Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Lad mig lige tilføje lidt her :).
    Det har intet at gøre med en specifik tilstand for OB, det har noget at gøre med at hold der ikke er så gode, de vinder sjældent mange kampe i streg.
    Hov hov, det har KUN med OB at gøre! Ligesom det med, at OB aldrig er klar fra start! Bortset fra når de er det. Og bortset fra når det er modstanderholdet der lukker mål ind tidligt.
    Og ligesom det med, at modstandernes angribere altid kommer i gang mod OB! Bortset fra når de ikke gør, og bortset fra de gange hvor OB's angribere kommer igang i stedet.

Der er i hvert fald aldrig nogen suppe-hold, der har fulgt en eller to flotte sejre op med et skuffende nederlag, andre end OB.

Det er OB-syge det hele!!

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    .
    Last edited by anglicantian; 19-05-2015, 17:47.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Det store spørgsmål er vel om den 'go'e gamle' OB-syge stadig raser. Det vil være OB classic at følge to fantastiske sejre op med en flad, fesen fiasko mod en nedrykker. Personligt er jeg mere end nervøs for kampen mod SIF. Det vil være forfriskende nyt, hvis vi kunne ride på en sejrsbølge

MvT
    Lad mig lige tilføje lidt her :).
    Det har intet at gøre med en specifik tilstand for OB, det har noget at gøre med at hold der ikke er så gode, de vinder sjældent mange kampe i streg.

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Træerne vokser ikke ind i himlen har tiden under OVe vist, men det er da tilladt at se lidt op i tabellen nu, men altså bliver det til en 7. plads er det også absolut godkendt. SIF hjemme imorgen skal give 3 point - det bør vi med rimelighed kunne forlange af drengene. Mascot-jyderne har intet at spille for og de må hver især være begyndt at tænke fremtid, og det skal vi udnytte til at kravle op i tabellen og/eller få skrabet så mange point hjem som muligt.

Jeg forventer ikke noget i Kloaken, men der kan vi jo godt overraske på en dag hvor FCK ikke rigtig har så meget at spille for i og med deres EL-plads er sikret via Pokal-sejr.

De store spørgsmåltegn bliver de to sidste runder, hhv. ude mod Hobro og hjemme mod RFC som begge har det samme at slås for som os selv - men Randers dog nok mindst på sidste spilledag, er mit gæt. Det er disse to kampe vi skal måle vores aktuelle styrke og niveau da det på papiret er et par direkte konkurrenter om midterplaceringer - lige i periferien af EL-pladser hvor vi bør se os selv de næste par sæsoner.
    Det store spørgsmål er vel om den 'go'e gamle' OB-syge stadig raser. Det vil være OB classic at følge to fantastiske sejre op med en flad, fesen fiasko mod en nedrykker. Personligt er jeg mere end nervøs for kampen mod SIF. Det vil være forfriskende nyt, hvis vi kunne ride på en sejrsbølge

MvT

Leave a comment:

• Z.A.E
    replied
    Træerne vokser ikke ind i himlen har tiden under OVe vist, men det er da tilladt at se lidt op i tabellen nu, men altså bliver det til en 7. plads er det også absolut godkendt. SIF hjemme imorgen skal give 3 point - det bør vi med rimelighed kunne forlange af drengene. Mascot-jyderne har intet at spille for og de må hver især være begyndt at tænke fremtid, og det skal vi udnytte til at kravle op i tabellen og/eller få skrabet så mange point hjem som muligt.

Jeg forventer ikke noget i Kloaken, men der kan vi jo godt overraske på en dag hvor FCK ikke rigtig har så meget at spille for i og med deres EL-plads er sikret via Pokal-sejr.

De store spørgsmåltegn bliver de to sidste runder, hhv. ude mod Hobro og hjemme mod RFC som begge har det samme at slås for som os selv - men Randers dog nok mindst på sidste spilledag, er mit gæt. Det er disse to kampe vi skal måle vores aktuelle styrke og niveau da det på papiret er et par direkte konkurrenter om midterplaceringer - lige i periferien af EL-pladser hvor vi bør se os selv de næste par sæsoner.

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Tak til alle der tog sig tid til at give info mht. 5. plads.

MvT

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
    ingen fairplay plads til danmark da vi er røget ned som nr 5 på listen og der kun gives 3 pladser. listen blev opgjordt for 1 1/2 uge siden
    Du har ret, tak for opdateringen... desværre...

Leave a comment:

• jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
    ingen fairplay plads til danmark da vi er røget ned som nr 5 på listen og der kun gives 3 pladser. listen blev opgjordt for 1 1/2 uge siden
    Og det var i øvrigt sidste gang, der blev givet pladser via fairplay. Fremadrettet uddeler UEFA penge til forbundene i stedet.

Edit: Hvilket så også fremgår af det link, du har postet.

Leave a comment:

• Schneider
    replied
    smider lige et link vedr. fairplay

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/europ...ropaeisk-plads

Leave a comment:

• Schneider
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nej, der er ikke noget at hente ved 5. pladsen...

1,2, og 3 skal i Europa, og så vinderen af pokalen, men det må jo så blive 4. i pladsen i stedet, da FcK jo vandt...

Kan i øvrigt se vi er nr. 2 på Fair-Play listen, lige i hælene på Hobro... der er jo noget med en ekstra plads der, hvis og hvis og hvis...

(Jeg var lige lidt for langsom kan jeg se)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Beklager hvis det har været oppe at vende før, men giver 5. pladsen noget?

MvT
    Nej, der er ikke noget at hente ved 5. pladsen...

1,2, og 3 skal i Europa, og så vinderen af pokalen, men det må jo så blive 4. i pladsen i stedet, da FcK jo vandt...

Kan i øvrigt se vi er nr. 2 på Fair-Play listen, lige i hælene på Hobro... der er jo noget med en ekstra plads der, hvis og hvis og hvis...

(Jeg var lige lidt for langsom kan jeg se)

Leave a comment:

• OleKBH
    replied

MvT
    Den giver lidt flere penge og så naturligvis en hjemmekamp mere næste sæson for alle top 6 klubberne. Man træder vist også først ind i pokalturneringen en runde senere som top 6 klub. Samtidig vil det være rart og vigtigt for klubben og et godt signal til omgivelserne (sponsorer mm.) at vi så småt begynder at nærme os de europæiske pladser igen efter alle vores sløje 10. pladser.
    Men nej der er ikke europacup til 5. pladsen eftersom vi er raslet ned af UEFA-ranglisten de seneste år pga sløje resultater.

Leave a comment:

• obkbh
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    midti den meget snak om bedst mulige placering må det være på sin plads at vise denne video fra Haderslev i går hvor RFC på groveste belv bortdømt på Elmers mål

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/201...0518232327.htm
    Det kan der ikke være tvivl om. Men vi har jo også været pænt uheldige med dommerkendelser tidligere på sæsonen. Så jeg håber da ikke, at Randers får lavet en historie ud af den her kendelse, hvis de mister den europæiske plads, bare fordi det sker her sidst på sæsonen.

Leave a comment:

• manner
    replied
    midti den meget snak om bedst mulige placering må det være på sin plads at vise denne video fra Haderslev i går hvor RFC på groveste belv bortdømt på Elmers mål

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/201...0518232327.htm

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied

MvT

Leave a comment:

Working...
X