Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Matsson stopper til sommer. Hvem bliver ny assistent?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægCharmerende tanke, men jeg tvivler på at Ove gider. Han vil være cheftræner eller også går han på pension
ikke fordi det var en succes sidst men alliwl..
tror heller ikke på det. Det var også mere ønsketænkning
Comment
-
Jeg kan ikke forestille mig, at Ove er den fyr til at sidde på plads i 2. række. Mit håb er, at han får tilbudt for en anden vigtig position i OB og tager den. Men det siger så, at han ønsker at arbejde som træner, og jeg er skeptisk for at han vil blive. Men hvem ved? Måske anerkendelse, respekt og begejstring vi fans har for ham hjælper at han vælger en position i OB i fremtiden. Det ville være helt fantastisk."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægCharmerende tanke, men jeg tvivler på at Ove gider. Han vil være cheftræner eller også går han på pension
Det kunne vel også skabe konflikter. Ove P har en naturlig autoritet og selvom jeg anser ham for at være yderst professionel kunne jeg godt forestille mig, at han ville have svært ved ikke at have sidste ord mht. den daglige træning eller taktikken i kampene. I pressede tider især.
Så godt kender jeg naturligvis ikke Ove så det er et gæt udelukkende baseret på, hvor svært jeg tænker det må være at omlægge sig når man har været så vant til at stå med hele ansvaret (og presset) i så mange år.
Comment
-
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...p-tre-danmark/
Vil nok sige at han rimelig klart afmonterer muligheden for at fortsætte i OB efter sæson i dette interview, desværre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægKrydser fingre for Kuhn.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment