Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Observationer og karakterer fra OB - Esbjerg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg har en snigende mistanke om, at du slet ikke mener alt det der.
    Undskyld men nu må jeg sgu grine lidt. Jeg laver et indlæg, der vist ikke kan tolkes på ret mange måder, og så skriver du dér. Ikke engang når jeg mere eller mindre fornærmer dig, fordi jeg synes du er nedladende og uden ret meget realitetssans, kan du tage indlægget, for hvad det er, men i stedet spekulere i om jeg i det hele taget mener alt det dér. Hint: Det gør jeg.

    Ville have det bedre, hvis du simpelthen bare kaldte mig en klaphat, så vi kan komme videre med vores liv.

    Men jeg har en mistanke om, at det ligger dig meget fjernt at være bare en smule negativ, med mindre det handler om andres negativitet.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Undskyld men nu må jeg sgu grine lidt. Jeg laver et indlæg, der vist ikke kan tolkes på ret mange måder, og så skriver du dér. Ikke engang når jeg mere eller mindre fornærmer dig, fordi jeg synes du er nedladende og uden ret meget realitetssans, kan du tage indlægget, for hvad det er, men i stedet spekulere i om jeg i det hele taget mener alt det dér. Hint: Det gør jeg.

      Ville have det bedre, hvis du simpelthen bare kaldte mig en klaphat, så vi kan komme videre med vores liv.

      Men jeg har en mistanke om, at det ligger dig meget fjernt at være bare en smule negativ, med mindre det handler om andres negativitet.

      MvH ChrisOB
      Jeg synes hans indlæg var dagens sjoveste... men ironi er jo en svær ting på skrift, åbenbart... ,o)

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Undskyld men nu må jeg sgu grine lidt. Jeg laver et indlæg, der vist ikke kan tolkes på ret mange måder, og så skriver du dér. Ikke engang når jeg mere eller mindre fornærmer dig, fordi jeg synes du er nedladende og uden ret meget realitetssans, kan du tage indlægget, for hvad det er, men i stedet spekulere i om jeg i det hele taget mener alt det dér. Hint: Det gør jeg.

        Ville have det bedre, hvis du simpelthen bare kaldte mig en klaphat, så vi kan komme videre med vores liv.

        Men jeg har en mistanke om, at det ligger dig meget fjernt at være bare en smule negativ, med mindre det handler om andres negativitet.

        MvH ChrisOB
        Han laver sjov Chris :).
        Du er jo åbenlyst ironisk og det er det han så gasser lidt med.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment

        Working...
        X