Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det er(hårdt sagt) vores udlændinge som ikke slår til... Den skandinaviske 3-kløver burde optræde i cirkus i stedet... Det for usikkert og for tit det går i stykker når Ari involveres, Skog er vel som ventet, mens Halgrimm bare er moderat elendig... Azer er heller ikke det store at skrive hjem om, og kun Diarra får en pil op her fra, alene ud fra indsatsen i dag... Lado, tjaa, er han her endnu..?

Var det ikke for Kryger handlen til backen, havde vi nok årets dårligste handel her i Skogseid, sportsligt, for han kan da godt nok ikke have været ret dyr...

Det bliver sværere og sværere med den 7 plads nu, og der venter 2 spændende opgør i næste runde(ud over vores egen kamp) mellem Sønderjyske -Hobro, og EfB-SIF... Vinder Hobro den, så tror jeg løbet er kørt med den målsætning...
    Ja, jeg er heller ikke imponeret over ret mange af JH's indkøb.
    Er det virkelig, hvad vi/OB kan forvente at få tilført klubben med de midler, der af bestyrelsen er blevet stillet til rådighed for JH?
    Eller kunne det arbejde have været udført lidt bedre? Jeg har svært ved at blive klog på det, men der er dog flere handler, jeg bare slet ikke forstår:
    Kryger...hvad i himlens navn tænker de på?
    Kirkeskov...do?
    Skogseid....do?
    Lado....jow på papiret så det ganske godt ud, men der må været nogen, der har svigtet i deres forarbejde/research omkring manden?
    Azer....tjoh...han er vel ok til bredden men heller ikke mere end det.
    Ari...en lille fighter, men ikke specielt dygtig spiller...fin nok til bredden, vel.
    Thomas Mikkelsen...nogen må have fået en hjerneblødning, da man valgte at frikøbe ham for en mio kr. og samtidig udstyre manden med en 4 årig kontrakt...!

Der er godt nok langt mellem snapsene, hvis vi skal tale ok indkøb. Lasse Nielsen er ganske fin.

Hvor om alting er, så skal der ske ting og sager med truppen (IGEN), hvis OB vil rykke sig. De der ovennævnte la-la indkøb, det går bare ikke, hvis OB-ledelsen mener det seriøst mht. at forblive i Superligaen. Om træneren hedder Troels, Ove, Kent eller Ferguson, så tvivler jeg på at ret mange af dem ville kunne trylle mirakler frem med den lorte-trup nogen har udstyret trænerne med....

For at komme tilbage på sporet i f.t. trådens emne, så håber og tror jeg også på, at OB nok skal klare frisag mht. nedrykning i denne sæson, trods de nu kun 7 points ned til stregen. Der er dog trods alt 3 hold, der skal skrabe flere points sammen end OB i de sidste kampe. Men jeg er da godt nok glad for, at der ikke resterer 10-12 kampe endnu! Men okay....et par trælse nederlag, udover dem jeg forventer mod FCM og FCK, så kan det godt blive lige spændende nok til sidst!

For mig at se indeholder truppen kun ganske få spillere, som jeg gerne ser fortsætte i OB: Falk, Spelmann, Høegh, Lasse Nielsen, Greve, Desler, JJT, Dalgård, Halgrimur....resten må for min skyld gerne finde sig en anden arbejdsgiver.
    Last edited by obforever; 03-05-2015, 22:25.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ja vi må da håbe det bliver bedre i morgen.....som gertrud sand vidst sagde (dog med en tyk jydsk accent)

Ellers kan vi sgu lige så godt grave os ned.....men enig JH har sgutte overbevidst hidtil
    ja vi må håååb det bliver bejer i mååårgen

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    jeg har desværre mistet troen på det sidste du nævner
    ja vi må da håbe det bliver bedre i morgen.....som gertrud sand vidst sagde (dog med en tyk jydsk accent)

Ellers kan vi sgu lige så godt grave os ned.....men enig JH har sgutte overbevidst hidtil

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    helt enig.

Men håber Kent kommer med noget ny energi, gode ideer, og kan skabe noget motivation i truppen.

Men nej - det alene er så langt fra nok - der skal hentes kvalitet ind.

Og ja fedt at se JJT gå ind i sådan en kamp, bagud 2-0 og spille så uimponeret.....ham, desler og greve - bliver godt næste sæson. Kan vi holde på Falk så ser det godt ud - hvis ellers JH får suppleret ordenligt op.
    jeg har desværre mistet troen på det sidste du nævner

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Ny energi og gode idéer er ikke nok til dette hold. Der skal penge og signings til
    men det er da dejligt at se JJT og Desler blomstre. Greve er blevet syltet lidt det sidste stykke tid desværre..
    det er noget af det eneste positive ved denne sæson
    helt enig.

Men håber Kent kommer med noget ny energi, gode ideer, og kan skabe noget motivation i truppen.

Men nej - det alene er så langt fra nok - der skal hentes kvalitet ind.

Og ja fedt at se JJT gå ind i sådan en kamp, bagud 2-0 og spille så uimponeret.....ham, desler og greve - bliver godt næste sæson. Kan vi holde på Falk så ser det godt ud - hvis ellers JH får suppleret ordenligt op.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Det er(hårdt sagt) vores udlændinge som ikke slår til... Den skandinaviske 3-kløver burde optræde i cirkus i stedet... Det for usikkert og for tit det går i stykker når Ari involveres, Skog er vel som ventet, mens Halgrimm bare er moderat elendig... Azer er heller ikke det store at skrive hjem om, og kun Diarra får en pil op her fra, alene ud fra indsatsen i dag... Lado, tjaa, er han her endnu..?

Var det ikke for Kryger handlen til backen, havde vi nok årets dårligste handel her i Skogseid, sportsligt, for han kan da godt nok ikke have været ret dyr...

Det bliver sværere og sværere med den 7 plads nu, og der venter 2 spændende opgør i næste runde(ud over vores egen kamp) mellem Sønderjyske -Hobro, og EfB-SIF... Vinder Hobro den, så tror jeg løbet er kørt med den målsætning...
    det er de profiler der skulle hentes ind for at støtte de yngre kræfter der rigtigt nok ikke er gode nok. Lad os håbe vi bliver bedre til at ramme indenfor skiven.

Hvad angår Diarra må jeg erkende at jeg til stadighed ikke forstår der tales så varmt om ham. Han var bestemt heller ikke den værste i dag meeeeen....nogen succes mener jeg så langt fra han er. Så ham gerne sendt videre nu til sommer.....men mon dog det sker

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Bare vent. Der bliver nok forlænget med Skogseid
    Jeg er ikke super imponeret over HJ men så er han heller ikke dårligere..
    der er mange andre der skal pakke kuffert før ham

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    mon dog; de har fcm og fck - dem regner jeg med de taber, så har de hobro - og så 3 andre nedrykningskandidater; efb, sdjr og sif - der kan kommer knald på i de opgør.

Jeg regner med at vi vinder over SIF - det SKAL vi simpelthen.....og så bør næste sæson være i hus.....så må vi bare putte den her sæson i glemmebogen sammen med de andre....og håbe Kent kommer med en masse ny energi, gode ideer og et par klasse signinger eller to - så der igen kan blive spillet noget god bold i O'ense!
    Ny energi og gode idéer er ikke nok til dette hold. Der skal penge og signings til
    men det er da dejligt at se JJT og Desler blomstre. Greve er blevet syltet lidt det sidste stykke tid desværre..
    det er noget af det eneste positive ved denne sæson

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Ja det er noget lort. Men mon dog de vinder 4 ud af de sidste 6?
    vi skal nok vinde 1 mere
    mon dog; de har fcm og fck - dem regner jeg med de taber, så har de hobro - og så 3 andre nedrykningskandidater; efb, sdjr og sif - der kan kommer knald på i de opgør.

Jeg regner med at vi vinder over SIF - det SKAL vi simpelthen.....og så bør næste sæson være i hus.....så må vi bare putte den her sæson i glemmebogen sammen med de andre....og håbe Kent kommer med en masse ny energi, gode ideer og et par klasse signinger eller to - så der igen kan blive spillet noget god bold i O'ense!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    nope - vi kommer så til at holde minimum EFB under os en runde mere......men der skal ikke meget til før vi er dem FCV sigter efter - og de har desværre fundet noget momentum
    Ja det er noget lort. Men mon dog de vinder 4 ud af de sidste 6?
    vi skal nok vinde 1 mere

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Det bliver nok ikke nemmere næste weekend
    nope - vi kommer så til at holde minimum EFB under os en runde mere......men der skal ikke meget til før vi er dem FCV sigter efter - og de har desværre fundet noget momentum

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    nu er vi vel snart ved at være der hvor en 8. plads er det højeste vi kan "drømme" om...med 6 point op ser jeg ikke det ske. Men næste sejr må gerne komme snarest så vi ikke bliver trukket med ned i sumpen igen
    Det bliver nok ikke nemmere næste weekend

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    nu er vi vel snart ved at være der hvor en 8. plads er det højeste vi kan "drømme" om...med 6 point op ser jeg ikke det ske. Men næste sejr må gerne komme snarest så vi ikke bliver trukket med ned i sumpen igen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Vi har pt vores laveste antal scorede mål siden 1999

Leave a comment:

Working...
X