Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bust-A-Move Se indlæg
    Han lægger også op til at hente udlands-OB'ere hjem, synes jeg. Måske en Matti er på blokken?
    Tror mere det er tiltænkt i fremtiden når spillere som Falk,Desler,JJT,Greve osv vil hjem igen efter et eventyr i udlandet..
    men Matti kunne da nok også komme i den kategori

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      JH om transfervinduet. Syntes ikke at han siger noget der får mig i det positive hjørne mht transfervinduet

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-haengepartier
      Det kommer selvfølgelig an på hvad man forventer. Jeg forventer først og fremmest at vi skal satse på at få vores egne unge spillere til at vokse med opgaven, så jeg synes at JH siger noget fornuftigt. Jeg ved godt at vi ikke kan klare os kun med teenagere, men indtil videre har de gjort det fint. Desler er allerede en stjerne for os og viser vejen. Jeg er helt tryg ved at lade Greve spille en af pladserne på den centrale midtbane, fast. Han kan også få rollen som den hængende angriber efter Spelmanns exit. Jeg er helt rolig ved det. Mathias har vist at han er villig til at arbejde hårdt og han skal nok blive bedre, jo mere spilletid han får. JJT slår sit navn fast i den kommende sæson. Det er jeg stensikker på, men det bliver næppe som fast mand fra starten. Lucas spillede en solid kamp i Ålborg og han skal også snart have spilletid. Ove har selv nævnt Lucas som en af fremtidens mænd og jeg tror at han nok skal slå til, når spilletiden bliver mere kontinuerlig. Magnus P tror jeg også meget på og så har vi også Barrett 2 år endnu.

      Jeg forventer at Radza som minimum bliver anden målmand og at Raben, Skrøder kommer i a-truppen, og måske kommer Kurucay med. Vi er en klub der skal satse på at avle og sælge talenter, derfor skal der prøves nogle af. Jeg siger ikke at vi ikke skal handle, fordi det mener jeg bestemt at vi skal. Angrebet og målmandsposten er selvfølgelig der hvor det kommer til at sne. 1 målmand og 2 angribere er midt bud. Resten kommer inde fra klubben egen 4 vægge eller så bliver det unge talenter udefra.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        JH om transfervinduet. Syntes ikke at han siger noget der får mig i det positive hjørne mht transfervinduet

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-haengepartier
        han siger jo ikke noget.....men efter det han fik hentet sidst er det måske heller ikke på sin plads at love alt for mange stjerner.....han skal jo også gerne kunne leve op til det - og så mange flere penge har vi næppe fået.

        Men jeg forventer da klart de unge kræfter skal suppleres med noget erfaring udefra. En målmand skal vi jo have - og angrebet kan man simpelthen ikke lade være med at bringe folk ind til. Så er der Hb - skogseid har spillet bedre på det sidste - kunne man finde på at forlænge??
        Og hvad med den centrale midt - her kunne en dygtig spiller også være tiltrængt.

        For slet ikke at tale om hvad der skal ske når nu emil og falk bliver solgt......lad os håbe det sker tidligt så der er længere tid til at finde erstatningerne (håber de har nogle planer klar)

        - Men desler, greve, JJT....det bliver sgu spændende at se hvad det kan blive til med de unge på holdet - de har allerede gjort det mere end glimrende

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bust-A-Move Se indlæg
          Han lægger også op til at hente udlands-OB'ere hjem, synes jeg. Måske en Matti er på blokken?
          Matti Lund Nielsen....Ja Tak!

          Rønnow......Ja tak!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bust-A-Move Se indlæg
            Han lægger også op til at hente udlands-OB'ere hjem, synes jeg. Måske en Matti er på blokken?
            Kunne også være Gislason, Fall, AK Jacobsen (Traoré måske)
            Gode spillere som Ruud, HHA, Kadrii er nok udelukket.
            Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Vi har ikke har stor succes med at hente spillere fra 2. division.

              Men har haft fornøjelse at se nogle kampe i 2. division med Mikkel Agger 26 mål, stærk hurtig angriber der kan skabe en masse selv,

              Slog ikke igennem i Esbjerg, men de ekstra år i en lavere division har gjort ham meget stærk, så han er måske klar nu.

              http://da.wikipedia.org/wiki/Mikkel_Agger

              Hat været til prøvetræning i Aab så Kent Nielsen har sikkert et kendskab til ham.

              Kan være et supplerer de forhåbentlige A++ angribere JH henter med det store økonomiske råderum der er kommet efter sparede løn kroner til Spelmann og Toppel, og den generelle slankning af OB, med fravalg af vores danske mester i Old Boys med gamle koryfæer og lægestaben på udebane, kakaomælk m.m
              Last edited by Ricardo; 29-05-2015, 12:42.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Det kommer selvfølgelig an på hvad man forventer. Jeg forventer først og fremmest at vi skal satse på at få vores egne unge spillere til at vokse med opgaven, så jeg synes at JH siger noget fornuftigt. Jeg ved godt at vi ikke kan klare os kun med teenagere, men indtil videre har de gjort det fint. Desler er allerede en stjerne for os og viser vejen. Jeg er helt tryg ved at lade Greve spille en af pladserne på den centrale midtbane, fast. Han kan også få rollen som den hængende angriber efter Spelmanns exit. Jeg er helt rolig ved det. Mathias har vist at han er villig til at arbejde hårdt og han skal nok blive bedre, jo mere spilletid han får. JJT slår sit navn fast i den kommende sæson. Det er jeg stensikker på, men det bliver næppe som fast mand fra starten. Lucas spillede en solid kamp i Ålborg og han skal også snart have spilletid. Ove har selv nævnt Lucas som en af fremtidens mænd og jeg tror at han nok skal slå til, når spilletiden bliver mere kontinuerlig. Magnus P tror jeg også meget på og så har vi også Barrett 2 år endnu.

                Jeg forventer at Radza som minimum bliver anden målmand og at Raben, Skrøder kommer i a-truppen, og måske kommer Kurucay med. Vi er en klub der skal satse på at avle og sælge talenter, derfor skal der prøves nogle af. Jeg siger ikke at vi ikke skal handle, fordi det mener jeg bestemt at vi skal. Angrebet og målmandsposten er selvfølgelig der hvor det kommer til at sne. 1 målmand og 2 angribere er midt bud. Resten kommer inde fra klubben egen 4 vægge eller så bliver det unge talenter udefra.
                Er stortset enig her. Weber kunne også være tæt på truppen dog. Raben tvivler jeg efterhånden på.
                Jeg mener dog at vi skal have fundet en midtbaneprofil. En rigtig general der kan lede og fordele spillet.
                JJT er uden tvivl på vej til at blive ham der skal være det men det er for blåøjet at tro det bliver fra dag1(ikke at jeg siger at du mener dette)..
                Azer må spille 3/4 violin næste år på den midtbane hvor Greve godt kunne få en plads hvis han ikke bliver den nye venstrekant..

                vi må se hvad der ryger ud og ikke bliver forlænget med.. Indtil videre mangler der jo kun en målmand og en offensiv midtbane spiller til truppen for at den er fuldtallig rent antalsmæssigt..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Vi har ikke har stor succes med at hente spillere fra 2. division.

                  Men har haft fornøjelse at se nogle kampe i 2. division med Mikkel Agger 26 mål, stærk hurtig angriber der kan skabe en masse selv,

                  Slog ikke igennem i Esbjerg, men de ekstra år i en lavere division har gjort ham meget stærk, så han er måske klar nu.

                  http://da.wikipedia.org/wiki/Mikkel_Agger

                  Hat været til prøvetræning i Aab så Kent Nielsen har sikkert et kendskab til ham.

                  Kan være et supplerer de forhåbentlige A++ spillere JH henter med det store økonomiske råderum der er kommet efter sparede løn kroner til Spelmann og Toppel, og den generelle slankning af OB, med fravalg af vores danske mester i Old Boys med gamle koryfæer og lægestaben på udebane, kakaomælk m.m
                  kunne være en mulighed. Men det vil kræve at vi kommer af med Lado eller Mikkelsen... Hvis der render et talent rundt der kan arbejdes på er det da altid en mulighed. Men først skal der hentes 1-2 kvalitets angribere inden vi henter sekunda spillere

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                    Kunne også være Gislason, Fall, AK Jacobsen (Traoré måske)
                    Gode spillere som Ruud, HHA, Kadrii er nok udelukket.
                    Jeg tror ikke at Traoré har spillet i 6-12 måneder. Hans wiki side er ikke opdateret efter han blev cuttet i frankrig sidste sommer..
                    Men Fall og Gislason kunne være en mulighed

                    Comment


                      Anders Lindegård kunne vel også være en mulighed, hvis han ikke kan finde andet.

                      Han kunne da være dejlig at få hjem igen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Anders Lindegård kunne vel også være en mulighed, hvis han ikke kan finde andet.

                        Han kunne da være dejlig at få hjem igen.
                        Det ville det ja. Men jeg tvivler på at han får problemer med at finde en ny arbejdsgiver i udlandet..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          han siger jo ikke noget.....men efter det han fik hentet sidst er det måske heller ikke på sin plads at love alt for mange stjerner.....han skal jo også gerne kunne leve op til det - og så mange flere penge har vi næppe fået.

                          Men jeg forventer da klart de unge kræfter skal suppleres med noget erfaring udefra. En målmand skal vi jo have - og angrebet kan man simpelthen ikke lade være med at bringe folk ind til. Så er der Hb - skogseid har spillet bedre på det sidste - kunne man finde på at forlænge??
                          Og hvad med den centrale midt - her kunne en dygtig spiller også være tiltrængt.

                          For slet ikke at tale om hvad der skal ske når nu emil og falk bliver solgt......lad os håbe det sker tidligt så der er længere tid til at finde erstatningerne (håber de har nogle planer klar)

                          - Men desler, greve, JJT....det bliver sgu spændende at se hvad det kan blive til med de unge på holdet - de har allerede gjort det mere end glimrende
                          Han siger intet og tak for det , hvilket klæder ham . Magter ikke at høre mere snak ala Komiske Ali om at vente på den rigtige , supplere truppen med profiler ude fra som de unge kan læne sig iflg strategien som " det nye OB " handler om og hans selvtilfredshed med de indkøbte spillere hvor af en stor del ikke engang kan tilspille sig en plads i truppen til kamp .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            JH om transfervinduet. Syntes ikke at han siger noget der får mig i det positive hjørne mht transfervinduet

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-haengepartier
                            "Hvad er forstærkninger?" Hahaha, han har været i OB længe nok nu til at vide noget om fans og vores ambitioner. Han toner forventningerne ned, men han har jo nok forstået, at hvis han sætter forventningerne op, så skal vi jo nærmest have Messi ind, før han ikke bliver korsfæstet. Det er svært at lægge så meget i det, synes jeg: klassisk sportschefudmelding, som ikke siger ret meget. Og det er jo også lige meget hvad han siger: det handler jo om spillerne, der reelt kommer ind.

                            Comment


                              Kunne han være god nok til at spille 6'er i en enkelt sæson og være læremester til JJT?

                              http://www.bold.dk/nyt/daniel-jensen...r-soenderjyske

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kunne han være god nok til at spille 6'er i en enkelt sæson og være læremester til JJT?

                                http://www.bold.dk/nyt/daniel-jensen...r-soenderjyske
                                Han har ikke fyldt meget i Sønderjyske og har haft en del skader der, så må svaret være nej. Han har teknikken, men simpelthen ikke fysikken mere.

                                Comment

                                Working...
                                X