Oprindeligt indsendt af Vorup
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF - OB 15/03/2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægEr ganske positiv efter dagens kamp. Ja, vi laver de fejl vi ikke skal, Skulason er ikke god og Emil Larsen er ikke længere en fodboldspiller når han bliver slået en anelse ud af kurs. Men Greve kommer ind og gør det godt og Desler spiller endnu en fantastisk kamp. Vi har fin bredde i truppen, både på frontposten og på midten.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvem smed den væk på midten , var det Emil ?
Mega ringe at Ari
Jeg synes sgu generelt der blev fighter godt hele vejen rundt lige med undtagelse af Emil som igen virker helt væk både mentalt og fysisk. Lige inden vores blunder ved BIF's 2-0 mål har vi dem jo under massivt tryk, dog uden at blive rigtig farlige.
Desler var igen en fornøjelse og Greve viste også i glimt prøver på sit talent. Der er virkelig noget at bygge videre på med de to gutter som begge er teknisk fremragende, men samtidig arbejder fantastisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJa jeg er ret sikker på det var Emil der fumlede den væk. Ingen tvivl om at Ari misser sin clearing efterfølgende og det ved han uden tvivl også godt selv. Men Ari har altså også vanskelige arbejdsbetingelser når han konstant skal arbejde for to mand i den venstreside fordi Emil er HELT væk.
Jeg synes sgu generelt der blev fighter godt hele vejen rundt lige med undtagelse af Emil som igen virker helt væk både mentalt og fysisk. Lige inden vores blunder ved BIF's 2-0 mål har vi dem jo under massivt tryk, dog uden at blive rigtig farlige.
Desler var igen en fornøjelse og Greve viste også i glimt prøver på sit talent. Der er virkelig noget at bygge videre på med de to gutter som begge er teknisk fremragende, men samtidig arbejder fantastisk.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlægPå en bane, spm idag, spiller man ikke 3-4-3..............4-4-2 havde passet bedre...........sæt nu for fanden Håkon på den højreback og ikke på venstreback..........fatter ikke man bruger ham på den position, han er tydelig vis usikkerheden selv på den plads
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJa jeg er ret sikker på det var Emil der fumlede den væk. Ingen tvivl om at Ari misser sin clearing efterfølgende og det ved han uden tvivl også godt selv. Men Ari har altså også vanskelige arbejdsbetingelser når han konstant skal arbejde for to mand i den venstreside fordi Emil er HELT væk.
Desler var igen en fornøjelse og Greve viste også i glimt prøver på sit talent. Der er virkelig noget at bygge videre på med de to gutter som begge er teknisk fremragende, men samtidig arbejder fantastisk.
Mikkel "The Dazzler" Desler er allerede en stjerne i mine øjne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægMed Andreas Cornelius på kunstmuseum. Jeg er helt og aldeles imponeret over, at de hos Viasat aldrig er i stand til at se hvor ofte de er ufrivilligt morsomme.
Comment
Comment