Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Matsson stopper til sommer. Hvem bliver ny assistent?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
    Kald mig jubel-idiot, men tror altså, at noget stort er på vej. Kent stiller med et fantastisk hold at diverse trænere samt nye spillere...Måske derfor at OB har mange kontrakt udløb som afventer forlængelse. Når OB ikke vil forlænge med Azer, må et endnu bedre alternativ være på trapperne (synes nu at Azer er en profil, som udvikler sig hele tiden)
    Jeg har det lidt på samme måde. Det bliver mega spændende at se hvad der sker i pausen. Nu gælder det "bare" om at stramme op så vi ikke rykker ned. Heldigvis er jeg også ret fortrøstningsfuld dér :-)

    Comment


      #32
      Det gælder om at få den bedste placering som muligt vinder vi på mandag skal der ske mirakler før vi rykker ned, vinder vi mod FCV tror jeg på sejr i Brøndby
      1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
        Det gælder om at få den bedste placering som muligt vinder vi på mandag skal der ske mirakler før vi rykker ned, vinder vi mod FCV tror jeg på sejr i Brøndby
        hmmm jeg er ikke enig med dig i at der skal mirakler, måske mere katastrofer set fra en OB fans lejr 😜 meneeh hvis du holder med FCV så er det en anden snak 😄
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          hmmm jeg er ikke enig med dig i at der skal mirakler, måske mere katastrofer set fra en OB fans lejr  meneeh hvis du holder med FCV så er det en anden snak 
          Hehe forkert formulering. Ingen holder med FCV :D
          1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
            Kald mig jubel-idiot, men tror altså, at noget stort er på vej. Kent stiller med et fantastisk hold at diverse trænere samt nye spillere...Måske derfor at OB har mange kontrakt udløb som afventer forlængelse. Når OB ikke vil forlænge med Azer, må et endnu bedre alternativ være på trapperne (synes nu at Azer er en profil, som udvikler sig hele tiden)
            Jeg forventer ikke at klubben forlænger med andre end Greve før overlevelse er en realitet. Tror ikke det har noget at gøre med at KN kommer med en masse. Jo teamet, men ikke andet.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det lyder fint, han har jo et godt renommé som værende fantastisk til mandskabspleje og fuld af godt humør. Har han kontraktudløb til sommer?
              Allan Kuhns kontrakt med AaB udløber til sommer, så det vil da være dejligt hvis Kent Nielsen kan lokke ham med til Odense:
              http://nordjyske.dk/nyheder/kuhn-for...c4a73/112/1513

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Allan Kuhns kontrakt med AaB udløber til sommer, så det vil da være dejligt hvis Kent Nielsen kan lokke ham med til Odense:
                http://nordjyske.dk/nyheder/kuhn-for...c4a73/112/1513
                Så skulle der jo ikke være nogen hindring hvis han har lyst

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så skulle der jo ikke være nogen hindring hvis han har lyst
                  Som sagt går der snak om her i Nordjylland, at der er kontakt med Kuhn. Men nu er der jo også andre ting end de sportslige, der spiller ind angående om han skal vælge OB. Han har familie, og spørgsmålet er om de er indstillet på at flytte til Fyn, eller om han selv er indstillet på at være så meget væk fra sin familie, hvis de bliver boende i det Nordjyske. Tror sagtens han kan se det spændende rent sportsligt i at flytte med Kent til OB, men er mere i tvivl om der familiemæssige aspekt.

                  Comment

                  Working...
                  X