Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstilling mod FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Hvor mange mennesker lander der på stadion i dag? :)

    Et gæt herfra: 6000
    Der kommer i hvert fald en og det er Oblisk
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #62
      Første hjemmekamp, det var jo gerne en man skulle have set... desværre har jeg reddet mig en diskus... men tror der kommer fint besøg i dag... 8.5-9 stykker, måske...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        ja han blev beskrevet som sådan, og det er muligt han vil have bedre mulighed for succes på et hold der spiller sådan. Sagen er bare at vi indtil nu jo ikke har set nok fra ham til rigtigt at vide det. Medmindre man har fulgt med i Polsk bold - hvad jeg ikke har.
        Men ja en af grundende til han er røget endnu længere bag i køen kan sagtens være at Ove er kommet til. - meeeeen bankede han bare den ene kasse efter den anden ind mon så ikke Ove fandt plads til ham
        tvivlen vil vel altid lure mår det ikke går som håbet, Ove siger selv han grundlæggende foretrækker 4-4-2 i stedet for 3-4-2-1/3-5-2, men i nogen kampe vil det give mening med 3 cf. Jeg håber stadig Lado kan få en fremtrædende rolle i 4-4-2 systemet dom jeg tror skal bruges mod FCV, Hobro og lign. hold. Lykkes det ikke for ham der ser det skidt ud for ham og måske er det så tiden at skilles allerede til sommer.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Vi er jo inde i en mindre stime som ubesejret på hjemmebane. Derfor rammer vi 9011 tilskuere.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Vi er jo inde i en mindre stime som ubesejret på hjemmebane. Derfor rammer vi 9011 tilskuere.
            Øj, det er optimistisk :), men jeg håber du får ret, at vi møder flere end 9000 op.

            Men det er koldt i dag, så tror det bliver 7917.
            Der møder jo også mange FCK fans op, så de trækker nok lidt op.
            OBeliever

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
              Øj, det er optimistisk :), men jeg håber du får ret, at vi møder flere end 9000 op.

              Men det er koldt i dag, så tror det bliver 7917.
              Der møder jo også mange FCK fans op, så de trækker nok lidt op.
              Mener det var 84xx vi endte på.

              Comment

              Working...
              X