Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Det ville da være en drømmesigning
    Yes. Det må man godt i en ønsketråd

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Af de to: Helt sikkert Zimling!
      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

      Comment


        Zimling ville være fantastisk, men hent nu bare Matti, jeg vil så gerne have ham hjem, at jeg bliver skuffet, hvis det ikke kommer til at ske.

        EDIT: Prøv at tænk på, hvis vi skal pines med Skulason på CM i en hel sæson, jeg er ked af at må sige det, men det siger desværre lidt om niveauet på Azer og hos JJDT, giv os nu en klasse CM mere!
        Last edited by RASH; 20-07-2015, 22:56.

        Comment


          Zimling er fodboldinvalid. Han vil med stor sandsynlighed sidde ude det meste af sæsonen. Han er en god fodboldspiller - men nej tak.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Zimling ville være fantastisk, men hent nu bare Matti, jeg vil så gerne have ham hjem, at jeg bliver skuffet, hvis det ikke kommer til at ske.

            EDIT: Prøv at tænk på, hvis vi skal pines med Skulason på CM i en hel sæson, jeg er ked af at må sige det, men det siger desværre lidt om niveauet på Azer og hos JJDT, giv os nu en klasse CM mere!


            Comment


              Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
              Zimling er fodboldinvalid. Han vil med stor sandsynlighed sidde ude det meste af sæsonen. Han er en god fodboldspiller - men nej tak.
              Ja sådan en gider vi ikke nej

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Zimling ville være fantastisk, men hent nu bare Matti, jeg vil så gerne have ham hjem, at jeg bliver skuffet, hvis det ikke kommer til at ske.

                EDIT: Prøv at tænk på, hvis vi skal pines med Skulason på CM i en hel sæson, jeg er ked af at må sige det, men det siger desværre lidt om niveauet på Azer og hos JJDT, giv os nu en klasse CM mere!
                Kan være det er gået min næse forbi, men han har vel ikke været rygtet til klubben, har han? Så jeg tror desværre der er en stor chance for at du bliver skuffet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Kan være det er gået min næse forbi, men han har vel ikke været rygtet til klubben, har han? Så jeg tror desværre der er en stor chance for at du bliver skuffet.
                  Jeg har ikke hørt nogen rygter, men jeg blev vildt tændt, da jeg læste at han åbnede op for et comeback til Odense, den ligger lige til højrebenet, jeg forstår ikke hvad de venter på?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Kan være det er gået min næse forbi, men han har vel ikke været rygtet til klubben, har han? Så jeg tror desværre der er en stor chance for at du bliver skuffet.
                    Han udtalte for et par uger siden at det nok snart var tid til at vende snuden hjemad og at hans hjerte bankede for OB.
                    OB var klart hans 1.prioritet men de ikke ville have ham måtte han kigge sig om efter noget andet..
                    Større frieri bliver det altså ikke!! Han har 1 år tilbage af sin kontrakt så lad os se..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Han udtalte for et par uger siden at det nok snart var tid til at vende snuden hjemad og at hans hjerte bankede for OB.
                      OB var klart hans 1.prioritet men de ikke ville have ham måtte han kigge sig om efter noget andet..
                      Større frieri bliver det altså ikke!! Han har 1 år tilbage af sin kontrakt så lad os se..
                      Hvor har han udtalt dette henne?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                        Hvor har han udtalt dette henne?
                        Her: http://www.bold.dk/nyt/matti-lund-aa...uperliga-retur

                        Comment


                          Der er faktisk en meget længere artikel som pensler hans kærlighed til OB meget mere ud..
                          Mener det var tipsbladet.dk der lavede den

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Der er faktisk en meget længere artikel som pensler hans kærlighed til OB meget mere ud..
                            Mener det var tipsbladet.dk der lavede den
                            Takker, hvordan er det gået min næse forbi!

                            Comment


                              http://www.bold.dk/nyt/gaarde-handle...g-af-nicolaj-t

                              I denne artikel siger Gaarde, at de føler sig trygge, hvis også Dalsgaard skulle ryge. Er vi mon inde over her? Derudover er jeg stensikker på, at AK er i truppen til kampen mod Brøndby på søndag.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                http://www.bold.dk/nyt/gaarde-handle...g-af-nicolaj-t

                                I denne artikel siger Gaarde, at de føler sig trygge, hvis også Dalsgaard skulle ryge. Er vi mon inde over her? Derudover er jeg stensikker på, at AK er i truppen til kampen mod Brøndby på søndag.
                                mon ikke de henter Lukas A hvis Nikolaj T bliver solgt. Dalsgård og OB har været sat sammen herinde, men er det nu klogt hvis vi henter ham. Dels fik OL en fin debut og vi har Magnus som jeg ikke mener vi skal skubbe længere ned i hierakiet. Pengene må kunne bruges bedre på en målmand mere og måske en central midtbanemand der rent faktisk kan aflevere og ramme en medspiller på mere end 3 m. afstand.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X