Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
AaB skal i Parken på Onsdag. Håber på plastik-sejr idag i Herning (altså til plastik-klub #1 - den fra Østerbro) for så er løverne ekstra sultne, fordi der er kommet lidt spænding ind i mesterskabskampen, inden de sidste 4 runder. Så med en sejr over SIF - hvilket bør være muligt kan vi rykke 2 point foran de regerende mestre hvis alt flasker sig onsdag aften...
Leave a comment:
-
plus fcv, efb og sønderjydske skal alle mødes indbyrdes så der bliver smidt nogle point der af nogle hold. Sønderjydske har desuden kampe mod både fck og fcm. FCV skal også mødes med FCM.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHelt enig, men det samme står den jo på for Hobro, og de ligner ikke længere nogen med den samme power som for bare 1-2 måneder siden, og jeg er egentlig ret overbevist om vi napper dem... De spillere der evt. måtte gå på ferie nu, skal have sparket i sommerpausen...
10 point ned, to hold mellem os og nedrykningstregen.....og potentielle point der kan hentes - 10 vil næppe være nok for fcv - så vi er ude i de skal vinde alle de sidste 4 og vi skal tabe de sidste 4 før vi bliver invoveret for alvor.....Det kan gå galt endnu - MEN vi snakker ALT skal ramle sammen omkring os nu.
Lad os tage de 3 point mod SIF næste runde og så ellers rette blikket opad
Leave a comment:
-
Helt enig, men det samme står den jo på for Hobro, og de ligner ikke længere nogen med den samme power som for bare 1-2 måneder siden, og jeg er egentlig ret overbevist om vi napper dem... De spillere der evt. måtte gå på ferie nu, skal have sparket i sommerpausen...Oprindeligt indsendt af manner Se indlægnu må vi endelig ikke sælge skindet før.... Der skal stadig leveres mandfolke præstationer de næste kampe. Jeg tør stadig ikke se længere frem end onsdag og spillerne må endelig ikke gå på ferie endnu
Leave a comment:
-
Ja, på den ene side er det lidt at drømme, men på den anden side er det vel bare at fortsætte, pilen peger jo lidt den vej...Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlægikke at forglemme har vi ikke længere så langt til 4 pladsen da vi stadig mangler at møde
både Hobro og Randers. ( man har vel lov at Drømme)
4. pladsen er måske så nok lige en tand for meget, Randers skal nok få de nødvendige point(set i forhold til os)
Leave a comment:
-
nu må vi endelig ikke sælge skindet før.... Der skal stadig leveres mandfolke præstationer de næste kampe. Jeg tør stadig ikke se længere frem end onsdag og spillerne må endelig ikke gå på ferie endnuOprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægGodt resultat, FcV er ikke en konkurrent, men det er Hobro, og dem møder vi om 3 runder... Tror på vi er over dem når sidste fløjt lyder efter 33. runder...
Leave a comment:
-
De behøver kun at tabe med to, vi er bedst indbyrdes...Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg12 point at spille om .... Vi er 10 foran, Hobro og AAB 11 ....
Men SDR og EFB skal nok til at vinde en kamp eller to ...
Vi kan i øvrigt rykke en tak frem hvis FCN taber med 3 ...
Leave a comment:
-
ikke at forglemme har vi ikke længere så langt til 4 pladsen da vi stadig mangler at mødeOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå vinder FCV over Hobro og vi har nu kun 1p op til en delt 5.plads..
hvis altså FCN ikke vinder over Esbjerg i morgen. Det tvivler jeg på de gør
både Hobro og Randers. ( man har vel lov at Drømme)
Leave a comment:
-
12 point at spille om .... Vi er 10 foran, Hobro og AAB 11 ....Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægHaha... FCV vil bare ikke kapitulere. Lige pludselig fremstår sejrene mod FCM og AaB endnu mere vigtige... Nuvel vi er ret beset ikke rigtig mere i nedrykningsfare end Hobro og AaB lige nu...
Men SDR og EFB skal nok til at vinde en kamp eller to ...
Vi kan i øvrigt rykke en tak frem hvis FCN taber med 3 ...
Leave a comment:
-
Godt resultat, FcV er ikke en konkurrent, men det er Hobro, og dem møder vi om 3 runder... Tror på vi er over dem når sidste fløjt lyder efter 33. runder...
Leave a comment:
-
Så vinder FCV over Hobro og vi har nu kun 1p op til en delt 5.plads..
hvis altså FCN ikke vinder over Esbjerg i morgen. Det tvivler jeg på de gør
Leave a comment:
-
Haha... FCV vil bare ikke kapitulere. Lige pludselig fremstår sejrene mod FCM og AaB endnu mere vigtige... Nuvel vi er ret beset ikke rigtig mere i nedrykningsfare end Hobro og AaB lige nu...
Leave a comment:
Leave a comment: