Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Han var i hvert fald VB i Esbjerg, har ikke set ham spille andet.
    Ok ... Surfer bare lidt rundt på transfermarkedet ...

    Kan se Berbatov er uden klub ;-)
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Mange gamle kendinge er uden klub ... Tomazs Solokowsky var hot herinde engang ... Anthony Annan, Femi ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Brad Jones fra Liverpool er uden klub. Australsk keeper på 33 med kampe både i PL og europæisk ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Han spillede ikke et sekund mod Tjekkiet :).
          Han var bestemt blandt de ringeste imod Tyskland, men selvfølgelig ikke den eneste der ikke bestod.
          Jamen jeg er/var ikke enig, i forhold til kampen mod Serbien og serberne VAR ringe.
          Mod Sverige var han måske den dårligste og blev også taget ud tidligt i 2.halvleg.
          Generelt bringer han alt for lidt fremadrettet, men er udmærket til at stille sig i vejen.

          Men igen, han ville nok forstærke OB ... defensivt ... det sker bare ikke :).

          Sådan ser jeg det.
          Jeg blander nogle kampe sammen, det er mig der tager fejl, tak for rettelsen

          Comment


            Cristoffer Remmer åben overfor leje. Kunne være en mulighed for at tilføre konkurrence på højre back indtil Magnus P for alvor kan presse sig på?
            http://www.bold.dk/nyt/remmer-godt-a...ntede-ankersen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Cristoffer Remmer åben overfor leje. Kunne være en mulighed for at tilføre konkurrence på højre back indtil Magnus P for alvor kan presse sig på?
              http://www.bold.dk/nyt/remmer-godt-a...ntede-ankersen
              Nu har der i en anden tråd været debat om, hvorvidt det er tåbeligt eller ej at skulle hente Dalsgaard fra AaB. Personligt synes jeg ikke det er tåbeligt at hente en ekstra mand til højre back, men her vil jeg hellere have Dalsgaard fast, end Remmer på leje.

              Comment


                Jeg synes allerede Falkegaard har stået bedre end Toppel og han giver mig mere ro i maven. Men det er klart det er en plads der kan forstærkes på. Men lige nu vil jeg hellere bruge pengene på en b-keeper på samme niveau end at købe en gammel A-Keeper med rutine. FOR så er at bruge pengene andre steder på banen!

                tænkt på at AKJ kommer til angrebet så har vi Zohorre og Greve som reserver måske er det ikke nok ? AKJ kommer nok først når Ham "D" er skudt af afsted og lønen er sparet.

                Forsvaret halter men problemet er den centrale midt som ikke er dygtige nok men måske kan Kent Nielsen dygtiggøre dem det er jeg faktisk overbevidst om. Ligesom at forsvaret som forbedre sig.

                Hold kæft hvor var det skønt da vi havde Djemba Djemba og Traore på midten ( WOW ).

                En defensiv midt i stedet for skulason som bare EJER den defensive midtbane og smider diagonale bolde afsted til vores fløje....

                drømmer mig lige tilbage til Kim Brink og Lars Olsen tiden hvor var det fedt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                  Med ManU's sugning af romero, så har jeg stadig en drøm om Anders lindegaard i vores mål. Totalt urealistisk, men det ville satte være en drømme signing
                  Håber kun dette er et rygte, men hvis/når Lukas H. bliver solgt fra Brøndby, vil Brøndby (Jan Bach og hans investor) arbejde hårdt på at hente Lindegaard i samme stil som de har hentet Agger & Bouhlarouz :( kender desværre ikke Lindegaard nok til, at vide om han kunne finde på at vælge OB fra i forhold til Brøndby.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Pistol Pet Se indlæg
                    Håber kun dette er et rygte, men hvis/når Lukas H. bliver solgt fra Brøndby, vil Brøndby (Jan Bach og hans investor) arbejde hårdt på at hente Lindegaard i samme stil som de har hentet Agger & Bouhlarouz :( kender desværre ikke Lindegaard nok til, at vide om han kunne finde på at vælge OB fra i forhold til Brøndby.
                    Tjae tjoe, der går også rygter om at Rønnow er blevet lovet fast spilletid. Men tror nu ikke Lindegaard ville have det store problem med at vælge BIF.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Nu har der i en anden tråd været debat om, hvorvidt det er tåbeligt eller ej at skulle hente Dalsgaard fra AaB. Personligt synes jeg ikke det er tåbeligt at hente en ekstra mand til højre back, men her vil jeg hellere have Dalsgaard fast, end Remmer på leje.
                      "Vil ha... og jeg vil ha'!" Man skulle tro at enhedslistens politik er blevet fansene's transfer politik.

                      Man vil ha' alle spillere... Og man må ikke sælge nogle.

                      Syntes det er lidt naiv holdning. Alle artikler som JH medvirker i, handler det om økonomi og knappe resourcer. Man har nok ikke råd til flere profiler på alle pladser. Personligt syntes jeg det ville være TÅBELIGT at hente Dalsgaard, når man lige har hentet Oliver Lund (som gør det godt) og har Magnus Pedersen i kulissen som et af de største talenter på pladsen.

                      Tror man skal erkende at hente spillere ikke er 'både og' men 'enten eller'. Så mange andre steder på banen at jeg hellere ville bruge vores knappe resourcer. (læs Målmand, midter forsvar, og gardering til kanterne)

                      Luk den nu med Dalsgaard. OB (læs Kent Nielsen) har nok gjort sig overvejelserne og undersøgt om det var muligt, inden man hentede Oliver Lund. Da det ikke var muligt, så tog man plan B, som var Lund! Og det har jeg det helt fint med :)
                      Last edited by Bageren; 28-07-2015, 14:37.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Cristoffer Remmer åben overfor leje. Kunne være en mulighed for at tilføre konkurrence på højre back indtil Magnus P for alvor kan presse sig på?
                        http://www.bold.dk/nyt/remmer-godt-a...ntede-ankersen
                        Vi er fint dækket ind. Ellers tak. Brug istedet energi på midterforsvar, målmand, og gardering til kanterne.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                          Vi er fint dækket ind. Ellers tak. Brug istedet energi på midterforsvar, målmand, og gardering til kanterne.
                          Synes ikke lige det er kanterne vi mangler på. Lige nu spiller Falk og Emil, og vi har Desler, Greve, Lukas, Thomsen og Festersen som kan spille kant. Synes mere det er den centrale midt vi mangler på, da jeg hverken synes at El M. eller Ari har set særlig godt ud i de to første kampe. Og JJT er nok stadig for ung til en fast startplads, og Azer mangler det sidste for at være fast mand.

                          Comment


                            Hvad med at hente Dalsgaard til den højre back også rykke Oliver Lund ind centralt som den spillende forsvarer som vi i høj grad savner?
                            Synes desuden Lund virker rigtig stærk i feltet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Synes ikke lige det er kanterne vi mangler på. Lige nu spiller Falk og Emil, og vi har Desler, Greve, Lukas, Thomsen og Festersen som kan spille kant. Synes mere det er den centrale midt vi mangler på, da jeg hverken synes at El M. eller Ari har set særlig godt ud i de to første kampe. Og JJT er nok stadig for ung til en fast startplads, og Azer mangler det sidste for at være fast mand.
                              Enig. Kanterne behøver vi ikke at spilde penge på. Det er den centrale defensiv der sejler og har behov for forstærkning

                              Comment


                                Hvis vi intent finder inden vinduet lukker til den centrale midtbane, og manden stadig er ledig, ville en et årige aftale med Christian Poulsen vel være en overvejelse værdig

                                Comment

                                Working...
                                X