Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Reserveligaen: BIF-OB (24/2-2015)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægNu har Mathias Greve gjort det godt både i Reserve og til træningskampe - brug ham! Ham og Desler er klart fremtiden!
Greve ind, Emil raus!"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægTil gengæld ser det ikke helt godt ud for Lucas. Starter som højre back, så er der umiddelbart fem mand foran ham i køen som kantspiller. EAr dog glad for at se Momo i midterforsvaret, tror stadig, det er der, han er bedst.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg må også indrømme jeg har svært ved at få øje på det store talent i Lucas , men håber da han vil komme i en eksplosiv udvikling som gør ham brugbar .Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægMener så at Mattsson har fremhævet Lucas og Schoop som kampens bedste spillere...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægTil gengæld ser det ikke helt godt ud for Lucas. Starter som højre back, så er der umiddelbart fem mand foran ham i køen som kantspiller. EAr dog glad for at se Momo i midterforsvaret, tror stadig, det er der, han er bedst.
Det kan godt være Lucas også er inde i en god udvikling. Mener jeg så et par gode ryk fra ham i mandags, hvilket er nok til at være det bedste jeg har set fra ham. Tidligere synes jeg ærlig talt han har været ganske dårlig og jeg har ikke kunne få øje på potentialet. Men det er selvfølgelig kun positivt hvis det går den rigtige vej med ham.Last edited by Agbre; 25-02-2015, 17:11.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHørt! Hørt for helvede!!
MvTBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment