Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF - OB 15/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det er slet ikke til at beskrive hvor vanvittigt lækkert det bliver at klaske BIF... :-)
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Så må vi have en på banen der vil glæde sig sammen med os andre...

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-mod-broendby
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Så må vi have en på banen der vil glæde sig sammen med os andre...

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-mod-broendby
        Det der med spillere der afviser at juble. Kan simpelthen ikke blive enig med mig selv om, hvad jeg skal mene. Kan se det sympatiske i det, men synes også det er lidt fjollet, da spillerens fokus først og fremmest må være på den klub spilleren arbejder for i nuet.

        Det havde givet mere mening (for mig), hvis Zohore havde spillet i BIF fra han var 13 og til i januar, men han var altså kun på leje i BIF. Ikke at jeg skal gøre mig til dommer over hvem og hvad Zohore skal have følelser for.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Det der med spillere der afviser at juble. Kan simpelthen ikke blive enig med mig selv om, hvad jeg skal mene. Kan se det sympatiske i det, men synes også det er lidt fjollet, da spillerens fokus først og fremmest må være på den klub spilleren arbejder for i nuet.

          Det havde givet mere mening (for mig), hvis Zohore havde spillet i BIF fra han var 13 og til i januar, men han var altså kun på leje i BIF. Ikke at jeg skal gøre mig til dommer over hvem og hvad Zohore skal have følelser for.

          MvT
          Bashkim jublede heller ikke da han scorede mod os i efteråret i Odense, men jeg foretrækker da at se en glad spiller der jubler og skaber eufori på stadion blandt os fans.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #35
            Jeg synes det er en fin gestus overfor sin tidligere arbejdsgiver at man ikke jubler. Så længe man scorer viser man at man har ydet 100% for det hold man repræsentere nu, og så er det fløjtende ligegyldigt om fejre det eller ej. Når det så er sagt er det dog mange følelser at knytte til en klub man kun har repræsenteret på leje i en sæson, men jeg tror nu ligeså meget det er respekten for Thomas Frank, som jo også har været hans ungdoms landstræner.

            Comment


              #36
              Enig

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Det der med spillere der afviser at juble. Kan simpelthen ikke blive enig med mig selv om, hvad jeg skal mene. Kan se det sympatiske i det, men synes også det er lidt fjollet, da spillerens fokus først og fremmest må være på den klub spilleren arbejder for i nuet.

                Det havde givet mere mening (for mig), hvis Zohore havde spillet i BIF fra han var 13 og til i januar, men han var altså kun på leje i BIF. Ikke at jeg skal gøre mig til dommer over hvem og hvad Zohore skal have følelser for.

                MvT
                Syntes det er vammelt , og første tanke er om han er i OB fordi han vil OB eller fordi han vil gøre sig attraktiv for den klub han ( tilsyneladende ) hellere vil være i ?
                Syntes det er mangel på respekt for OB og klubbens fans , nægter at tro at manden er så larmende uintelligent at han ikke kender til forholdet mellem os fans og BIF .

                Hvad bliver det næste : at en spiller ikke vil juble over mål mod BIF fordi hans onkel har en undulat opkaldt efter Ebbe Skovdal ???

                Helt ærligt Kenneth Werge ;-) ... Du var lejesvend , og reserve derovre i en periode og BIF er åbenbart ikke lige så pjattet med dig som du er med BIF ..
                Last edited by Magge; 12-03-2015, 13:28.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Tror ikke Zohore ser OB som sin ønskeklub, men han har leveret varen i de første 3 kampe, blandt andet med en SINDSSYG vigtig scoring, så jeg lever fint med han ikke jubler mod Brøndby.

                  Det bliver dog spændende at se hvor Zohore er efter sommeren. Jeg håber han "falder lidt ned" og forelsker i O´ense i en 4-5 år

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Tror ikke Zohore ser OB som sin ønskeklub, men han har leveret varen i de første 3 kampe, blandt andet med en SINDSSYG vigtig scoring, så jeg lever fint med han ikke jubler mod Brøndby.

                    Det bliver dog spændende at se hvor Zohore er efter sommeren. Jeg håber han "falder lidt ned" og forelsker i O´ense i en 4-5 år
                    Han behøver ikke have OB som sin ønskeklub , han skal bare have lyst til at være her mens han er her og ikke skilte med sin Brøndby-liderlighed efter få uger i klubben . Hvis han spiller en lortekamp mod BIF vil man kunne tænke .. Hmm gad vide hvorfor ?

                    Tja hvor et han efter sommeren , måske i BIF hvis han bliver en succes i OB , og BIF vifter med en kontrakt til sommer ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Indtil nu, har jeg virkelig været imponeret over Zohores spil, og jeg har gået dagligt og håbet på en forlængelse. Men jeg er helt i chok over hans kommentarer i den artikel! Han skamroser Brøndbys spil, deres fans og deres spillere som samtidig er hans venner, og som han snakker dagligt med. Han er en FCK dreng, som forræder FCK for at tage til Brøndby. På trods af mit inderlige had til Brøndby, har jeg en håndfuld venner der er inkarneret Brøndbyfans, det er virkelig skæbnens ironi. Men de fortalte mig, da han skiftede til OB, at han aldrig rigtig blev accepteret på vestegnen, fordi de stadig så ham som FCK'r.
                      Når han kan gå fra FCK til Brøndby, hvad kan han så ikke finde på at gøre imod os? Og gider han overhovedet OB, når han kommer med sådanne udtagelser? Jeg er blevet bange for, at han kun er her for at spille sig tilbage i U21-truppen, og er fløjtende ligeglad med OB.
                      Jeg håber virkelig, at jeg tager fejl, for jeg kan rigtig godt lide hans fysik og fight i kampende. Men en OB-spiller skal være stolt over at trække den stribede trøje på og elske klubben!

                      Comment


                        #41
                        Jeg har det også helt fint med at Zohore ikke jubler imod Brøndby. Han er jo ikke herfra, og at droppe jublen mod en gammel arbejdsgiver har jeg egentlig kun respekt for. Det bestemmer knægten jo heldigvis selv.

                        Vi har set i de tre første kampe, at han kæmper for holdet. Jeg tror bestemt ikke at man skal bekymre sig om han vil yde hans bedste imod Brøndby - Han har trods alt et U21 EM som han rigtig gerne vil til, og så har han ikke råd til at slacke i forårets kampe, han skal vise at han vil det her! Han elsker ikke OB, men det kan han jo komme til - giv ham tid, og så må vi håbe at han kan finde sig til rette hos os. Han virker rigtig god, og forhåbentligt bliver han kun bedre.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Indtil nu, har jeg virkelig været imponeret over Zohores spil, og jeg har gået dagligt og håbet på en forlængelse. Men jeg er helt i chok over hans kommentarer i den artikel! Han skamroser Brøndbys spil, deres fans og deres spillere som samtidig er hans venner, og som han snakker dagligt med. Han er en FCK dreng, som forræder FCK for at tage til Brøndby. På trods af mit inderlige had til Brøndby, har jeg en håndfuld venner der er inkarneret Brøndbyfans, det er virkelig skæbnens ironi. Men de fortalte mig, da han skiftede til OB, at han aldrig rigtig blev accepteret på vestegnen, fordi de stadig så ham som FCK'r.
                          Når han kan gå fra FCK til Brøndby, hvad kan han så ikke finde på at gøre imod os? Og gider han overhovedet OB, når han kommer med sådanne udtagelser? Jeg er blevet bange for, at han kun er her for at spille sig tilbage i U21-truppen, og er fløjtende ligeglad med OB.
                          Jeg håber virkelig, at jeg tager fejl, for jeg kan rigtig godt lide hans fysik og fight i kampende. Men en OB-spiller skal være stolt over at trække den stribede trøje på og elske klubben!
                          Og folk beskylder mig for at være fodboldromantiker?

                          De fleste, hvis ikke alle spillere på vores hold der ikke er af egen avl (og garanteret et par stykker af dem også), ville da hellere spille i FCK eller Brøndby. Det tror jeg slet ikke der er nogen tvivl om...
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                            De fleste, hvis ikke alle spillere på vores hold der ikke er af egen avl (og garanteret et par stykker af dem også), ville da hellere spille i FCK eller Brøndby. Det tror jeg slet ikke der er nogen tvivl om...
                            Det er så de færreste der stiller sig op med en stiv pik der er malet gul og blå efter få uger i klubben ;-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Han behøver ikke have OB som sin ønskeklub , han skal bare have lyst til at være her mens han er her og ikke skilte med sin Brøndby-liderlighed efter få uger i klubben . Hvis han spiller en lortekamp mod BIF vil man kunne tænke .. Hmm gad vide hvorfor ?

                              Tja hvor et han efter sommeren , måske i BIF hvis han bliver en succes i OB , og BIF vifter med en kontrakt til sommer ..
                              Ove P burde sende Zahore ud og selvtræne jubelscener og først tage ham med i fællestræningen, når han har fundet en obskur jubelscene, der får Emil Larsens knætysseri til at ligne en hed Brøndbykærlighedserklæring.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                                Ove P burde sende Zahore ud og selvtræne jubelscener og først tage ham med i fællestræningen, når han har fundet en obskur jubelscene, der får Emil Larsens knætysseri til at ligne en hed Brøndbykærlighedserklæring.
                                well spoken
                                Last edited by manner; 12-03-2015, 16:49.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X