Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Har nævnt ham før, og set ham nævnt herinde, David Accam. Spillede i Helsingborg og nu i New Chicago Fire..............manden kan utrolige mange ting og score mål på samlebånd..............hvad han laver i USA og hvorfor ingen andre klubber i Europa ikke købte ham før han endte i USA er mig uforståeligt. Han må være til at lokkes tilbage til Europa.............man har jo lov til at håbe

    https://www.youtube.com/watch?v=1qy4JfHDtu4

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      EDIT: Jeg skulle selv til at skrive det herinde, han havde en stærk sæson sidste år, et stærkt u21 EM, hvis vi fik en masse Falk-millioner, vil han så være realistisk at få til OB?
      Der er jeg nødt til lige at korrigere.
      Han var IKKE stærk til u-21.
      Han kunne slet ikke være med mod tyskerne, var så okay mod et svagt serbisk hold og igen ringe mod Sverige.
      I forsvaret ville han være bedre end det vi har, ... men på midten mangler han kompetencer fremadrettet, han er alt for langsom i sin boldomgang.

      Han ville nok være en forstærkning i OB, men han er intet supertalent.

      Bortset fra det så tror jeg at han ryger udenlands :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Jens Jønsson fra GF har et år tilbage af hans kontrakt. Just saying.

        MvT
        Jens Jønsson vil være en fantastisk MIDTBANESPILLER at få til OB 👍. Hvis Weakhorse så mangler en forsvarsspiller kan vi jo sende Lasse Nielsen til AGF i en byttehandel, samt evt Lado som måske kan få spillehumøret tilbage sammen med sine Georgiske venner Valadse og Svedladse 😎
        Mener helt klart godt vores centrale midtbane kan bruge en klassespiller som Jønsson til at supplere Makrini, Ari, JJT og Azer. Så kan Kent måske samtidig finde en central forsvarsspiller som passer bedre ind i hans koncept end Lasse Nielsen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Der er jeg nødt til lige at korrigere.
          Han var IKKE stærk til u-21.
          Han kunne slet ikke være med mod tyskerne, var så okay mod et svagt serbisk hold og igen ringe mod Sverige.
          I forsvaret ville han være bedre end det vi har, ... men på midten mangler han kompetencer fremadrettet, han er alt for langsom i sin boldomgang.

          Han ville nok være en forstærkning i OB, men han er intet supertalent.

          Bortset fra det så tror jeg at han ryger udenlands :).
          Jeg synes altså, at han havde et stærkt U21 EM. Han spillede rigtig godt i mod Tjekkiet, ham og resten af DK kunne ikke være med i mod Tyskland, han blev kåret til Officiel MOM i mod Serbien, så enten har det været en utrolig dårligt spillet kamp, siden du mener kampens bedste kun var okay, ellers husker du forkert, og hele holdet var igen ringe i mod Sverige.

          Jeg er dog enig med dig i, at jeg tror det bliver en udenlandsk klub.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Jeg synes altså, at han havde et stærkt U21 EM. Han spillede rigtig godt i mod Tjekkiet, ham og resten af DK kunne ikke være med i mod Tyskland, han blev kåret til Officiel MOM i mod Serbien, så enten har det været en utrolig dårligt spillet kamp, siden du mener kampens bedste kun var okay, ellers husker du forkert, og hele holdet var igen ringe i mod Sverige.

            Jeg er dog enig med dig i, at jeg tror det bliver en udenlandsk klub.
            Han spillede ikke et sekund mod Tjekkiet :).
            Han var bestemt blandt de ringeste imod Tyskland, men selvfølgelig ikke den eneste der ikke bestod.
            Jamen jeg er/var ikke enig, i forhold til kampen mod Serbien og serberne VAR ringe.
            Mod Sverige var han måske den dårligste og blev også taget ud tidligt i 2.halvleg.
            Generelt bringer han alt for lidt fremadrettet, men er udmærket til at stille sig i vejen.

            Men igen, han ville nok forstærke OB ... defensivt ... det sker bare ikke :).

            Sådan ser jeg det.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Jeg ved ikke om du så Superliga XXL? Det var det der fik mig til at tjekke hans kontrakt. Wieghorst bliver spurgt om han vil fortsætte med at bruge Jens i midterforsvaret, hvortil han svare, at det vil han og at han tror også at han har fået Jens til at acceptere det, hvorefter Wieghorst ikke kan lade være med at trække kraftigt på smilebåndene. Så stiller de om til Jens, som bestemt ikke er klar på nogen jokes fra en X-håndboldspiller omkring hans rolle, og svare noget i stil med, at han brugte hele sidste sæson dernede, så det er ikke noget der kom bag på ham.

              Var jeg den eneste som fornemmede lidt dårlig stemning?
              Det Jens Jønsson i virkeligheden sagde: Min chef er en nar, jeg hader at spille i forsvaret, men jeg holder (nogenlunde) min kæft, for jeg gider ikke blive straffet med bænken eller 2. holdet.

              Nogle spillere fyrer "jeg spiller der hvor chefen vil have det" af med et oprigtigt smil. Dette var IKKE et af de tilfælde.

              Så ja, der var klart ridser i gymnastlakken.

              Og vi er vist ikke de eneste der tolker det den vej:

              http://www.bt.dk/superligaen/uenighe...le-i-forsvaret

              MvT
              Last edited by Marco van Tasten; 28-07-2015, 03:35.
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                http://mobil.bold.dk/nyt/ob-boss-kan...te-topspillere

                Det ser vi frem til .... og så røg forventningsbarometeret lige et par takker op ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  http://mobil.bold.dk/nyt/ob-boss-kan...te-topspillere

                  Det ser vi frem til .... og så røg forventningsbarometeret lige et par takker op ...
                  Bliver det til flere i nuværende vindue JH?? Thats the question

                  Comment


                    JH udtaler:

                    - Der er ingen tvivl om, at vi har haft alt for store negative resultater i regnskabet, og det har fodbolden båret en stor del af ansvaret for. Vi er ikke helt i mål endnu, men det begynder at lysne. Det gør, at når spillere stopper eller bliver solgt, bliver der frigivet midler, der kan geninvesteres. Det gør, at vi kan handle mere konstruktivt, siger han til BT.

                    Vil man så geninvestere alle 15-20 mill fra et evt Falk salg?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      JH udtaler:

                      - Der er ingen tvivl om, at vi har haft alt for store negative resultater i regnskabet, og det har fodbolden båret en stor del af ansvaret for. Vi er ikke helt i mål endnu, men det begynder at lysne. Det gør, at når spillere stopper eller bliver solgt, bliver der frigivet midler, der kan geninvesteres. Det gør, at vi kan handle mere konstruktivt, siger han til BT.

                      Vil man så geninvestere alle 15-20 mill fra et evt Falk salg?
                      Vi får næppe 15-20 mio fra Falk men jeg tror nu kun at det er en del af provenuet fra salg der bliver geninvesteret ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Vi får næppe 15-20 mio fra Falk men jeg tror nu kun at det er en del af provenuet fra salg der bliver geninvesteret ...
                        tror godt at prisen kunne snige sig der op ad hvis han score 2-3 kasser mere i Aug og ellers spiller som han gør pt

                        Comment


                          Hvis Ryan Laursen koster mere end de 11 millioner som Esbjerg har afvist. Og Nicolaj thomsen koster 15 millioner, er Rasmus Falk vel også mere værd.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Hvis Ryan Laursen koster mere end de 11 millioner som Esbjerg har afvist. Og Nicolaj thomsen koster 15 millioner, er Rasmus Falk vel også mere værd.
                            Det er jo det jeg mener. Og når han så også selv er begyndt at score lidt trækker det opad. Men det gør det så åbenbart også sværere at finde den rigtige køber

                            Comment


                              Er transferfrie Kevin Conboy ikke oprindeligt CB?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Er transferfrie Kevin Conboy ikke oprindeligt CB?
                                Han var i hvert fald VB i Esbjerg, har ikke set ham spille andet.

                                Comment

                                Working...
                                X