Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF - OB 15/03/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
    På en bane, spm idag, spiller man ikke 3-4-3..............4-4-2 havde passet bedre...........sæt nu for fanden Håkon på den højreback og ikke på venstreback..........fatter ikke man bruger ham på den position, han er tydelig vis usikkerheden selv på den plads
    Jeg tror du har set en genudsendelse af kampen imod Vestsjælland Som fmprOB skriver så spillede han Centralt i forsvaret, imens Skulason endnu engang beviste, at OB's problemer på venstre back langt fra er over! Jeg vil SÅ gerne se JBL få chancen, det kan jo ikke blive værre alligevel.

    Comment


      Lortekamp, lorteresultat, og mega-lortebane. Dog positivt at vi faktisk formår at lægge noget fysisk pres på dem i 2.halvleg, men vi bliver ikke rigtigt farlige. Op på hesten igen.

      Comment


        Ja det var noget skod. Men vi er tættere på redning. En runde mindre og stadig 10 point til stregen. På fredag er der en ny chance for 3 point på tre fort park. Ove taber ikke på hjemmebane.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
          Er mildest talt ikke imponeret over noget som helst, han har vist i OB...
          Hans langskudsmål?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Greve skal bare fortsætte det hårde arbejde så tror jeg vi ser ham blomstre næste sæson..
            Mikkel "The Dazzler" Desler er allerede en stjerne i mine øjne
            han er en stjerne allerede, han påtager sig trods sin unge alder et større ansvar end andre spillere der har langt mere rutine end han har
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Ja det er et par kiks der koster på "lortebanen", som Thomas Frank sagde inden 2, halvleg gik i gang. Hjælp mig lige med at forstå, hvorfor der ikke er offside ved det første mål. Bolden bliver hældt ind mål feltet, hvor en gul kommer fra offside, den er spillet ind i mod ham, så kikser Skogskeid, og derved får Larsson muligheden for at sparke, men Høegh vinker også, godt nok ikke så vildt, men....den gule kommer fra offside og bolden er slået ind mod ham....

              Ved mål to er det klart banens ringeste, EL, der mistimer en bold, så det giver kontra og Ari ikke går ram på det. EL er håbløs

              Comment


                Grundlæggende er det problematisk, at OB offensivt er så tandløst. OB har spilovertag hele 2. halvleg, men antallet af afslutninger er beskæmmende lille. Samtidig er det uhyggeligt hvor lidt farligt det bliver ved vores frispark. Ud af ca. 10-12 frispark, som blev slået højt ind i feltet var ÉT af god kvalitet, 2 af acceptabel kvalitet, resten af uacceptabel kvalitet. Det er simpelthen for sløjt, når vi samtidig nærmest har patent i ligaen på IKKE at afslutte, når vi nærmer os feltet. I spillernes hoveder skal chancerne spilles uhyggeligt store, før noget afslutter. Når vi samtidig ikke har evnerne til at gøre chancerne store er det godt nok et skidt scenarie.

                Comment


                  Lad os hurtigt glemme kampen, og så kigge frem mod fredag hvor EfB kommer på besøg. Jeg vil gerne have vi går tilbage til 4-4-2.
                  Emil og Zohore må på bænken. Desler på højre kant Falk på venstre kant. Greve og Dalgård fremme. Azer og Spelleman centralt. Skogseid Høegh, Lasse ogAri i forsvaret og Toppel på mål.
                  Jeg håber ikke det store pointmæssige forspring til Vestsjælland bliver en sovepude, for meget kan ske endnu. Vi skal op på hesten igen, og forhåbentlig er banen i væsentlig bedre stand end lortebanen (Thomas Franks eget udtryk)i Brøndby.
                  Så længe vores kreativitet ikke ligefrem blomstre, så er dyder som fight og kampgejst det skal hives frem, og det har vi jo set at spillerne også mestre, så alle mand til Trefor Park ������
                  Last edited by Oraklet; 16-03-2015, 08:04.

                  Comment


                    Sarkastisk Ove P

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...il-ob-spillere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      det der billede af banen Kirke havde smidt på twitter, og som nogle havde lagt op herinde hvor pokker var det nu det lå
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                        Hvornår flår Ove det armbånd af Skulason, så han ikke behøver spille!
                        Synes flere er lidt for hårde ved Skulason. Jeg har selv været efter ham, men jeg har godt nok lidt ondt af ham efter kampen i går.

                        Han var jo sat af mod FCV og jeg synes egentlig man tydeligt kunne se han var opsat på at bevise, at han hører til i startopstillingen. Han virkede måske mest tændt af alle, var aggressiv og gav den gas i nærkampene og havde også flere gode defensive aktioner, hvor han læste spillet godt. Det er klart, at hans dødbolde og indlæg ikke var gode nok - og så laver han den store fejl hvor han sparker forbi bolden tilsidst.

                        Men når det er sagt ville jeg bestemt heller ikke have noget imod hvis en af vores andre venstre backs fik chancen - helst JBL.

                        Comment


                          Det er en hamrende irriterende kamp, at skulle spille bagklog på, men jeg frygtede virkelig et nederlag inden denne kamp. Der var selvfølgelig banens forfatning og alt det, men jeg tror også nederlaget var mentalt.

                          Vi står altså i en situation, hvor vi ikke har vundet tre kampe i træk siden 20/08-2012, og siden da. Vi er stadig et "taber"-hold, som svinger for meget, og ikke er mentalt klar over, hvad der skal til for at sammensætte en stime af sejre.

                          Der er ikke ret mange i truppen, der ved hvad det vil sige at være i de stimer, eller kender de mekanismer, der træder i kraft, når man har vundet to kampe i træk. Også det faktum, at FCV havde tabt den tidlige kamp, tror jeg spillede ind. Vi var inden kampen mod BIF - uanset resultat - sikret en margin på ti point ned til stregen. Hvilket jeg formoder må have gjort spillerne mindre ærgerrige for at give alt hvad, der skal til for at hente tre point. Vi så i hvert fald i de første 20 minutter, at vi slet ikke var klar til at leverer, hvad der skal til mod et noget decimeret Brøndby-hold.

                          Jeg håber Ove P. når at lave en stime af sejre inden han stopper i OB. Vi skal have ændret den mentalitet, der hedder, at overleve er fint nok. Nu ved jeg godt, at det kan virke lidt forhastet efter et nederlag på en elendig bane, men jeg synes bare, at det er et mønster, som jeg har set gå igen, i snart tre år. Jeg håber, at ny energi fra de unge - her tænker jeg specielt på Desler og Greve - kan være med til at gøre op med den "sårbare" mentalitet, som vi har set i OB, for de kommer om nogen ind på banen med den tro på, at tingene kan lade sig gøre.

                          Comment


                            Havde også en lille tro på en sejrer det måtte være os der kom til kampen med det største mentale overskud, en føring og BIF kunne for alvor rystes,

                            Men ok vi dominerede i en halvleg, og tabte på udebane på pløjemark, mod et hold med 300 mill kr. i ryggen. Samlet set til at leve med, specielt da vores egne unge spiller igen lyste op. Kampen mod Esbjerg bliver spændende, forhåbenligt viser holdet at vi er på det rigtige spor igen.

                            Comment


                              Det er pisse ærgerligt at vi som Ove siger, ikke er klar fra start, for det var sgu mere os der hang, end det var Brøndby der sprudlede og så når det at koste. Herefter æder vi os ind, men BIF står så dybt i banen i 2. Halveg at vi ikke formår at komme igennem, selvom vi har overtaget. Det var sgu for vanskeligt for os at bryde igennem på en dårlig bane når Brøndby står så kompakt. Dog burde vi være farligere på de mange dødbolde vi har, men de er for ofte dårligt slået af Ari og Emil, som i det hele taget spillede en ringe kamp også foruden den skandaløse 2-0 scoring, hvor de 2 sammen smukt sørger for chancen overhovedet opstår.
                              Jeg er egentlig ikke så rystet over vi ikke kommer til flere chancer i åbent spil, for der spiller banen og Brøndbys defensive udgangspunkt en væsentlig rolle, men det er for dårligt når vi har det ene fyrtårn efter det andet mod et hold af mange lavere spillere, at vi ikke bliver farligere på de mange dødbolde vi har. Det skal kunne lade sig gøre, selv på en pløjemark.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Det er en hamrende irriterende kamp, at skulle spille bagklog på, men jeg frygtede virkelig et nederlag inden denne kamp. Der var selvfølgelig banens forfatning og alt det, men jeg tror også nederlaget var mentalt.

                                Vi står altså i en situation, hvor vi ikke har vundet tre kampe i træk siden 20/08-2012, og siden da. Vi er stadig et "taber"-hold, som svinger for meget, og ikke er mentalt klar over, hvad der skal til for at sammensætte en stime af sejre.

                                Der er ikke ret mange i truppen, der ved hvad det vil sige at være i de stimer, eller kender de mekanismer, der træder i kraft, når man har vundet to kampe i træk. Også det faktum, at FCV havde tabt den tidlige kamp, tror jeg spillede ind. Vi var inden kampen mod BIF - uanset resultat - sikret en margin på ti point ned til stregen. Hvilket jeg formoder må have gjort spillerne mindre ærgerrige for at give alt hvad, der skal til for at hente tre point. Vi så i hvert fald i de første 20 minutter, at vi slet ikke var klar til at leverer, hvad der skal til mod et noget decimeret Brøndby-hold.

                                Jeg håber Ove P. når at lave en stime af sejre inden han stopper i OB. Vi skal have ændret den mentalitet, der hedder, at overleve er fint nok. Nu ved jeg godt, at det kan virke lidt forhastet efter et nederlag på en elendig bane, men jeg synes bare, at det er et mønster, som jeg har set gå igen, i snart tre år. Jeg håber, at ny energi fra de unge - her tænker jeg specielt på Desler og Greve - kan være med til at gøre op med den "sårbare" mentalitet, som vi har set i OB, for de kommer om nogen ind på banen med den tro på, at tingene kan lade sig gøre.
                                Måske er du inde på noget , og læg så oveni at Zohore og Emil knap nok deltog i kampen .
                                Syntes først og fremmest den 3 mandskæde skal skrottes omgående og for evigt , det ser skræmmende ringe ud . 4-4-2 tak , som vi iøvrigt også træner i hver dag .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X