Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er da noget være sludder - fodbolddebat er ikke noget i sin natur - dermed hverken logisk eller ulogisk eller noget helt tredje. Det er personerne der debatterer, der vælger om den skal bygge på logisk sammenhængende argumentation eller påstande uden belæg.
    Du synes måske det at følge et fodboldhold, gå op i om det vinder eller taber er særligt logisk? Jeg kan måske godt indse, at det nok var en noget bombastisk udmelding, men for mig er det ikke logisk, at jeg går så meget op i om OB vinder eller taber.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Det er efterhånden længe siden at start 11'eren ikke har givet sig selv, især hvis vi spiller 4-4-2 Der er vel ingen tvivl om at Nielsen og Høegh bør starte i midterforsvaret. Men hvem skal spille højre back? Vil man smide den nye nordmand derud, efter Deslers fine præstationer? Gør man det rykkes Desler vel op på en af kanterne, og så ryger enten Falk eller Emil op ved siden af Zohore. Jeg ser gerne Azer på banen igen, men det må så også betyde at enten Spelmann eller Halgrim ryger på bænken. Også har vi jokeren Dalgaard, som jeg næppe tror starter inde, men sandsynligvis kommer ind på et tidspunkt.
      Det er dejligt der igen endelig er ved at være lidt konkurrence om startpladserne.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Du synes måske det at følge et fodboldhold, gå op i om det vinder eller taber er særligt logisk? Jeg kan måske godt indse, at det nok var en noget bombastisk udmelding, men for mig er det ikke logisk, at jeg går så meget op i om OB vinder eller taber.

        MvH ChrisOB
        DET er måske ikke logisk - men du skrev fodbolddebat ikke var logisk - og det er ikke det samme, som at du (og jeg) går så meget op i om OB vinder eller taber - for DET har naturligvis noget med følelser at gøre.

        Comment


          Toppel
          skogseid Nielsen Høegh ari
          falk spelmann hagri emil
          dalgaard Zohore

          greve og Desler for Dalgaard og Emil med falk på den anden side...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-rykker-vi-ned
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Det kunne virkelig være fedt hvis Ove P overrasker alle og bare har blæst til angreb fra start (og det så selvfølgelig bliver med succes).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Det kunne virkelig være fedt hvis Ove P overrasker alle og bare har blæst til angreb fra start (og det så selvfølgelig bliver med succes).
                det vil være totalt overlegent at bombe dem ud af egen bane, bare gutterne ikke tager lidt for let på opgaven, så er muligheden måske til stede
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../09/132044.htm

                  så kender vi resultatet allerede
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Emildinho

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Emildinho
                      Når man tænker på kropsvægten ville Emilnaldo være mere passende.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment

                      Working...
                      X