Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
Husker Randers fik den for ikke så mange år siden... Der var i forvejen 5 hold kvalificeret, så det var det halve af ligaen der røg i Europa... (Hvilket også er vanvid)
-
Har vi egentligt nogensinde fået en Europa-plads gennem Fair Play?Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægFFS, hvorfor er der ikke nogen Fair Play plads i EL, når vi kan bruge den.
Leave a comment:
-
FFS, hvorfor er der ikke nogen Fair Play plads i EL, når vi kan bruge den.
Leave a comment:
-
Denne sæson har vi p.t. færrest kort, hvor vi sidste år fik flest...
http://www.bold.dk/fodbold/danmark/s...014-2015/#Kort og
http://www.bold.dk/fodbold/danmark/s...013-2014/#Kort
Det kan næste ikke kun være Oves fortjeneste!
Leave a comment:
-
Amen, brother 👍Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJa, men selv hvis ikke: vi vil fejre og synge og takke Ove.
For mig er det en vellykkede sæson. Efter de første uger havde jeg de værste anelser og håbte kun at vi overhovedet får en chance at kæmpe mod nedrykning til den sidste kampdag. Og nu er vi ikke kun reddet så tidlig men har også et levende hold med perspektive, unge talenter og en genopdaget vindermentalitet.
Leave a comment:
-
Ja, men selv hvis ikke: vi vil fejre og synge og takke Ove.Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlægville godt nok skabe god stemning på stiften til sidste kamp
For mig er det en vellykkede sæson. Efter de første uger havde jeg de værste anelser og håbte kun at vi overhovedet får en chance at kæmpe mod nedrykning til den sidste kampdag. Og nu er vi ikke kun reddet så tidlig men har også et levende hold med perspektive, unge talenter og en genopdaget vindermentalitet.Last edited by andlox; 24-05-2015, 20:29.
Leave a comment:
-
ville godt nok skabe god stemning på stiften til sidste kampOprindeligt indsendt af andlox Se indlægDybt afslappet og uden bekymringer sidder jeg på min terrasse, spekulerer på, om jeg drikker en øl eller et glas vin i aftensolen, og når det går godt drømmer jeg i aften af en finalkamp om fjerdepladsen ... fandme, hvad jeg har det fint!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDybt afslappet og uden bekymringer sidder jeg på min terrasse, spekulerer på, om jeg drikker en øl eller et glas vin i aftensolen, og når det går godt drømmer jeg i aften af en finalkamp om fjerdepladsen ... fandme, hvad jeg har det fint!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg kan nu godt holde ud at se de andre holds desperate kamp for at undgå det uundgåelige
Dybt afslappet og uden bekymringer sidder jeg på min terrasse, spekulerer på, om jeg drikker en øl eller et glas vin i aftensolen, og når det går godt drømmer jeg i aften af en finalkamp om fjerdepladsen ... fandme, hvad jeg har det fint!
Leave a comment:
-
Og så er der jo også lige andre hold der kan få 9p. Som fx Aab og FCNOprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJa, de er skarpe på Fyens, eller noget :-)
Citat:
"Men det er nagelfast, at OB selv skal vinde alle tre kampe for at have en chance."
Øhhhh, vi er 6 points efter og der mangler 3 kampe, så hvis Randers taber sine sidste kampe må vi vel kunne overhale dem med en uafgjort mod FCK og sejre over Hobro og Randers. At det så sandsynligvis ikke sker er en anden snak, men deres "nagelfaste" opstilling holder ikke helt ;-)
Leave a comment:
-
Ja, de er skarpe på Fyens, eller noget :-)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFS regner på hvordan vi når 4.pladsen. Sådan da
http://www.fyens.dk/sport/Formlen-ti...rtikel/2718124
Citat:
"Men det er nagelfast, at OB selv skal vinde alle tre kampe for at have en chance."
Øhhhh, vi er 6 points efter og der mangler 3 kampe, så hvis Randers taber sine sidste kampe må vi vel kunne overhale dem med en uafgjort mod FCK og sejre over Hobro og Randers. At det så sandsynligvis ikke sker er en anden snak, men deres "nagelfaste" opstilling holder ikke helt ;-)
Leave a comment:

Leave a comment: