Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCV-OB (9. Marts 2015)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Har det lidt på samme måde. Hvis Skulason ikke er lidt halvskadet må det godt nok siges at være en bet for ham.

    Jeg forstår egentlig godt tanken bag det. Skulason er ikke imponerende defensivt på den back. Ofte bliver han ganske enkelt overspillet for nemt og ved indlæg i feltet er det altså bare et problem, at han er så lille han er. Alle i ligaen kan jo overspringe ham. Det er vel primært det Ove P vil gøre noget ved, ved at sætte Skogseid ind.

    Men det er lidt deprimerende. I alt, alt, alt for mange kampe over de seneste år har vi spillet med højrebenede spillere på den back, nu har vi rent faktisk tre og alligevel skal vi se det igen.
    må sige den overrasker mig lidt - syntes ikke jeg har lagt særligt mærke til ari de sidste par kampe - hverken for det gode eller det dårlige....så i mit hoved har han gjort det....fint

    Men ove sagde jo efter FCK kampen at halgrimur på midten var lidt en nødløsning - og at han ville have lidt mere "bold" derind - må jo betyde azer - desler skal der jo også være plads til som han har gjort det. Godt at vi begynder at have positive problemer ifht opstillingen....omend jeg ikke helt forstår skogseid på vb...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      var det ikke halgrimur der spillede wingback? med skogseid som en af de 3 centrale? eller skal der byttes om på de 2
      Bygger det kun på:

      Leif Rasmussen@offenbax 2 min.2 minutter sidenSyddanmark, Danmark
      Anfører Ari Skulason er sat af. Håkon Skogseid er venstre wingback. Så der er plads til Azer Busuladzic lyder seneste bulletin!#sportfyn

      Har ikke andet jo :-)

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #18
        Fra FB:

        Dagens opstilling til ‪#‎FCVOB‬ Toppel - Høegh, Nielsen, Jonasson - Desler, Spelmann, Azer, Skogseid - Falk, Zohore, Larsen.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Bygger det kun på:

          Leif Rasmussen@offenbax 2 min.2 minutter sidenSyddanmark, Danmark
          Anfører Ari Skulason er sat af. Håkon Skogseid er venstre wingback. Så der er plads til Azer Busuladzic lyder seneste bulletin!#sportfyn

          Har ikke andet jo :-)

          MvT
          Tjek superliga.dk
          De har opstillingerne 1 time før....altid :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            den har også lige været på tv....ove mener det bliver mere offenssivt.....skogseid som wingback og halgrimur er en af de 3 forsvarer

            Comment


              #21
              Håkon er ifølge Ove åbenbart mere offensiv i sit backspil end Ari. Spændende om han også er stærk med venstre

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                den har også lige været på tv....ove mener det bliver mere offenssivt.....skogseid som wingback og halgrimur er en af de 3 forsvarer
                Godt nok spændt på at se det 'in action'. Måske er Skogseid mere dobbeltbenet end vi ved.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #23
                  Overraskende opstilling . Havde helst set en 4-4-2 med 2 angribere . Spændende at se om Zohore slår til nu når det må formodes at være en "let" modstander .
                  Håber det bliver en dag hvor Falk og Emil rammer niveauet , ellers er det svært at se hvem der er målfarlig i dagens opstilling .
                  Last edited by Magge; 09-03-2015, 18:48.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Overraskende opstilling . Havde helst set en 4-4-2 med 2 angribere . Spændende at se om Zohore slår til nu når det må formodes at være en "let" modstander .
                    jeg kan godt se den opstilling let kan ændres til en 4-4-2, desler på midten, emil frem og skogseid tilbage.....og så kommer dalgaard vel ind i 2. halvleg

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      jeg kan godt se den opstilling let kan ændres til en 4-4-2, desler på midten, emil frem og skogseid tilbage.....og så kommer dalgaard vel ind i 2. halvleg
                      Ja det er en opstilling som kan justeres løbende alt efter kampens udvikling , men havde et stort håb om at se Greve fra start
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Så er det nuuuu
                        gooo ob
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Kom så STRIWER!
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #28
                            Denis Mogensen er dommer, husker stadig den kamp han dømte mellem os og Aab, hvor Aab minimum havde 3 målmænd på banen, (her i blandt Wurtz)

                            Han må meget gerne have en bedre kamp idag. Og kom så drenge !

                            Comment


                              #29
                              Tillader mig lige at døbe matchen 'kampen om Storebælt'.
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #30
                                super angreb!

                                Comment

                                Working...
                                X