"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Er DH allerede en mulighed til næste uge?
Så det kunne blive en godt parked bus med hurtig kontraspil:
MT
LN HJ DH
Håkon Ari
RF Azer MS
EL
Zohore
jeg tror ikke helt på DH når han ikke har været med i nogen træningskampe, bliver han, mod min forventning, klar synes jeg mere der er lagt op til en ren 4-4-2, og eet er måske en anelse for offensivt mod FCM/K 😣
jeg tror ikke helt på DH når han ikke har været med i nogen træningskampe, bliver han, mod min forventning, klar synes jeg mere der er lagt op til en ren 4-4-2, og eet er måske en anelse for offensivt mod FCM/K 😣
Bliver mega spændende at komme i gang igen. Nu skal alle den gode stemning udmønte sig i point.
Den tror jeg også på. Ove virkede meget tilfreds med det han så i sidste test, og så håber jeg nok også mest på den opstilling, simpelthen fordi jeg synes vi har spillet bedst hidtil i 4-4-2 fremfor 3-5-2-formationen. Derudover synes jeg Zohore var for usynlig som eneangriber i sin i Bøf, så tror vi får mest ud af ham hvis han har en makker på toppen
ok da, skidt formulering af mig. Jeg glæder mig naturligvis over at DH endelig ser ud til at helt fit igen, oven på hans operation. En kamp for hold 2 i en lang opstart periode tror jeg ikke får Ove til at ændre på cf i to vitale kampe mod topholdene hvor der skal fightes for hver en cm på banen.... men så igen, går det elendig i kamp 1 er alt naturligvis åbent mod FCK
http://www.ob.dk/artikel/reservehold...spremiere.aspx
Ved ikke om man kan lægge så meget i det her, men tænker da umiddelbart at de spillere der er udtaget her vel er dem der er længst væk (ikke nødvendigvis mega langt) fra start-11'eren til FCM-kamen.
Det giver dissse 13 spillere, hvoraf T.Mikkelsen måske er den mest overraskende, samtidig med at jeg formoder at Høegh skal spares. Der er ikke en skadet spiller jeg er overset vel?
H.Jonasson
L.Nielsen
E.Larsen
M.Spelmann
R.Falk
M.Toppel
A.Busuladzic
M.Desler
A.Skulason
T.Mikkelsen
K.Zohore
D.Høegh
H.Skogseid
Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment