Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Ahhh, med det niveau Kasper han viste i de kampe han fik, så var han IMO ikke blandt de bedste.
    Han mener sgu nok Skogseid

    Comment


      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
      Ahhh, med det niveau Kasper han viste i de kampe han fik, så var han IMO ikke blandt de bedste.
      Forhåbentligt bedre end reserverne .. Ellers var han jo på holdkortet for at blive solgt på bekostning af point ...
      Den bedste starter vel inde?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Forhåbentligt bedre end reserverne .. Ellers var han jo på holdkortet for at blive solgt på bekostning af point ...
        Den bedste starter vel inde?
        Ja, det ville give mening.
        Men i de kampe hvor Kasper var impliceret i 3 mål (BIG, AGF og een mere) er jeg ret sikker på, at Lasse kunne have gjort det bedre.
        Var det på det tidspunkt Lasse var skadet?

        Comment


          Den ene af de albanske midterforsvarere er klubløbs lige nu. Lagde ikke specielt mærke til ham i fredagens kamp, men deres forsvar gjorde samlet et fint arbejde med at holde DK væk fra chancer. Måske var det noget vi kunne bruge:

          http://www.transfermarkt.de/arlind-a...spieler/159288
          This is what you have been trained for, makes us proud!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
            Den ene af de albanske midterforsvarere er klubløbs lige nu. Lagde ikke specielt mærke til ham i fredagens kamp, men deres forsvar gjorde samlet et fint arbejde med at holde DK væk fra chancer. Måske var det noget vi kunne bruge:

            http://www.transfermarkt.de/arlind-a...spieler/159288
            tror desværre ikke at vi henter nogen før tidligst til vinter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              tror desværre ikke at vi henter nogen før tidligst til vinter.
              intet nyt om matti så?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                intet nyt om matti så?
                Jeg har ikke hørt noget desværre. Jeg ved der er 2 stk 1.div der er interesserede i at snakke med ham, men mon ikke at han går stenhårdt efter Superligaen/OB..
                Det lugter lidt af prøvetræning uden at være det officielt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  tror desværre ikke at vi henter nogen før tidligst til vinter.
                  Nej, det virker som om, der skal nogle spillere ud, førend vi henter nogen ind.
                  This is what you have been trained for, makes us proud!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                    Nej, det virker som om, der skal nogle spillere ud, førend vi henter nogen ind.
                    Ja det gør der. Havde vi nu ikke haft 4 målmænd kunne det være at der havde været plads. Men det er der så ikke
                    Vi skal gøre alt hvad vi kan for at få Diarra og JBL videre i deres karrierer og hente en midtbane og en midtforsvarer ind...
                    Så bliver Sommervinduet lige knapt så voldsomt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja det gør der. Havde vi nu ikke haft 4 målmænd kunne det være at der havde været plads. Men det er der så ikke
                      Vi skal gøre alt hvad vi kan for at få Diarra og JBL videre i deres karrierer og hente en midtbane og en midtforsvarer ind...
                      Så bliver Sommervinduet lige knapt så voldsomt
                      21 markspillere og 4 keepere ... Enig i Diarra og JBL men tror nu heller ikke at vi kommer til at se meget til Lucas eller Kryger (sidstnævnte hvis vi får en midtbane og forsvarsspiller ind) ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        21 markspillere og 4 keepere ... Enig i Diarra og JBL men tror nu heller ikke at vi kommer til at se meget til Lucas eller Kryger (sidstnævnte hvis vi får en midtbane og forsvarsspiller ind) ...
                        Lucas er stadig kun 20 år og kan stadig udvikle sig. Han har 3 år tilbage af sin kontrakt og gør rigtig god figur når han spiller for reserverne. Har desuden fået spilletid i 2 kampe tilfølge. Han ryger ingen steder.
                        Kryger er blevet en joke(r) men KN kan lide ham og kan slet ikke se ham ryge til vinter. Jeg ville faktisk ikke blive overrasket hvis man forlængede til sommer

                        Vi skal af med Diarra og JBL og have Matti(eller bedre) samt en klasseforsvarsspiller ind der er bedre end dem vi har... Så syntes jeg vi står rigtig stærkt inden sommerens vindue hvor vi nok ser en 3-4 markspiller afgange som fx Falk,Emil og Azer. Hvor mange 2.,3.,4. målmænd der ryger virker knapt så vigtigt for kontinuiteten i holdet
                        Desler vil være 100% klar til kanten og Azer nok ikke andet end 3-4 valg. Emil skal erstattes godt

                        Hvis nu bare at JH får lavet sit forarbejde til vinter kan vi med få justeringer stadig have et sammenspillet hold samtidig med at vi forstærker os så Top6 skulle være mere end muligt næste sæson

                        Falkes
                        OL HJ X AS
                        MD MeM ML X
                        AKJ Festersen

                        Og måske stærkere end det

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg har ikke hørt noget desværre. Jeg ved der er 2 stk 1.div der er interesserede i at snakke med ham, men mon ikke at han går stenhårdt efter Superligaen/OB..
                          Det lugter lidt af prøvetræning uden at være det officielt
                          det gør det helt sikkert og jeg er også pænt sikker på at KN gerne bytter et par af ydermandaterne for at få Matti i stalden. Der skal bare være det råderum JN omtaler. Chancen for har bare ALDRIG været større for at få et brændende OB-hjerte i truppen. Jeg skal ikke kunne vurdere om han reelt kan gøre en forskel på¨midtbanen som imø er pænt besat med rutine og talent. Azer har udløb næste sommer, jeg anser de 2 for at være i spil til den samme plads på holdet.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Jeg var nede i gågaden og så en af tvillingerne Martin og Michael Johansen, hvem af dem ved jeg ikke. Kom til at tænke på om en af dem er agent eller lignende som kan have noget at gøre med OB. Vedkommende kan self også bare besøge venner eller familie :)
                            Men studsede i hvertfald over det.

                            Comment


                              Har netop undersøgt det og Michael Johansen er spilleragent.

                              Comment


                                Så nok bare holder lidt ferie efter et langt transfervindue

                                Comment

                                Working...
                                X