Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs historie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OBs historie

    Jeg vidste ikke rigtig, hvor den her skulle presses ind, så jeg lavede en ny tråd. Her kan vi snakke om fortiden og historien.

    Anywho, så har jeg endelig fået fingrene i den her:


    Den gemte sig i en af mine ældre fodboldkammeraters fars bogsamling. Jeg skal nok opdatere, hvis jeg falder over nogle sjove pointer eller historier i den, som vi ikke har hørt før.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    spændende det er altid sjovt med personlige anekdoter og historier, hvis det er hvad du har forestillet dig med tråden.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Det var nu mere historier fra OBs historie, men det andet er absolut også velkomment. Jeg skal ikke bestemme
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Mens Riffel læser, vil jeg da godt diske op med en lille personlig anekdote. Jeg har som teenager aldrig haft bandplakater på værelset. Jeg har aldrig haft idoler. Jeg har altid syntes at det komplet åndsvagt, at folk gik amok, hvis de støtte på en kendt. De er jo også bare mennesker. Indtill ... Jeg engang mødte selveste Lars Høgh i toget! Totalt starstruck, tøffede jeg ned til 1. klasses kupeen og bad om en autograf. Det var på det tidspunkt Høgh var blevet sportsdirektør, så han sad med bærbar og i jakkesæt og papirer fremme. Da jeg kom ind i kupeen, smed han papirene ned i mappen og lukkede den bærbar. Arbejde kunne åbenbart vente, når der dukkede en fan op. Høgh sagde: Vil du ikke have kaffe - her er det med i prisen jo. Så sad vi og sludrede en halv times tid, indtil han skulle af i Odense. Jeg skulle videre til Holstebro - og sad med det største, mest fjogede starstruck smil på hele vejen.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Mens Riffel læser, vil jeg da godt diske op med en lille personlig anekdote. Jeg har som teenager aldrig haft bandplakater på værelset. Jeg har aldrig haft idoler. Jeg har altid syntes at det komplet åndsvagt, at folk gik amok, hvis de støtte på en kendt. De er jo også bare mennesker. Indtill ... Jeg engang mødte selveste Lars Høgh i toget! Totalt starstruck, tøffede jeg ned til 1. klasses kupeen og bad om en autograf. Det var på det tidspunkt Høgh var blevet sportsdirektør, så han sad med bærbar og i jakkesæt og papirer fremme. Da jeg kom ind i kupeen, smed han papirene ned i mappen og lukkede den bærbar. Arbejde kunne åbenbart vente, når der dukkede en fan op. Høgh sagde: Vil du ikke have kaffe - her er det med i prisen jo. Så sad vi og sludrede en halv times tid, indtil han skulle af i Odense. Jeg skulle videre til Holstebro - og sad med det største, mest fjogede starstruck smil på hele vejen.

          MvT
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Mens Riffel læser, vil jeg da godt diske op med en lille personlig anekdote. Jeg har som teenager aldrig haft bandplakater på værelset. Jeg har aldrig haft idoler. Jeg har altid syntes at det komplet åndsvagt, at folk gik amok, hvis de støtte på en kendt. De er jo også bare mennesker. Indtill ... Jeg engang mødte selveste Lars Høgh i toget! Totalt starstruck, tøffede jeg ned til 1. klasses kupeen og bad om en autograf. Det var på det tidspunkt Høgh var blevet sportsdirektør, så han sad med bærbar og i jakkesæt og papirer fremme. Da jeg kom ind i kupeen, smed han papirene ned i mappen og lukkede den bærbar. Arbejde kunne åbenbart vente, når der dukkede en fan op. Høgh sagde: Vil du ikke have kaffe - her er det med i prisen jo. Så sad vi og sludrede en halv times tid, indtil han skulle af i Odense. Jeg skulle videre til Holstebro - og sad med det største, mest fjogede starstruck smil på hele vejen.

            MvT
            Det bliver heller ikke større end Høghen.
            God Hates us!

            Comment


              #7
              En rigtig rigtig grim skamplet på OB's historie.
              pinligt at de nu flytter til OKS. PINLIGT PINLIGT PINLIGT

              http://www.fyens.dk/sport/Klubkultur...rtikel/2660967

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                En rigtig rigtig grim skamplet på OB's historie.
                pinligt at de nu flytter til OKS. PINLIGT PINLIGT PINLIGT

                http://www.fyens.dk/sport/Klubkultur...rtikel/2660967
                Ja det er trist. Men spillerne bære også deres del af skylden i denne sag. Trist.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Ja det er trist. Men spillerne bære også deres del af skylden i denne sag. Trist.
                  Ved at der er 2 sider i denne sag. Men ændrer ikke facts at dette er en skamplet i OB's historie

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ved at der er 2 sider i denne sag. Men ændrer ikke facts at dette er en skamplet i OB's historie
                    Så er der satme mange skampletter i OB's historie, hvis en flok tøsesure middelaldrene mænd, sætter dit pis i kog. Jeg synes faktisk det er værre, når der ikke er betjening nok i boderne på stadion eller der kun er koldt vand i hanen, når man skal vaske fingre.
                    Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                      Så er der satme mange skampletter i OB's historie, hvis en flok tøsesure middelaldrene mænd, sætter dit pis i kog. Jeg synes faktisk det er værre, når der ikke er betjening nok i boderne på stadion eller der kun er koldt vand i hanen, når man skal vaske fingre.
                      Det er sjovt, lige sådanne ting påvirker mig ikke... men at man lader det gå så vidt, som at se spillerne forlade klubben på den måde, gør sgu lidt ondt i selvforståelsen...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Det er sjovt, lige sådanne ting påvirker mig ikke... men at man lader det gå så vidt, som at se spillerne forlade klubben på den måde, gør sgu lidt ondt i selvforståelsen...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #13
                          http://www.fyens.dk/sport/Eks-OB-for...rtikel/2662173

                          Comment


                            #14
                            Hvordan kom en tråd om OBs historie og en vildt sej bog, som jeg er meget misundelig på, til at handle om Old Boys fodbold ?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                              Hvordan kom en tråd om OBs historie og en vildt sej bog, som jeg er meget misundelig på, til at handle om Old Boys fodbold ?
                              Old book - old boys?
                              Men jeg vil også meget gerne læse/høre noget om bogen.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X