Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Polle
    replied
    Nu er vi faktisk forbi EFB og vi kan snildt få Sønderjyske og Hobro i spil, men det giver også ro på i forhold til planlægningen frem mod næste sæson. Nu kan vi tænke mest på plan A, fremfor at skulle træde vande og ikke kunne tage stilling til noget som helst.

Jeg siger ikke vi er reddet, men procenterne har flyttet sig helt enormt i eftermiddag.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ville være mere end godt - så kan vi gå forbi sønderjyderne med en sejr næste runde.....men nej ikke rart at skulle "heppe" på bif
    Ja lad os håbe på nederlag til Sønderjyske , og prøve at abstrahere fra at det betyder sejr til BIF :-)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    En ækel og meget vammel tanke , men for OB og tabellen er det ok
    ville være mere end godt - så kan vi gå forbi sønderjyderne med en sejr næste runde.....men nej ikke rart at skulle "heppe" på bif

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    Øh, en sejr til BIF ville ik være helt skidt....
    En ækel og meget vammel tanke , men for OB og tabellen er det ok

Leave a comment:

• obkbh
    replied
    Øh, en sejr til BIF ville ik være helt skidt....

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Lige præcis. Vi har helt identisk program....
    Måske vi har en lille fordel ved at FCV ikke har flere kampe imod os

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied
    Men der er jo forskel på ude/hjemmebane i de resterende 10 kampe

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Lige præcis. Vi har helt identisk program....

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Jeg må også sige at jeg synes det er en smule pessimistisk at sige, at FCV har et lettere program end os.. Men lige nu kan vi da godt nok være glade for at vi tog en 2-1 sejr i Slagelse for nogle runder siden. Uafgjort eller nederlag i den kamp havde ændret ret meget på vores position nu
    Uden at have set på programmet, så kan jeg da regne ud, at både FCV og vi mangler at møde præcis de samme ti, præcis en gang............

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied
    Jeg må også sige at jeg synes det er en smule pessimistisk at sige, at FCV har et lettere program end os.. Men lige nu kan vi da godt nok være glade for at vi tog en 2-1 sejr i Slagelse for nogle runder siden. Uafgjort eller nederlag i den kamp havde ændret ret meget på vores position nu

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Et lettere program? Faktisk er FCVs program i de næste 5 kampe lige præcis pt det, der understøtter min tro på overlevelse, for det er ikke noget i vores eget spil, der gør det. Randers har kørt svagt de seneste par kampe, men de har helt sikkert udset sig FCV på hjemmebane som en kamp, hvor de kan komme i gang igen. Det bør de også kunne. AaB er stadig et godt hold og bør slå FCV. BIF i Brøndby er stærke og bør klart vinde, selvom deres spillestil på hjemmebane ligger mere til FCV. FCN tror jeg river FCV i stykker på hurtigt spil. Vi så i går i de første 15 min. hvor dårlige FCV er imod et hold i fart. Og FCK slider FCV op, med mindre Zanka også hjælper dem for at vær fair.
    Jeg har svært ved, at se at FCV vil få mere end højest 1,2 point i gennemsnit pr. kamp.
    Hvis det holder, så sluttet de maks på 30 Points. Hvis vi ikke kan skrabe mindste 6 Points sammen i de sidste 10 kampe, så kan det også være ligemeget om vi rykke ned, fordi så kan man for alvor se Jesper- Hansens fejltrin udstillet.

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Et lettere program? Faktisk er FCVs program i de næste 5 kampe lige præcis pt det, der understøtter min tro på overlevelse, for det er ikke noget i vores eget spil, der gør det. Randers har kørt svagt de seneste par kampe, men de har helt sikkert udset sig FCV på hjemmebane som en kamp, hvor de kan komme i gang igen. Det bør de også kunne. AaB er stadig et godt hold og bør slå FCV. BIF i Brøndby er stærke og bør klart vinde, selvom deres spillestil på hjemmebane ligger mere til FCV. FCN tror jeg river FCV i stykker på hurtigt spil. Vi så i går i de første 15 min. hvor dårlige FCV er imod et hold i fart. Og FCK slider FCV op, med mindre Zanka også hjælper dem for at vær fair.
    Vil nu fastholde, at de har et lidt lettere program end vores, med flere muligheder for point. Men jeg da gerne medgive, at det bestemt ikke er nogle nemme kampe de står overfor - ingen tvivl om det.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Lorte pis, at vi er nødt til at håbe på den svaghed af FCV og en hjemmesejr af elendige BIF.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Puha.

Et MEGET grelt nederlag idag, som følge af en katastrofal arbejdsindsats.

De kommende 5 kampe ser særdeles vanskelige ud:

FCN-OB
    OB-SDJ
    EfB-OB
    OB-BIF
    OB-FCM

Umiddelbart SKAL der hentes minimum 3 point i de to næste kampe, men gerne flere. Hjemmekampen mod SDJ er nok den bedste chance vi har. Har svært ved at se os få point i de følgende tre.

FCV har:

RFC-FCV
    FCV-AaB
    BIF-FCV
    FCV-FCN
    FCV-FCK

Umiddelbart et lidt lettere program. Det er utroligt vigtigt, at vi henter nogle point de næste to kampe, for hvis pointforskellen bliver for lille kan der for alvor gå gummiben i den.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Puha.

Et MEGET grelt nederlag idag, som følge af en katastrofal arbejdsindsats.

De kommende 5 kampe ser særdeles vanskelige ud:

FCN-OB
    OB-SDJ
    EfB-OB
    OB-BIF
    OB-FCM

Umiddelbart SKAL der hentes minimum 3 point i de to næste kampe, men gerne flere. Hjemmekampen mod SDJ er nok den bedste chance vi har. Har svært ved at se os få point i de følgende tre.

FCV har:

RFC-FCV
    FCV-AaB
    BIF-FCV
    FCV-FCN
    FCV-FCK

Umiddelbart et lidt lettere program. Det er utroligt vigtigt, at vi henter nogle point de næste to kampe, for hvis pointforskellen bliver for lille kan der for alvor gå gummiben i den.
    SIF er kommet i gang - dem kan vi godt få svært ved at slå når vi møder dem.....vi må håbe at det her var en enlig svale for FCV....og så må vi håbe Ove får rettet op på indstillingen, for ellers vinder vi ikke flere kampe - forfærdelig indsats igen i dag

Leave a comment:

Working...
X