Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bust-A-Move Se indlæg
    tipsbladet.dk retweetede
    Ole Hoffskov@OleHoffskov 19 min.19 minutter siden
    Transferkrig i @Superligaen: OB og Brøndby kæmper om den samme spiller. Mere på tipsbladet.dk om lidt #sldk #transferdk

    Hvem mon det kan være?
    Det er så Traoré: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...perliga-profil

    Lad bare BIF tage ham. Han er nok den jeg frygter mest, at vi henter (måske på linje med Osama Akharraz).

    Synes det lyder langt ude, at vi skulle være ude efter ham igen. Han var jo indbegrebet af ustabilitet og utilregnelighed på banen. Som jeg husker ham havde han vel en håndfuld rigtig gode kampe, hvor man let kom til at tænke, at han burde spille i en bedre liga. Problemet var bare, at det var alt alt for sjældent man så det fra ham.

    I en langt større del af kampene var han tæt på katastrofal og den ringeste på banen.
    Last edited by Agbre; 22-06-2015, 11:24.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bust-A-Move Se indlæg
      tipsbladet.dk retweetede
      Ole Hoffskov@OleHoffskov 19 min.19 minutter siden
      Transferkrig i @Superligaen: OB og Brøndby kæmper om den samme spiller. Mere på tipsbladet.dk om lidt #sldk #transferdk

      Hvem mon det kan være?
      Rønnow vel..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bust-A-Move Se indlæg
        tipsbladet.dk retweetede
        Ole Hoffskov@OleHoffskov 19 min.19 minutter siden
        Transferkrig i @Superligaen: OB og Brøndby kæmper om den samme spiller. Mere på tipsbladet.dk om lidt #sldk #transferdk

        Hvem mon det kan være?
        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...perliga-profil
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Det er så Traoré: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...perliga-profil

          Lad bare BIF tage ham. Han er nok den jeg frygter mest, at vi henter (måske på linje med Osama Akharraz).

          Synes det lyder langt ude, at vi skulle være ude efter ham igen. Han var jo indbegrebet af ustabilitet og utilregnelighed på banen. Som jeg husker ham havde han vel en håndfuld rigtig gode kampe, hvor man let kom til at tænke, at han burde spille i en bedre liga. Problemet var bare, at det var alt alt for sjældent man så det fra ham.

          I en langt større del af kampene var han tæt på katastrofal og den ringeste på banen.
          Læg dertil rygterne om hans opførsel udenfor banen. Hvis der er hold i det, forstår jeg simpelthen ikke man vil hente ham igen. Specielt ikke når han ikke har spillet i et år.
          Jeg var vild med ham da han var i klubben. Han var blandt superligaens bedste spillere når han ramte topniveauet, men han havde også kampe hvor intet lykkedes og han fik dumme advarsler og udvisninger

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Læg dertil rygterne om hans opførsel udenfor banen. Hvis der er hold i det, forstår jeg simpelthen ikke man vil hente ham igen. Specielt ikke når han ikke har spillet i et år.
            Jeg var vild med ham da han var i klubben. Han var blandt superligaens bedste spillere når han ramte topniveauet, men han havde også kampe hvor intet lykkedes og han fik dumme advarsler og udvisninger
            Måske kan KN får ham på "plads", men ellers ligner det et typisk OB-transfer, med en spiller som er ude af form... Lad os håbe det bedste, og en spiller som Traoré i topform, er altid velkommen ;-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Det er så Traoré: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...perliga-profil

              Lad bare BIF tage ham. Han er nok den jeg frygter mest, at vi henter (måske på linje med Osama Akharraz).

              Synes det lyder langt ude, at vi skulle være ude efter ham igen. Han var jo indbegrebet af ustabilitet og utilregnelighed på banen. Som jeg husker ham havde han vel en håndfuld rigtig gode kampe, hvor man let kom til at tænke, at han burde spille i en bedre liga. Problemet var bare, at det var alt alt for sjældent man så det fra ham.

              I en langt større del af kampene var han tæt på katastrofal og den ringeste på banen.
              Enig...eller jeg kan måske ikke huske så mange ringe kampe (men det er nok min hukommelse), men jeg kan huske mange kampe hvor han var væk på grund af "mærkelige skader" og med de rygter der gik herinde, så giver det ingen mening at hente ham, medmindre rygterne er helt hen i skoven.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Enig...eller jeg kan måske ikke huske så mange ringe kampe (men det er nok min hukommelse), men jeg kan huske mange kampe hvor han var væk på grund af "mærkelige skader" og med de rygter der gik herinde, så giver det ingen mening at hente ham, medmindre rygterne er helt hen i skoven.
                Det kunne være fedt, hvis dem/især den ene person, som gentagende gange er kommet med det rygte, ville forklare om det rent faktisk er noget han ved. Nu boede jeg selv i Odense området da Traoré spillede i OB, og jeg har aldrig hørt om det, men igen, det er begrænset, hvor tit jeg hang ud med pushere...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Enig...eller jeg kan måske ikke huske så mange ringe kampe (men det er nok min hukommelse), men jeg kan huske mange kampe hvor han var væk på grund af "mærkelige skader" og med de rygter der gik herinde, så giver det ingen mening at hente ham, medmindre rygterne er helt hen i skoven.
                  Hvis han ikke var supergod, var han ringe. Sådan så jeg det i hvert fald nogenlunde.

                  Jeg mener i høj grad vi mangler en defensiv styrmand på den centrale midtbane, men ikke en "tikkende bombe" som Traoré. Vi har nogle meget spændende unge og dymamiske spillere til de centrale pladser. Vi mangler en spiller, der i højere grad kan bidrage med noget af den ro og rutine som de ganske naturligt savner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Hvis han ikke var supergod, var han ringe. Sådan så jeg det i hvert fald nogenlunde.

                    Jeg mener i høj grad vi mangler en defensiv styrmand på den centrale midtbane, men ikke en "tikkende bombe" som Traoré. Vi har nogle meget spændende unge og dymamiske spillere til de centrale pladser. Vi mangler en spiller, der i højere grad kan bidrage med noget af den ro og rutine som de ganske naturligt savner.
                    Helt enig.

                    Jeg kender ikke Mohamed El Makrini, men vil meget hellere have der tikker en nyhed ind om, at vi har skrevet med ham.

                    (Eller Matti Lund Nielsen)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Helt enig.

                      Jeg kender ikke Mohamed El Makrini, men vil meget hellere have der tikker en nyhed ind om, at vi har skrevet med ham.

                      (Eller Matti Lund Nielsen)
                      1 år uden klub, problemer i fortiden ...
                      Det lyder meget som en TB-transfer - så lad Traoré bare gå til Brøndby.
                      Og vi får en af de to andre.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        rart de er så velorienterede om OB; "...Lige nu er Kenneth Zohore og Rasmus Falk de eneste to, der kan spille fremme..."

                        emil har brugt det meste af foråret på den plads - dog uden den store succes, men omvendt så er falk jo heller ikke ligefrem en goalgetter. Kryger har spillet der - og jo så har vi da også lado og mikkelsen i truppen - igen kvaliteten kan vi hurtigt diskuterer, men de kan da spille pladsen
                        Kan ikke lade være med lige at knytte en kommentar til dem inde på Twitter, når de laver de her ting, sidst var det Zohore de sagde der var lejet... Det fik jeg da dem alle til at rette, men i dag går den vist ikke, som han skrev, dem(Lado, TM, Kryger, Emil) har han ikke nævnt fordi Emil og Kryger hovedsageligt spiller en anden plads... Huuh??? Det gør Falk da også, og det kan da stadig ikke holde TM og Lado ude af debatten...

                        Han skrev i øvrigt også at vi leder efter en helt fremme.... hvis der skulle sidde nogen og frygte om det bliver en halv kant/halv angriber...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oliver Lund har fået nummer 24... Var det ikke Onkel R der sagde forleden til mig at der ikke var delt rygnumre ud endnu, da jeg nævner at Falkesgaard stadig har nr 0 ...
                          De gemmer nummer 1 til den nye kommende 1. Målmand ser det ud til

                          og skræmmende nok er vores trup nu på 22 spiller med kun 2 målmænd..
                          og den er alt andet end sammenhængende og homogen
                          Last edited by fmprOB; 22-06-2015, 15:29.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Kan ikke lade være med lige at knytte en kommentar til dem inde på Twitter, når de laver de her ting, sidst var det Zohore de sagde der var lejet... Det fik jeg da dem alle til at rette, men i dag går den vist ikke, som han skrev, dem(Lado, TM, Kryger, Emil) har han ikke nævnt fordi Emil og Kryger hovedsageligt spiller en anden plads... Huuh??? Det gør Falk da også, og det kan da stadig ikke holde TM og Lado ude af debatten...

                            Han skrev i øvrigt også at vi leder efter en helt fremme.... hvis der skulle sidde nogen og frygte om det bliver en halv kant/halv angriber...
                            falk har intet at gøre helt fremme....senest var han centralt på midtbanen - ved jeg så heller ikke om lige er hans plads.

                            - lyder godt at vi leder efter en fremme....men helt ærligt så havde jeg heller ikke forventet andet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Oliver Lund har fået nummer 24... Var det ikke Onkel R der sagde forleden til mig at der ikke var delt rygnumre ud endnu, da jeg nævner at Falkesgaard stadig har nr 0 ...
                              De gemmer nummer 1 til den nye kommende 1. Målmand ser det ud til

                              og skræmmende nok er vores trup nu på 22 spiller med kun 2 målmænd..
                              og den er alt andet end sammenhængende og homogen
                              nej på trods af den store udskiftning der allerede har været - så så jeg da gerne en yderligere oprydning nu vi er igang; kirkeskov, kryger, mikkelsen, lado og diarra.....det sker næppe da JH helt sikkert har rigeligt at se til allerede.....meeeen som du siger - homogen er truppen sgu langt fra

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                nej på trods af den store udskiftning der allerede har været - så så jeg da gerne en yderligere oprydning nu vi er igang; kirkeskov, kryger, mikkelsen, lado og diarra.....det sker næppe da JH helt sikkert har rigeligt at se til allerede.....meeeen som du siger - homogen er truppen sgu langt fra
                                Det vil vel også være noget af en indrømmelse hvis JH allerede nu skal afhænde størstedelen af de spillere han selv har købt . Han har selv udtrykt tilfredshed med de spillere som er hentet og sagde i vinters at de kunne være med til at indfri målsætningen om top 7 , hvilket de så ikke gjorde og flere af dem knap kunne tilspille sig en plads i truppen til kampene .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X