Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FS regner på hvordan vi når 4.pladsen. Sådan da

http://www.fyens.dk/sport/Formlen-ti...rtikel/2718124
    Så lad os håbe, at silkeorme bringe hestene til at falde ... David mog Goliat havde også engang et overraskende resultat.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    FS regner på hvordan vi når 4.pladsen. Sådan da

http://www.fyens.dk/sport/Formlen-ti...rtikel/2718124

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Og vi fastholder 7. pladsen så nu er det op til truppen at forsvarer den ... Og den må da gerne forbedres ..
    Ja det kunne da være god lir, hvis vi lige er 2 points efter Randers på 4. Pladsen når vi møder dem i sidste runde ;-)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Tak til Ove. Nu skal vi gå stenhårdt efter den Top6

Leave a comment:

• Z.A.E
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Og vi fastholder 7. pladsen så nu er det op til truppen at forsvarer den ... Og den må da gerne forbedres ..
    Amen!

Vi kan godt tillade os forlange lidt af dem - bare lidt! Fokus! BLOD, SVED, TÅRER - HVER GANG!

Jeg var positiv over alt andet end resultatet igår - men vi fik af egen medicin - altså ligesom vi "ufortjent" har vundet på flere gange (bla. hjemme mod SIF, i fredags mod AaB og osse lidt i Farum) siden Ove tiltrådte med sit overlevelses-fodbold. Checks 'N' Balances...

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    kæft det lettede - havde været sjovere om vi selv havde afgjort det i går.....men fuck det, vi klarede endnu engang frisag. Stort tak til Ove, og holdet der har rejst sig.
    Der er dog lang vej endnu....håber JH bruger den ro der nu falder over vores situation til at få kigget på nye spillere.

Leave a comment:

• Lars Elstrup
    replied
    De første 3-4 spillerunder af foråret blev afgørende. Vi kom godt ud, slog et hul til Vestsjælland, som slet ikke kom igang til at starte med. Da de endelig begyndte at få point, ja så svarede vi igen hver gang. Godt arbejde af Ove P. og drengene. Lad os se om vi ikke kan nå op på en 6-7-plads, hvilket vil gøre den sidste 3/4 af sæsonen formidabel. Jeg har glemt at vi nogensinde har haft Troels Bech som træner. Det var og forblev en dårligt ægteskab.

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Så kan JH godt finde kuglepen og kontrakt frem. Der skal folk ind hurtigt.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    FCM mestre = vi er reddet.
    Matematikken er på plads

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    FCM mestre = vi er reddet.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hvor vover du at være objektiv og korrekt, når jeg bitcher løs. :0)

Det er tre år siden vi har nappet tre sejre i træk. Er bare edderspændt på i morgen. Håbe håbe håbe! Kom så Striwer!

MvT
    Vi SKAL have den sejr.....det mener jeg godt vi kan forlange - et hold der er rykket ned, og med lidt held har vi mulighed for at nærme os top 6.....(måske endda 5) - det SKAL give sejr.

Men jeg har det på samme måde - ville være typisk at holdet finder det frem der skal til for at slå FCM og AAB for så ikke at være klar fra start i morgen (den frygter jeg virkelig at høre efter kampen....)

Håber satme de modbeviser mig i morgen - og spiller SIF ud af banen med lækker spil, masser af mål og endnu et clean sheet til Toppel - og en gang for alle fordriver de sidste små rester af nedrykningsspøgelset.

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Lad mig lige tilføje lidt her :).
    Det har intet at gøre med en specifik tilstand for OB, det har noget at gøre med at hold der ikke er så gode, de vinder sjældent mange kampe i streg.
    Hvor vover du at være objektiv og korrekt, når jeg bitcher løs. :0)

Det er tre år siden vi har nappet tre sejre i træk. Er bare edderspændt på i morgen. Håbe håbe håbe! Kom så Striwer!

MvT

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    .
    Præcis!
    Når bare vi glemmer alle de kampe der ikke passer ind i tesen, så kommer det til at fremstå sådan :D.

Leave a comment:

Working...
X