Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB top væltet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB top væltet

    http://www.fyens.dk/sport/OB-toppen-...rtikel/2684729

    der er gang i den må man sige

    #2
    Jeg synes artiklen efterlader mange spørgsmål. Hvorfor var Thomas Helveg og andre tidligere OB-spillere mødt op? Hvem er den midlertidlige bestyrelse? Hvornår er det ekstraordinære bestyrelsesmøde? Hvad kommer det her til at betyde for klubben?
    Er der nogen, som ved noget?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Jeg synes artiklen efterlader mange spørgsmål. Hvorfor var Thomas Helveg og andre tidligere OB-spillere mødt op? Hvem er den midlertidlige bestyrelse? Hvornår er det ekstraordinære bestyrelsesmøde? Hvad kommer det her til at betyde for klubben?
      Er der nogen, som ved noget?
      Jeg har haft samme nysgerrighed... er det et kup, eller har nogen bare gjort sig upopulære...

      Vores egen lille sæbeopera... ,o)

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Jeg synes artiklen efterlader mange spørgsmål. Hvorfor var Thomas Helveg og andre tidligere OB-spillere mødt op? Hvem er den midlertidlige bestyrelse? Hvornår er det ekstraordinære bestyrelsesmøde? Hvad kommer det her til at betyde for klubben?
        Er der nogen, som ved noget?
        Det er i amatørafdelingen, så det kommer næppe til at betyde noget for den professionelle afdeling, men det handler grundlæggende om økonomiske prioriteringer. Udover det tror jeg ikke, der er nogen grund til, at det bliver mere offentligt, medmindre de involverede parter selv går offentligt med det.

        Jeg tror i øvrigt ikke, der er noget specielt ved, at tidligere OB-spillere er med til generalforsamlinger. Både Helveg og Bisgaard er jo aktive i ungdomsafdelingen, hvor de begge, så vidt jeg ved, har børn, der spiller.

        Comment

        Working...
        X