Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF - OB 15/03/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    avs....DH langer (med god grund) ud efter banen....

    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
      Ja det er et par kiks der koster på "lortebanen", som Thomas Frank sagde inden 2, halvleg gik i gang. Hjælp mig lige med at forstå, hvorfor der ikke er offside ved det første mål. Bolden bliver hældt ind mål feltet, hvor en gul kommer fra offside, den er spillet ind i mod ham, så kikser Skogskeid, og derved får Larsson muligheden for at sparke, men Høegh vinker også, godt nok ikke så vildt, men....den gule kommer fra offside og bolden er slået ind mod ham....

      Ved mål to er det klart banens ringeste, EL, der mistimer en bold, så det giver kontra og Ari ikke går ram på det. EL er håbløs
      Det mål er helt efter "bogen". Det er en kæmpefejl af Skogseid - intet andet. For at den skal være strafbar så skal Fridjonsson bevæge sig mod bolden, og i det tilfælde løber han bare væk fra vores mål. Desuden så er den jo ikke slået imod Fridjonsson, den er bare sparket fremad og så kikser Skogseid, plain and simple.

      Det sidste er TO håbløse aktioner fra TO spillere, hvoraf jeg mener den sidste er klart den mest håbløse. Han kan se den bold hele vejen og alligevel kikser han. Det må ikke ske.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Synes flere er lidt for hårde ved Skulason. Jeg har selv været efter ham, men jeg har godt nok lidt ondt af ham efter kampen i går.

        Han var jo sat af mod FCV og jeg synes egentlig man tydeligt kunne se han var opsat på at bevise, at han hører til i startopstillingen. Han virkede måske mest tændt af alle, var aggressiv og gav den gas i nærkampene og havde også flere gode defensive aktioner, hvor han læste spillet godt. Det er klart, at hans dødbolde og indlæg ikke var gode nok - og så laver han den store fejl hvor han sparker forbi bolden tilsidst.

        Men når det er sagt ville jeg bestemt heller ikke have noget imod hvis en af vores andre venstre backs fik chancen - helst JBL.
        Når man koster et mål og dødboldene og indlæggene var så dårlige som de var, så kan man ikke fortænke folk i at være lidt hårde ved Skulason. Det er en del af gamet, og det ved Skula også selv.

        Alt det andet er lidt for meget "polish that turd" argumentation, hvor man forsøger at finde lyspunkter ved selv det mindste.

        Når man koster et mål, så koster det... En del af fodbold - og så må vi videre.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Greve om kampen

          http://www.bold.dk/nyt/obs-greve-bro...r-bedre-end-os

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            avs....DH langer (med god grund) ud efter banen....

            Ouchhhh

            Comment


              Så nåede historien også BT

              http://www.bt.dk/superligaen/av-av-a...ter-pizza-saar

              Comment

              Working...
              X