Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF - OB 15/03/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    Hvornår flår Ove det armbånd af Skulason, så han ikke behøver spille!
    Det kan kun gå for langsomt!!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Er ganske positiv efter dagens kamp. Ja, vi laver de fejl vi ikke skal, Skulason er ikke god og Emil Larsen er ikke længere en fodboldspiller når han bliver slået en anelse ud af kurs. Men Greve kommer ind og gør det godt og Desler spiller endnu en fantastisk kamp. Vi har fin bredde i truppen, både på frontposten og på midten.
      Emil Larsen skal bare på bænken nu. Han har ingen selvtillid. Få nu bare Dalgaard med fra start og så burde der være rigeligt om budet til fløjene

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Emil Larsen skal bare på bænken nu. Han har ingen selvtillid. Få nu bare Dalgaard med fra start og så burde der være rigeligt om budet til fløjene
        Desler på højre og Falk på venstre i en 4-4-2

        Comment


          På en bane, spm idag, spiller man ikke 3-4-3..............4-4-2 havde passet bedre...........sæt nu for fanden Håkon på den højreback og ikke på venstreback..........fatter ikke man bruger ham på den position, han er tydelig vis usikkerheden selv på den plads

          Comment


            Jeg glæder mig over at det blev OBs udenlandske profiler som blev matchafgørende. Først skovskiden med en elendig clearing og derefter Skulason med en fremragende følt aflevering.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Desler på højre og Falk på venstre i en 4-4-2
              Aldeles enig , få omgående stoppet det 3 mamdsforsvar .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Mod Efb

                Mt
                hs. Ln. DH. Ari

                desler. Spell. Azer. Falk

                Greve. Dalgaard

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvem smed den væk på midten , var det Emil ?
                  Mega ringe at Ari
                  Ja jeg er ret sikker på det var Emil der fumlede den væk. Ingen tvivl om at Ari misser sin clearing efterfølgende og det ved han uden tvivl også godt selv. Men Ari har altså også vanskelige arbejdsbetingelser når han konstant skal arbejde for to mand i den venstreside fordi Emil er HELT væk.

                  Jeg synes sgu generelt der blev fighter godt hele vejen rundt lige med undtagelse af Emil som igen virker helt væk både mentalt og fysisk. Lige inden vores blunder ved BIF's 2-0 mål har vi dem jo under massivt tryk, dog uden at blive rigtig farlige.
                  Desler var igen en fornøjelse og Greve viste også i glimt prøver på sit talent. Der er virkelig noget at bygge videre på med de to gutter som begge er teknisk fremragende, men samtidig arbejder fantastisk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Ja jeg er ret sikker på det var Emil der fumlede den væk. Ingen tvivl om at Ari misser sin clearing efterfølgende og det ved han uden tvivl også godt selv. Men Ari har altså også vanskelige arbejdsbetingelser når han konstant skal arbejde for to mand i den venstreside fordi Emil er HELT væk.

                    Jeg synes sgu generelt der blev fighter godt hele vejen rundt lige med undtagelse af Emil som igen virker helt væk både mentalt og fysisk. Lige inden vores blunder ved BIF's 2-0 mål har vi dem jo under massivt tryk, dog uden at blive rigtig farlige.
                    Desler var igen en fornøjelse og Greve viste også i glimt prøver på sit talent. Der er virkelig noget at bygge videre på med de to gutter som begge er teknisk fremragende, men samtidig arbejder fantastisk.
                    Ret enig , syntes dog Zohore var vores ringeste mand i dag , var lige ved at eksplodere over hans attitude da han mistede bolden i et klodset forsøg på at drible og BIF efterfølgende ramte stolpen . Er tæt på at tro han ville have jublet sammen med sine venner hvis de scorede på den .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
                      På en bane, spm idag, spiller man ikke 3-4-3..............4-4-2 havde passet bedre...........sæt nu for fanden Håkon på den højreback og ikke på venstreback..........fatter ikke man bruger ham på den position, han er tydelig vis usikkerheden selv på den plads
                      Øhhh. Han spillede da i et 3 mands midtforsvar idag

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Ja jeg er ret sikker på det var Emil der fumlede den væk. Ingen tvivl om at Ari misser sin clearing efterfølgende og det ved han uden tvivl også godt selv. Men Ari har altså også vanskelige arbejdsbetingelser når han konstant skal arbejde for to mand i den venstreside fordi Emil er HELT væk.

                        Jeg synes sgu generelt der blev fighter godt hele vejen rundt lige med undtagelse af Emil som igen virker helt væk både mentalt og fysisk. Lige inden vores blunder ved BIF's 2-0 mål har vi dem jo under massivt tryk, dog uden at blive rigtig farlige.
                        Desler var igen en fornøjelse og Greve viste også i glimt prøver på sit talent. Der er virkelig noget at bygge videre på med de to gutter som begge er teknisk fremragende, men samtidig arbejder fantastisk.
                        Greve skal bare fortsætte det hårde arbejde så tror jeg vi ser ham blomstre næste sæson..
                        Mikkel "The Dazzler" Desler er allerede en stjerne i mine øjne

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          amén brother
                          Med Andreas Cornelius på kunstmuseum. Jeg er helt og aldeles imponeret over, at de hos Viasat aldrig er i stand til at se hvor ofte de er ufrivilligt morsomme.

                          Comment


                            Desler:

                            http://www.bold.dk/nyt/desler-to-hold-med-samme-taktik

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Med Andreas Cornelius på kunstmuseum. Jeg er helt og aldeles imponeret over, at de hos Viasat aldrig er i stand til at se hvor ofte de er ufrivilligt morsomme.
                              haha.....jamen så har han da også været en tur på museum - mon han har prøvet det før. Han scorede da vidst også i dag - så må de være ved at gå i selvsving derinde

                              Comment


                                Spellmann var meget savnet i dag, og så fik vi set at banen klart var til Brøndbys fordel. Der var desværre flere OB spillere som ikke var ven med banen idag.

                                Comment

                                Working...
                                X