

                        Comment


                          ååååh nå men så kan vi da endelig og for alvor aflive de våde drømme om at kigge højere op - der er et fucking mål den skide 10 plads igen igen.

                          Comment


                            Hvis vi rykker ned er jeg egentlig ikke sikker på at vi kan rykke op igen.
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Jeg har tabt alt for OB's hold, trænere og ledelse.. Hvor fanden er den faglige stolthed!!?? Det er fuldstændig skandaløst og se fuldtidsproffere levere på et sådan usandsynligt lavt niveau med den træningsmænde, løn osv. de får kastet op i deres forkælede røvhuller!. Hold kæft, hvor er jeg træt af uge efter uge at tro på, at holdet rent faktisk vil kæmpe med det stribede hjerte... Hvordan kan der være så meget forskel på præstationerne? Jeg er så træt, træt af at holde med OB. Føj hvor skulle de skamme sig hele vejen hjem til København eller hvor de har deres interesser i deres fede "firmabiler", som mine merchandisekøb er med til at finansere..

                              Comment


                                Vi fik sikkert sat FcV og Vellios i gang nu... OB må være hovedingridiensen når nogen skal have lidt selvtillid...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X