Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg er nu ikke sikker på, at vi allerede er oppe i 5-6 mio for Sanneh, men vi får se. Det er da bestemt en åbning for en Sanneh-salg, det er i hvert fald noget af en luksus for en klub med Horsens-økonomi at stå med Buba, Berthelsen, Lodberg og Östli til 2 pladser.
    Jeg tror det er der omkring. Men ja. Af et fattigt 1.div er de godt dækket ind

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Ja, tre habile og et talent er sådan set nok... men vi har kun to habile, et talent, og Diarra, som ikke rigtigt passer i nogen af de to kategorier, desværre... synes ellers der var takter hist og pist...

      Mvh

      MaxHH
      Ja jeg må også indrømme, at det efterhånden er meget længe siden jeg har været imponeret af Diarra. Han har en vis præcision i afleveringerne og en ro i sit spil som man godt kan lide at se i en defensiv spiller. Problemet er så også bare, at den ro indimellem nærmest ligner ren apati.

      Det er i stigende grad vigtigt for (midter)forsvarsspillere at kunne spille ordentlig bold - især med den måde vi gerne vil spille - men det er altså nu en gang stadig vigtigst, at de kan tackle og sætte sig igennem defensivt. Diarra er ret fysisk klejn af en midterforsvarer. Det kan man langt henad vejen kompensere for ved at spille med en stor aggressivitet og tænding - og det synes jeg bare ikke Diarra gør. Hvis han skal spille dér skal hans makker i hvert fald virkelig være i stand til at kompensere for hans mangler.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg tror det er der omkring. Men ja. Af et fattigt 1.div er de godt dækket ind
        Jeg tror vi snakker ca. halvdelen, men det vil tiden jo kun vise, hvis han skydes af i dag.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg tror vi snakker ca. halvdelen, men det vil tiden jo kun vise, hvis han skydes af i dag.
          Hvis prisen var 2,5-3 var han solgt forlængst

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hvis prisen var 2,5-3 var han solgt forlængst
            Jeg tror du overvurderer efterspørgslen på Sanneh. Han var trods alt til at hente for Horsens i vinters, efter et flot efterår. 5-6 mio. er godt nok meget for en spiller der kun har spillet 1. division. Bruninho kostede til sammenligning ca. 2 mio.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Apropros Sanneh, bold.dk skriver, at Horsens henter Anders Østli i FCV - skal vi tolke det som en lille Sanneh åbning på sådan en transfer deadline Day :)
              4 mill for Bjørn Poulsen. Vild pris IMO. Ikke noget at sige til at det er svært at handle i dk

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...bjoern-paulsen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg tror du overvurderer efterspørgslen på Sanneh. Han var trods alt til at hente for Horsens i vinters, efter et flot efterår. 5-6 mio. er godt nok meget for en spiller der kun har spillet 1. division. Bruninho kostede til sammenligning ca. 2 mio.
                Måske måske. Tror bare vi skal på den anden side af 5 mill da de ved de har den nye Jores Okore i stalden hvis udviklingen fortsætter

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Ja jeg må også indrømme, at det efterhånden er meget længe siden jeg har været imponeret af Diarra. Han har en vis præcision i afleveringerne og en ro i sit spil som man godt kan lide at se i en defensiv spiller. Problemet er så også bare, at den ro indimellem nærmest ligner ren apati.

                  Det er i stigende grad vigtigt for (midter)forsvarsspillere at kunne spille ordentlig bold - især med den måde vi gerne vil spille - men det er altså nu en gang stadig vigtigst, at de kan tackle og sætte sig igennem defensivt. Diarra er ret fysisk klejn af en midterforsvarer. Det kan man langt henad vejen kompensere for ved at spille med en stor aggressivitet og tænding - og det synes jeg bare ikke Diarra gør. Hvis han skal spille dér skal hans makker i hvert fald virkelig være i stand til at kompensere for hans mangler.
                  Ja, måske Lasse Nielsen og Diarra ville være interessant at se kombineret, før vi afskriver ham HELT... der ville i hvert fald være vildskab og tænding han kunne blive trukket op af, og en erfaren makker der ville dirigere og styre ham...

                  Og med skader og karantæner ender vi nok med at se det, hvis der ikke ryger en ny CB ind inden vinduet lukker i...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Ja jeg må også indrømme, at det efterhånden er meget længe siden jeg har været imponeret af Diarra. Han har en vis præcision i afleveringerne og en ro i sit spil som man godt kan lide at se i en defensiv spiller. Problemet er så også bare, at den ro indimellem nærmest ligner ren apati.

                    Det er i stigende grad vigtigt for (midter)forsvarsspillere at kunne spille ordentlig bold - især med den måde vi gerne vil spille - men det er altså nu en gang stadig vigtigst, at de kan tackle og sætte sig igennem defensivt. Diarra er ret fysisk klejn af en midterforsvarer. Det kan man langt henad vejen kompensere for ved at spille med en stor aggressivitet og tænding - og det synes jeg bare ikke Diarra gør. Hvis han skal spille dér skal hans makker i hvert fald virkelig være i stand til at kompensere for hans mangler.
                    Diarra skal bare overhovedet ikke spille så meget som 1 minut mere i forsvaret - om nogen minutter på banen overhovedet. Han er bare ikke god nok til OB. Det må næsten alle da snart kunne se?
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Ja, måske Lasse Nielsen og Diarra ville være interessant at se kombineret, før vi afskriver ham HELT... der ville i hvert fald være vildskab og tænding han kunne blive trukket op af, og en erfaren makker der ville dirigere og styre ham...

                      Og med skader og karantæner ender vi nok med at se det, hvis der ikke ryger en ny CB ind inden vinduet lukker i...

                      Mvh

                      MaxHH
                      Nej tak MaxHH. Toget er kørt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        4 mill for Bjørn Poulsen. Vild pris IMO. Ikke noget at sige til at det er svært at handle i dk

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...bjoern-paulsen
                        Og Palsson http://mobil.bold.dk/nyt/avis-esbjerg-henter-ogsaa-palsson
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Ja de har brugt 8 mill idag plus de udgifter der ellers er forbundet...
                          Det har vi ikke engang brugt på hele vinduet

                          Comment


                            Matti lund træner med

                            Matti træner med i Ådalen i øjeblikket. Dette fortjener måske egentlig sin egen tråd, men jeg smider det her da det vel både kan kaldes et ønske (fra flere) og en mulighed.

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...opvisningskamp

                            Der står godt nok stadig, at han næppe skriver kontrakt, men hvem ved? Hvis han gør det godt nok til træning er det vel svært at komme udenom tænker jeg. Det håber jeg i hvert fald selv på.

                            Comment


                              BT dom over transfervinduet i OB

                              IND: Rasmus Festersen (FC Vestsjælland), Maksym Koval (Dynamo Kiev - lejeaftale), Mohamed El Makrini (Cambuur), Anders K. Jacobsen (AaB), Oliver Lund (FC Vestsjælland)


                              UD: Daniel Høegh (Basel), Martin Spelmann (Genclerbirligi), Kasper Larsen (Groningen), Mads Toppel (Brøndby - fri transfer), Thomas Dalgaard (Sønderjyske)


                              Søren Hanghøjs dom
                              »Offensivt er det et styrket OB-mandskab, men defensiven lader meget tilbage at ønske. Rasmus Falk er stadig i Odense, og det er afgørende for, at Kent Nielsens hold ser lidt stærkere ud, end før han overtog tøjlerne.« Status: Styrket


                              Peter Sørensen dom
                              »OBs forsvar er markant svækket med salget af de to bedste stoppere. Spelmannsalget reducerer antallet af mål fra midtbanen. Til gengæld har man i Anders K.Jacobsen og Rasmus Festersen fået to af Superligaens bedste angribere.« Status: Status quo

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Peter Sørensen dom
                                »OBs forsvar er markant svækket med salget af de to bedste stoppere.
                                Ahhh, med det niveau Kasper han viste i de kampe han fik, så var han IMO ikke blandt de bedste.

                                Comment

                                Working...
                                X