Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    BIF trak sig.

    Men held og lykke til fiskerne. De får brug for det! Noget af en potentiel hovedpine de har skaffet sig der.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Ja det er fandme sært!
      Fandme et sært valg....

      Esbjerg er jo et meget dårligere sted at kunne gå i byen end KBH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        BIF trak sig.

        Men held og lykke til fiskerne. De får brug for det! Noget af en potentiel hovedpine de har skaffet sig der.
        Så må de jo have noget bedre på krogen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Fandme et sært valg....

          Esbjerg er jo et meget dårligere sted at kunne gå i byen end KBH
          Det ved jeg nu ikke. Esbjerg har da både Boretårnet og King George
          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            I den grad. BIF må da have lavet noget af et fuck up i forhandlingerne, hvis Bille virkelig vælger EfB fremfor BIF.
            Kan ikke forstille mig at EfB tilbyder højere løn end BIF.

            MvT
            Først lød det, at det var BIF træneren, der ikke ville have ham, så var Billes agent ude og sige, at hele BIF 'sagen' var en 'and'. What ever .....
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
              Det ved jeg nu ikke. Esbjerg har da både Boretårnet og King George
              Der har vi svaret

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Fandme et sært valg....

                Esbjerg er jo et meget dårligere sted at kunne gå i byen end KBH
                well ... Kan jo være at han skal afskæres for ulighederne ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Bliver spændende at følge Bille, EFB har taget en chance, men de kan have gjort et scoop. Den Bille der forlod suppen var i hvert fald skarp.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Bliver spændende at følge Bille, EFB har taget en chance, men de kan have gjort et scoop. Den Bille der forlod suppen var i hvert fald skarp.
                    En klub mindre i konkurrencen om Fall

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      En klub mindre i konkurrencen om Fall
                      Bare en tilgang af Fall ikke står i vejen for et køb af en anden mere bevægelig type som for eksempel AK47. Jeg frygter at vi brænder inde med Mikkelsen. Men, hvis det skulle lykkedes Jesper Hansen at få byttet Mikkelsen ud med Fall, så for han stor ros herfra!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Bare en tilgang af Fall ikke står i vejen for et køb af en anden mere bevægelig type som for eksempel AK47. Jeg frygter at vi brænder inde med Mikkelsen. Men, hvis det skulle lykkedes Jesper Hansen at få byttet Mikkelsen ud med Fall, så for han stor ros herfra!
                        Men hvis klubben ville af med TM, havde man så ikke bare fortsat med at leje ham ud? De var jo interessede i at forlænge lejeperioden (som jeg har forstået det).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          Men hvis klubben ville af med TM, havde man så ikke bare fortsat med at leje ham ud? De var jo interessede i at forlænge lejeperioden (som jeg har forstået det).
                          Lyder til begge klubber(OB og IFK) gerne ville fortsætte, hvad der så er gået galt ved jeg ikke, tænker det kan være noget med en frikøbsklausul eller andre af de der "aftaler i aftalen" der er gået galt...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Lyder til begge klubber(OB og IFK) gerne ville fortsætte, hvad der så er gået galt ved jeg ikke, tænker det kan være noget med en frikøbsklausul eller andre af de der "aftaler i aftalen" der er gået galt...
                            Som f.eks. IFK ikke har betalt hele hans løn i leje perioden og gerne vil fortsætte med den ordning; eller de gerne ville have en frikøbsklausul, som du nævner.
                            Endelig er der også den 'sindssyge' mulighed, at OB fortsat tror på Mikkelsen, som man trods alt har givet en 4-årig kontrakt. Da vi heller ikke ligefrem svømmer i angribere, og de er dyre at få fat på, så ville man enten sælge ham eller bruge ham selv.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Lyder til begge klubber(OB og IFK) gerne ville fortsætte, hvad der så er gået galt ved jeg ikke, tænker det kan være noget med en frikøbsklausul eller andre af de der "aftaler i aftalen" der er gået galt...
                              Først og fremmest tror jeg det bunder i, at man i OB rent faktisk stadig har en tro på, at Thomas Mikkelsen er noget værd og er brugbar. Det siger vel trods alt også noget, at IFK tydeligvis gerne ville beholde ham.

                              Han var ikke vildt imponerende inden han blev udlejet og da han ikke blev brugt under Ove P gav det mening at udleje ham.

                              Han har helt klart nogle mangler der gør, at man med rette kan have sine tvivl om han kan blive god nok til at starte for en bedre superligaklub over en længere periode. Han har dog også styrker som jeg stadig tror kan være brugbare på dette niveau, under de rigtige forudsætninger.

                              Comment


                                Lidt kommentarer fra IFK ang sagen:
                                http://www.bold.dk/nyt/ifk-giver-op-...n-retur-til-ob

                                Comment

                                Working...
                                X