Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Er det virkelig, hvad vi/OB kan forvente at få tilført klubben med de midler, der af bestyrelsen er blevet stillet til rådighed for JH?
Eller kunne det arbejde have været udført lidt bedre? Jeg har svært ved at blive klog på det, men der er dog flere handler, jeg bare slet ikke forstår:
Kryger...hvad i himlens navn tænker de på?
Kirkeskov...do?
Skogseid....do?
Lado....jow på papiret så det ganske godt ud, men der må været nogen, der har svigtet i deres forarbejde/research omkring manden?
Azer....tjoh...han er vel ok til bredden men heller ikke mere end det.
Ari...en lille fighter, men ikke specielt dygtig spiller...fin nok til bredden, vel.
Thomas Mikkelsen...nogen må have fået en hjerneblødning, da man valgte at frikøbe ham for en mio kr. og samtidig udstyre manden med en 4 årig kontrakt...!
Der er godt nok langt mellem snapsene, hvis vi skal tale ok indkøb. Lasse Nielsen er ganske fin.
Hvor om alting er, så skal der ske ting og sager med truppen (IGEN), hvis OB vil rykke sig. De der ovennævnte la-la indkøb, det går bare ikke, hvis OB-ledelsen mener det seriøst mht. at forblive i Superligaen. Om træneren hedder Troels, Ove, Kent eller Ferguson, så tvivler jeg på at ret mange af dem ville kunne trylle mirakler frem med den lorte-trup nogen har udstyret trænerne med....
For at komme tilbage på sporet i f.t. trådens emne, så håber og tror jeg også på, at OB nok skal klare frisag mht. nedrykning i denne sæson, trods de nu kun 7 points ned til stregen. Der er dog trods alt 3 hold, der skal skrabe flere points sammen end OB i de sidste kampe. Men jeg er da godt nok glad for, at der ikke resterer 10-12 kampe endnu! Men okay....et par trælse nederlag, udover dem jeg forventer mod FCM og FCK, så kan det godt blive lige spændende nok til sidst!
For mig at se indeholder truppen kun ganske få spillere, som jeg gerne ser fortsætte i OB: Falk, Spelmann, Høegh, Lasse Nielsen, Greve, Desler, JJT, Dalgård, Halgrimur....resten må for min skyld gerne finde sig en anden arbejdsgiver.

Leave a comment: