Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nej, der er ikke noget at hente ved 5. pladsen...

1,2, og 3 skal i Europa, og så vinderen af pokalen, men det må jo så blive 4. i pladsen i stedet, da FcK jo vandt...

Kan i øvrigt se vi er nr. 2 på Fair-Play listen, lige i hælene på Hobro... der er jo noget med en ekstra plads der, hvis og hvis og hvis...

(Jeg var lige lidt for langsom kan jeg se)
    ingen fairplay plads til danmark da vi er røget ned som nr 5 på listen og der kun gives 3 pladser. listen blev opgjordt for 1 1/2 uge siden
    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

smider lige et link vedr. fairplay

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/europ...ropaeisk-plads
      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
        ingen fairplay plads til danmark da vi er røget ned som nr 5 på listen og der kun gives 3 pladser. listen blev opgjordt for 1 1/2 uge siden
        Og det var i øvrigt sidste gang, der blev givet pladser via fairplay. Fremadrettet uddeler UEFA penge til forbundene i stedet.

Edit: Hvilket så også fremgår af det link, du har postet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
          Du har ret, tak for opdateringen... desværre...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Tak til alle der tog sig tid til at give info mht. 5. plads.

MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Træerne vokser ikke ind i himlen har tiden under OVe vist, men det er da tilladt at se lidt op i tabellen nu, men altså bliver det til en 7. plads er det også absolut godkendt. SIF hjemme imorgen skal give 3 point - det bør vi med rimelighed kunne forlange af drengene. Mascot-jyderne har intet at spille for og de må hver især være begyndt at tænke fremtid, og det skal vi udnytte til at kravle op i tabellen og/eller få skrabet så mange point hjem som muligt.

Jeg forventer ikke noget i Kloaken, men der kan vi jo godt overraske på en dag hvor FCK ikke rigtig har så meget at spille for i og med deres EL-plads er sikret via Pokal-sejr.

De store spørgsmåltegn bliver de to sidste runder, hhv. ude mod Hobro og hjemme mod RFC som begge har det samme at slås for som os selv - men Randers dog nok mindst på sidste spilledag, er mit gæt. Det er disse to kampe vi skal måle vores aktuelle styrke og niveau da det på papiret er et par direkte konkurrenter om midterplaceringer - lige i periferien af EL-pladser hvor vi bør se os selv de næste par sæsoner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                Træerne vokser ikke ind i himlen har tiden under OVe vist, men det er da tilladt at se lidt op i tabellen nu, men altså bliver det til en 7. plads er det også absolut godkendt. SIF hjemme imorgen skal give 3 point - det bør vi med rimelighed kunne forlange af drengene. Mascot-jyderne har intet at spille for og de må hver især være begyndt at tænke fremtid, og det skal vi udnytte til at kravle op i tabellen og/eller få skrabet så mange point hjem som muligt.

Jeg forventer ikke noget i Kloaken, men der kan vi jo godt overraske på en dag hvor FCK ikke rigtig har så meget at spille for i og med deres EL-plads er sikret via Pokal-sejr.

De store spørgsmåltegn bliver de to sidste runder, hhv. ude mod Hobro og hjemme mod RFC som begge har det samme at slås for som os selv - men Randers dog nok mindst på sidste spilledag, er mit gæt. Det er disse to kampe vi skal måle vores aktuelle styrke og niveau da det på papiret er et par direkte konkurrenter om midterplaceringer - lige i periferien af EL-pladser hvor vi bør se os selv de næste par sæsoner.
                Det store spørgsmål er vel om den 'go'e gamle' OB-syge stadig raser. Det vil være OB classic at følge to fantastiske sejre op med en flad, fesen fiasko mod en nedrykker. Personligt er jeg mere end nervøs for kampen mod SIF. Det vil være forfriskende nyt, hvis vi kunne ride på en sejrsbølge

MvT

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Det store spørgsmål er vel om den 'go'e gamle' OB-syge stadig raser. Det vil være OB classic at følge to fantastiske sejre op med en flad, fesen fiasko mod en nedrykker. Personligt er jeg mere end nervøs for kampen mod SIF. Det vil være forfriskende nyt, hvis vi kunne ride på en sejrsbølge

MvT
                  Lad mig lige tilføje lidt her :).
                  Det har intet at gøre med en specifik tilstand for OB, det har noget at gøre med at hold der ikke er så gode, de vinder sjældent mange kampe i streg.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

.
                    Last edited by anglicantian; 19-05-2015, 17:47.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Det har intet at gøre med en specifik tilstand for OB, det har noget at gøre med at hold der ikke er så gode, de vinder sjældent mange kampe i streg.
                      Hov hov, det har KUN med OB at gøre! Ligesom det med, at OB aldrig er klar fra start! Bortset fra når de er det. Og bortset fra når det er modstanderholdet der lukker mål ind tidligt.
                      Og ligesom det med, at modstandernes angribere altid kommer i gang mod OB! Bortset fra når de ikke gør, og bortset fra de gange hvor OB's angribere kommer igang i stedet.

Der er i hvert fald aldrig nogen suppe-hold, der har fulgt en eller to flotte sejre op med et skuffende nederlag, andre end OB.

Det er OB-syge det hele!!

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        .
                        Præcis!
                        Når bare vi glemmer alle de kampe der ikke passer ind i tesen, så kommer det til at fremstå sådan :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Hvor vover du at være objektiv og korrekt, når jeg bitcher løs. :0)

Det er tre år siden vi har nappet tre sejre i træk. Er bare edderspændt på i morgen. Håbe håbe håbe! Kom så Striwer!

MvT

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Hvor vover du at være objektiv og korrekt, når jeg bitcher løs. :0)

Det er tre år siden vi har nappet tre sejre i træk. Er bare edderspændt på i morgen. Håbe håbe håbe! Kom så Striwer!

MvT
                            Vi SKAL have den sejr.....det mener jeg godt vi kan forlange - et hold der er rykket ned, og med lidt held har vi mulighed for at nærme os top 6.....(måske endda 5) - det SKAL give sejr.

Men jeg har det på samme måde - ville være typisk at holdet finder det frem der skal til for at slå FCM og AAB for så ikke at være klar fra start i morgen (den frygter jeg virkelig at høre efter kampen....)

Håber satme de modbeviser mig i morgen - og spiller SIF ud af banen med lækker spil, masser af mål og endnu et clean sheet til Toppel - og en gang for alle fordriver de sidste små rester af nedrykningsspøgelset.

Comment

FCM mestre = vi er reddet.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                FCM mestre = vi er reddet.
                                Matematikken er på plads

Comment

Working...
                                X