Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveligaen: BIF-OB (24/2-2015)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Reserveligaen: BIF-OB (24/2-2015)

    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    #2
    Taget fra Mattsson's twitter
    kampstart kl 14
    spillet 23 min og ifølge Danske Spil er vi bagud 1-0
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    Comment


      #3
      1-1 ved halveg. Nogen der ved hvor man kan se målscorer?
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #4
        En god præstations dag af reserverne mod Brøndby ..1-1 vores mål af Mathias Greve , vi burde haft de 3 points..#obdk #reserveliga #ubesejret

        Fra Mattsson Twitte...

        Comment


          #5
          Nu har Mathias Greve gjort det godt både i Reserve og til træningskampe - brug ham! Ham og Desler er klart fremtiden!

          Comment


            #6
            Ja jeg stemmer også helt klart på at Greve og Dessler skal have flere minutter! Dessler var nydelig at se på i går, det er jo trods alt ikke hans skyld, at vores midterforsvare ikke har lært at dække op.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Nu har Mathias Greve gjort det godt både i Reserve og til træningskampe - brug ham! Ham og Desler er klart fremtiden!
              Det må være træls for de unge at se Emil være første navn på holdkortet uge efter uge, når han har underpræsteret i halvandet år...

              Greve ind, Emil raus!
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                Til gengæld ser det ikke helt godt ud for Lucas. Starter som højre back, så er der umiddelbart fem mand foran ham i køen som kantspiller. EAr dog glad for at se Momo i midterforsvaret, tror stadig, det er der, han er bedst.
                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                  Til gengæld ser det ikke helt godt ud for Lucas. Starter som højre back, så er der umiddelbart fem mand foran ham i køen som kantspiller. EAr dog glad for at se Momo i midterforsvaret, tror stadig, det er der, han er bedst.
                  Jeg må også indrømme jeg har svært ved at få øje på det store talent i Lucas , men håber da han vil komme i en eksplosiv udvikling som gør ham brugbar .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Jeg må også indrømme jeg har svært ved at få øje på det store talent i Lucas , men håber da han vil komme i en eksplosiv udvikling som gør ham brugbar .
                    Mener så at Mattsson har fremhævet Lucas og Schoop som kampens bedste spillere...
                    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                    Kristian Morre

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                      Mener så at Mattsson har fremhævet Lucas og Schoop som kampens bedste spillere...
                      Posetivt at de kan gøre opmærksom på sig selv og spille gode kampe der , reserveliga og træningskampe er lidt same-same i min verden . Det er i ligaen de skal overbevise om deres værd , og her mangler Lucas stadig lige at vise bare et glimt af klasse , det kunne være et raid mod baglinjen, at sætte en modstander eller andet . Men han er ung og der er stadig håb for ham , det kræver så at udviklingskurven begynder at gå lidt mere op end hidtil .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                        Til gengæld ser det ikke helt godt ud for Lucas. Starter som højre back, så er der umiddelbart fem mand foran ham i køen som kantspiller. EAr dog glad for at se Momo i midterforsvaret, tror stadig, det er der, han er bedst.
                        Tja nu var det jo Lucas der sad på bænken og kom ind sidst i kampen mod FCM (og ikke Greve eller Thomsen der begge var siet helt fra). Var især overrasket over, at han var foran Greve (der jo har gjort det godt i træningskampene).

                        Det kan godt være Lucas også er inde i en god udvikling. Mener jeg så et par gode ryk fra ham i mandags, hvilket er nok til at være det bedste jeg har set fra ham. Tidligere synes jeg ærlig talt han har været ganske dårlig og jeg har ikke kunne få øje på potentialet. Men det er selvfølgelig kun positivt hvis det går den rigtige vej med ham.
                        Last edited by Agbre; 25-02-2015, 17:11.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Det må være træls for de unge at se Emil være første navn på holdkortet uge efter uge, når han har underpræsteret i halvandet år...

                          Greve ind, Emil raus!
                          Hørt! Hørt for helvede!!

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Hørt! Hørt for helvede!!

                            MvT
                            det er faktisk et tema i avisen i dag, og Emils navn nævnes i den sammhæng at det er ved at være vanskeligt at forsvare brugen af ham som fast starter når han de seneste 18-24 mdr. kun sjældent har præsteret på hans bedste niveau. OB er også i en situation hvor der må og skal præsteres over hele linjen og ikke kun af 7-8-9 mand. Greve har efter min vurdering i de indhop han har fået vist betydelig mere offervilje end EL, så jeg kan kun bakke op om at Emils startplads må stoppe nu. Så må han vise Ove, på træningsbanen, at han er bedre end alternativerne
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Lucas foldede sig rigtig godt du i en reserve kamp mod EFB kan jeg huske, han skal bare have flere chancer og enig Greve>fede Emil
                              1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                              Comment

                              Working...
                              X