Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCV-OB (9. Marts 2015)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd: FCV-OB (9. Marts 2015)

    Ifølge Fyens:

    Leif Rasmussen@offenbax 2 min.2 minutter sidenSyddanmark, Danmark
    Anfører Ari Skulason er sat af. Håkon Skogseid er venstre wingback. Så der er plads til Azer Busuladzic lyder seneste bulletin!#sportfyn
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    #2
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    Comment


      #3
      Dejligt dessler igen starter inde

      Comment


        #4
        ok....spændende betyder det;

        toppel

        desler høegh LN Skogseid Halgrimur

        falk spelmann azer emil

        zohore

        i en 5-4-1 / 3-4-3 alt efter temperament

        Comment


          #5
          F*ck den havde jeg ikketroet på for 30 min. siden
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Skogseid som venstre wingback ... Ved nu snart ikke ... Troede vi var ovre med spillere ude af position. Manden er jo højrebenet.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              In Ove i trust(banke under bordet og salt over skulderen)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Skogseid som venstre wingback ... Ved nu snart ikke ... Troede vi var ovre med spillere ude af position. Manden er jo højrebenet.

                MvT
                Vi har 3 stk VB's i truppen og ingen kan bruges

                Comment


                  #9
                  Den havde jeg ikke lige set komme :-)

                  Comment


                    #10
                    Virker mystisk. Synes Ari spillede en solid kamp i sidste Uge og generelt er kommet bedre ud til foråret end han var i efteråret. Håkon virker på mig ikke som en wingback, men vi må se hvordan han gør det

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Skogseid som venstre wingback ... Ved nu snart ikke ... Troede vi var ovre med spillere ude af position. Manden er jo højrebenet.

                      MvT
                      Har det lidt på samme måde. Hvis Skulason ikke er lidt halvskadet må det godt nok siges at være en bet for ham.

                      Jeg forstår egentlig godt tanken bag det. Skulason er ikke imponerende defensivt på den back. Ofte bliver han ganske enkelt overspillet for nemt og ved indlæg i feltet er det altså bare et problem, at han er så lille. Alle i ligaen kan jo overspringe ham. Det er vel primært det Ove P vil gøre noget ved, ved at sætte Skogseid ind.

                      Synes især Ari var rigtig skidt i Herning men gjorde det dog trods alt bedre mod FCK. Det er efterhånden længe siden man har set ham spille rigtig godt og man har lidt haft fornemmelsen af, at han var et for sikkert kort på holdkortet (især fordi han er anfører). Derfor er det egentlig meget rart at se det nok ikke er tilfældet.

                      Men det er lidt deprimerende. I alt, alt, alt for mange kampe over de seneste år har vi spillet med højrebenede spillere på den back, nu har vi rent faktisk tre venstre backs og alligevel skal vi se det igen.

                      Jeg havde jo lidt håbet, at det ville være JBL, der ville slå ham af når den tid kom.
                      Last edited by Agbre; 09-03-2015, 18:26.

                      Comment


                        #12
                        Det er sådan en disposition der skal lykkedes for at man ikke bliver basket bagefter.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Skogseid som venstre wingback ... Ved nu snart ikke ... Troede vi var ovre med spillere ude af position. Manden er jo højrebenet.

                          MvT
                          var det ikke halgrimur der spillede wingback? med skogseid som en af de 3 centrale? eller skal der byttes om på de 2

                          Comment


                            #14
                            Nogen der ved hvor kampen kan streames gratis også med dansk ip adresse..

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              var det ikke halgrimur der spillede wingback? med skogseid som en af de 3 centrale? eller skal der byttes om på de 2
                              sådan ser jeg det også
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X