Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-billeder.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB-billeder.

    Jeg anede ærligt talt ikke, hvilken tråd det her hørte hjemme i, så jeg lavede en ny.

    Anywho, Jim Lyngvild, Modebøsse, vikingeborg-ejer og OB-fan har åbenbart fotograferet OB-spillerne i dag som del af et fotoprojekt (han er uddannet fotograf). Billederne ser ret vilde ud!

    (for nu at sige det mildt)

    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    De er også på instagram - det med falk og zohore er godt

    Comment


      #3
      Links ???
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #4
        Hvor kan man finde de billeder?

        Comment


          #5
          Jeg fandt det på Lyngvilds Facebook-side. Den er åben. Men mon ikke de kommer op et eller andet sted i den nærmeste fremtid?
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Det er til en kommende kampagne - så find zohore på insta så er der hvertfald et.. Hehe -
            nærmeste fremtid.
            Mega fedt initiativ IMO!

            Comment


              #7
              Enig. På twitter har jeg gang i en større diskussion med Anders Jochumsen, Mette Cornelius, Michael Qureshi og andre. De synes det er helt håbløst og umorsomt.

              Det er de samme mennesker, der gang på gang efterlyser andet end standardsvar og floskler og gerne vil have mere personlighed i fodbolden. Når der så er nogen der laver noget anderledes, så er det "fejlskud" og "jeg kan ikke se humoren" osv. Men ok, sportsjournalister lever af at være højtidlige, og selvhøjtidelige, omkring folk der løber rundt på græsplæner og sparker til plastikbolde, mens voksne mænd synger sange de har skrevet til lejligheden rundt om dem. Så er det måske for meget at forlange, at de har en sans for humor i forhold til det. Jeg kan slet ikke se, hvordan man ikke kan se humoren i de billeder?

              Det er ikke det samme, som at de er latterlige, men den distinktion er måske lige tung nok for dem. Either way, så synes jeg det er fedt, at vi for én gangs skyld prøver at lave noget lirum-larum der stikker lidt ud fra mængden.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                Uden at have set de andre billeder vil jeg sige at de er meget fede..
                havde det været brøndby spillere ville jeg have sagt at det var klamt og selvhøjtidligt

                go figure

                Comment


                  #9
                  Lige meget hvor lidt eller hvor meget man bryder sig om Jim, så må jeg bare hylde ham som fotograf....han får nogle ideer, som vi andre, der også elsker at fotografere, kun kan drømme om at få....og han fører dem ud i livet!
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Lige meget hvor lidt eller hvor meget man bryder sig om Jim, så må jeg bare hylde ham som fotograf....han får nogle ideer, som vi andre, der også elsker at fotografere, kun kan drømme om at få....og han fører dem ud i livet!
                    Nu vi er ved billeder... Kan det passe du var fotograf til et bryllup nede på Dong i Skærbæk sidste sommer..?(d. 14 Juni tror jeg det var)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12

                        Fra Twitter

                        Comment


                          #13
                          Haha hvor er det vildt med falk!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                            Det er ikke et af Lyngvilds billeder. Det er fra Zohores Instagram. Et bag-facaden billede.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #15
                              Man kan mene meget om Lyngvild, men han kan i hvert fald tage billeder. Synes de er fede og anderledes. Ja, der er noget gay over dem; men det er også fedt på en måde. Kan godt lide at spillerne tør stille op og på én gang give den gas foran et kamera, men også tage lidt pis på sig selv, samtidigt med at Jim L. får lov til at være kreativ.

                              Comment

                              Working...
                              X