Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    larsson
    Baaah. Jeg nåede at rette det

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg må indrømme, at jeg var pissed, da EFB "snød" os for Carlsson. Sådan har jeg det godt nok ikke længere. Jeg vil til hver en tid hellere have Dalgaard og/eller Zohore.
    larsson

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    2-2

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Jeg må indrømme, at jeg var pissed, da EFB "snød" os for Larsson. Sådan har jeg det godt nok ikke længere. Jeg vil til hver en tid hellere have Dalgaard og/eller Zohore.

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Jesus, Esbjerg!

Hvad sker der for dem?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jaaaaaaaaa

1-2

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    1-1

Emil Scheel kunne godt være noget for os

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Havde ikke gjort noget hvis SIF overraskede i Esbjerg - men det er utopi at tro på. EfB er også et meget bedre hold og alt for gode til at rykke ned.
    Enig. De fører også 1-0 nu
    det vil være vildt skuffende at tabe til dem for de er pænt ringe

Leave a comment:

• Z.A.E
    replied
    Yes. Lige pt ligner det ikke at EFB taber point idag. Stadig 0-0 men spil til ét mål
    Havde ikke gjort noget hvis SIF overraskede i Esbjerg - men det er utopi at tro på. EfB er også et meget bedre hold og alt for gode til at rykke ned.

Vi skal også kunne ordne det selv, ellers fortjener vi at rykke ned. 6 point er vel egentlig nok. Kom så!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ikke så rart at håbe på FCK, men desværre meget, meget nødvendigt. (Nogle gange skal en mand gøre, hvad en mand skal gøre)
    Yes. Lige pt ligner det ikke at EFB taber point idag. Stadig 0-0 men spil til ét mål

Leave a comment:

• andlox
    replied
    FCK skal altså vinde mod FCV i denne runde..
    Ikke så rart at håbe på FCK, men desværre meget, meget nødvendigt. (Nogle gange skal en mand gøre, hvad en mand skal gøre)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tænker også det er for tidligt (og farlig) at sige det er allerede klart for os. Men det er også en fordel for os, hvis holdene under os spille mod hinanden. Så successen af den kaster den anden tilbage, og hvis de deler point hjælper det ingen rigtigt og det er også god for os.
    FCK skal altså vinde mod FCV i denne runde..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Det forstår jeg så ikke. EfB skal møde alle 3 under os - på hjemmebane - og kan selv afgøre deres skæbne ved at hente 9 point i disse - hvor OB er afhængig af andres hjælp (SIF undtaget), hvis ikke man selv kan vinde.

Synes OB er lige så oplagt nedrykningskandidat som EfB og SjE - men det er klart det kræver en helt igennem fantastisk slutspurt af FCV.
    en masse uafgjorte i de indbyrdes kampe ville ikke gøre noget. Bliver spændende at følge EFB-SIF om 5 min

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Det forstår jeg så ikke. EfB skal møde alle 3 under os - på hjemmebane - og kan selv afgøre deres skæbne ved at hente 9 point i disse - hvor OB er afhængig af andres hjælp (SIF undtaget), hvis ikke man selv kan vinde.

Synes OB er lige så oplagt nedrykningskandidat som EfB og SjE - men det er klart det kræver en helt igennem fantastisk slutspurt af FCV.
    Tænker også det er for tidligt (og farlig) at sige det er allerede klart for os. Men det er også en fordel for os, hvis holdene under os spille mod hinanden. Så successen af den kaster den anden tilbage, og hvis de deler point hjælper det ingen rigtigt og det er også god for os.

Leave a comment:

• Z.A.E
    replied
    Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
    FCV's træner ser kun tre potentielle nedrykkere (sammen med SIF): FCV, EFB og SE.

OB nævnes altså ikke som nedrykningskandidat. Dejligt.

http://www.bt.dk/superligaen/fc-vest...-i-nedryknings

Leave a comment:

Working...
X